تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۴۷۱۹۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| بهرامی در جمع دشترومی‌ها / کنایه عباسی به اصلا‌ح‌طلبان: یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد / آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود / محمد بهرامی: هشدار می‌دهم؛ رقابت باید حوانمردانه باشد / مردم این فرصت را در اختیار من قرار دهند تا در طرح‌ها و لوایح ملی برای ملت ایران تاثیرگذار باشم

۳
کبنا ؛صدای ضرب ساز و دهل مشارکت حداکثری از دشتروم بویراحمد بلند شد. صدای تلاوت آیاتی از قرآن کریم به گوش رسید، «يـأيها ٱلنبي إنا أرۡسلۡنك شهدٗا ومبشرٗا ونذيرٗا...، ای پیامبر (گرامی) ما تو را به رسالت فرستادیم تا (بر نیک و بد خلق) گواه باشی و (خوبان را به رحمت الهی) مژده دهی و (بدان را از عذاب خدا) بترسانی.» جمع زیادی از طرفداران محمد بهرامی در منطقه دشتروم گرد هم آمده‌اند تا سخنرانی «بهرامی» را گوش دهند. مشارکت و رقابت جزء راهبردهای انتخاباتی مقام معظم رهبری بوده و اکنون جمعی از مردم این دیار برای تحقق این فرمایش رهبر عزیز انقلاب جمع شده‌اند.
   

به گزارش کبنا، نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی منطقه دشتروم بویراحمد با حضور محمد بهرامی، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهیلویه و بویراحمد برگزار شد. مجری برنامه بعد از اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران برنامه را به‌نام خداوند جان و خرد آغاز کرد.
آذرگون از اهالی دشتروم با بیان اینکه دشتروم دیار رجال سیاسی و مهد علم و دانش است، اظهار کرد: آفرین بر شما که در مقابل این همه بی‌مهری‌ها، تبعیض‌ها و انحصارگرایی کمر خم نکردید و در اینجا برای تحقق اهداف بزرگی که باهم ترسیم کرده‌ایم، حضور پیدا کرده‌اید.
وی افزود: انتخاب محمد بهرامی، انتخاب درستی است. بهرامی توانمندترین کاندید عرصه سیاسی است.




شاپور عباسی، معاون اسبق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، در این نشست گفت: بهرامی فردی متخصص،اهل فن، متعهد و اخلاق‌مدار است. 
وی افزود: این روزها شاهد بی‌اخلاقی‌ها در متینگ‌های انتخاباتی و فضای مجازی هستیم. اما جریان راه روشن‌فردا علی‌رغم همه سنگ‌اندازی‌ها که می‌خواستند، برایش به‌وجود بیاورند، اما بر اساس آیه قرآن که عزت و ذلت را دست خداوند می‌داند از همه این بی‌اخلاقی‌ها به‌دور و مبرا است.
عباسی گفت: شرایط جامعه امروز و وضعیت معیشتی مردم را مورد نقد نداشته باشیم و مطالبه‌گری نکنیم. ما نماینده‌ای را به مجلس می‌فرستیم که حامی ملت و ناظر بر کار دولت باشد نه حامی دولت باشد. ما نماینده‌ای در سطح ملی به مجلس می‌فرستیم که دوران رقابت امروز را به دوران رفاقت تبدیل خواهد کرد که بارانی شود و بر سر همه مردم ببارد.
وی افزود: آقای بهرامی توانایی دارد که در کمیسیون‌های مهم مجلس حضور پیدا و نقش‌آفرینی کند. ما باید نماینده‌ای را به مجلس بفرستیم که در این زمان که وقت تخصیص بودجه است، کوچه به کوچه به دنبال رأی نباشد. چرا نماینده فعلی به‌جای اینکه به دنبال بودجه برای مردم باشد، کوچه به کوچه به دنبال رأی است.
عباسی در ادامه کنایه‌ای هم به اصلاح‌طلبانی زد که به کاندید اصولگرایان پیوسته‌اند، زد و گفت: شما نماینده جریان اصلاح‌طلب نیستید.  شک دارم که الان تفکر و مرام اصلاح‌طلبی باشید. تا دیروز تمام مشکلات را خاص جریان اصولگرایی می‌دانستید و اما امروز حامی این جریان شدید. تا دیروز تمام ردصلاحیت‌ها را به اصولگرایان ربط می‌دادید اما الان در آغوش آنها افتاده‌اید. شعری را خطاب به شماها می‌گویم؛ یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد // آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود
بهرامی در جمع دشترومی‌ها / کنایه عباسی به اصلا‌ح‌طلبان: یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد / آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود / محمد بهرامی: هشدار می‌دهم؛  رقابت باید حوانمردانه باشد / مردم این فرصت را در اختیار من قرار دهند تا در طرح‌ها و لوایح ملی برای ملت ایران تاثیرگذار باشم
سید هاشم موسوی‌جهان‌آباد، مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این جلسه به شجاعت سید باقر موسوی‌جهان‌آباد، نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا گریزی زد و گفت: نباید اجازه داد که نیروهای توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد از استان خارج شود. من از آقای بهرامی می‌خواهم در صورت پیروزی تلاش کنند که نیروهای ضعیف جایگزین نیروهای دامن‌پاک و شایسته نشوند. نباید اجازه این اقدام نادرست را داد. اگر غفلت کنیم، باز هم نماینده‌ای حاکم می‌شود که حرف و عملش یکی نیست.
 محمد بهرامی در جمع‌بندی این نشست، با بیان اینکه عزت و ذلت دست خداوند است، اظهار کرد: برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی دارم. من سر تعظیم در مقابل این همه شکوه فرو می‌آورم.
وی افزود: دشتروم گذرگاه تاریخ و حماسه‌سازی بوده و امسال در کنار انتخابات مجلس همزمان انتخابات خبرگان رهبری برگزار می‌شود. انسانی بزرگ و ارزشمند و انسانی نجیب و ریشه‌دار و اولاد پیغمبر، حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی حضور دارند. عزیزان این خانواده جد در جد کنار مردم بوده‌اند. به‌پاس بزرگی و محبت‌هایی که در مقابل همه مردم داشتند، این درخواست را دارم که از این شخصیت بزرگ کشوری حمایت به‌عمل آید.
وی در ادامه از آیت‌الله ملک‌حسینی (نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری)، آیت‌الله حسینی (نماینده ولی فقیه)، فرمانده سپاه فتح (سردار خرمدل)، اداره‌کل اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد و... تشکر و قدردانی می‌کنم که زمینه مشارکت حداکثری را رقم زدند.
بهرامی گفت: هزینه انتخابات در بویراحمد، دنا و مارگون سنگین است و ما هم پپذیرفتیم که هزینه انتخابات هر چقدر باشد، کنار این مردم باشیم.
وی افزود: جریان راه روشن‌فردا متعلق به جوانان است. من درخواستی دارم از کسانی که به‌هر دلیل نمی‌خواهند، رأی بدهند. البته جایی هم حق دارند. اما مشارکت باید حداکثری شود تا منطقه با رشد و شکوفایی روبرو شود.
بهرامی در ادامه افزود: بعضی از رقبا از برنامه سخن می‌گویند، من از آنها درخواست دارم که در مراکز علمی با هم در خصوص برنامه‌ها باهم بحث، گفت‌وگو و مناظره کنیم.
بهرامی در جمع دشترومی‌ها / کنایه عباسی به اصلا‌ح‌طلبان: یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد / آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود / محمد بهرامی: هشدار می‌دهم؛  رقابت باید حوانمردانه باشد / مردم این فرصت را در اختیار من قرار دهند تا در طرح‌ها و لوایح ملی برای ملت ایران تاثیرگذار باشم
وی افزوذ: بارها روی موضوع ناکارآمدی صحبت کردم. چرا درآمد سرانه هر نفر در کشور قطری که روز آرزو می‌کرد استانی از کشور پهناور ایران باشد، 120 میلیون تومان باشد، اما در کشور ما 5 میلیون تومان باشد.
این فعال سیاسی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه با بیان اینکه یکی از نهادهایی که بسیار تاثیرگذار است، مجلس است، گفت: بعضی از انتخاب‌ها ساختارهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ما را را بهم می‌ریزند. آیا مردم به فکر خودشان و آینده خودشان هستند؟ من از مردم دعوت می‌کنم که در این زمینه باهم به گفت‌گو بپردازیم. هر جا صداقت نباشد و وعده‌‌های بی‌اساس باشد، این وضعیتی که مشاهده می‌کنید، ایجاد می‌شود.
بهرامی گفت: عزیزان؛ من امیدوارم هستم، مردم این فرصت را در اختیار من قرار دهند تا در طرح‌ها و لوایح ملی برای ملت ایران تاثیرگذار باشم.
این نامزد انتخابات مجلس با بیان اینکه شرایط برای پیروزی مهیا است، بیان کرد: به صداقت، شجاعت و تدبیر و مدیریت من اعتقاد داشته باشید.
وی در ادامه گفت: یکی از معضلات اساسی در کشور ما این است که برخی زلف خودشان را از طریق سنجاق به سقف نظام گره زده‌اند. بعضی خودشان را عین نظام می‌‌دادند و اگر کسی در تقابل با آنها قرار گرقت، یعنی در تقابل با نظام قرار گرفته است. این یک مشکل اساسی است و هم مردم آگاه هستند و هم ما دوست داریم که با آنها برخورد شود. من می‌خواهم، هشدار بدهم به رقبای خودمان که ما رقیب هم هستیم، رقابت باید حوانمردانه باشد.
بهرامی در ادامه گفت: من از دست‌های پشت پرده خبر دارم. تلفن کسانی که اجیر شده‌اند را بررسی کنید، چه صحبت‌‌های انجام شده و جه پیام‌های رد و بدل شده، در آینده نزدیک از آنها برای ملت بزرگ رونمایی خواهیم کرد.
وی گفت: آمار بیکاری در استان ما بالاترین رقم را دارد. اگر همین اقایان اجازه می‌دادند، از طریق اجرای طرح خیابان جمهوری اسلامی، یاسوج را به ثروتمندترین و زیباترین شهر جنوب کشور تبدیل می‌کردم، تا امروز حوان بیکار نداشته باشیم.
محمد بهرامی افزود: من امیدوارم مردم هر کسی را سرجای خودش قرار بدهند و دست رد روی سینه این افراد بزند.
بهرامی در جمع دشترومی‌ها / کنایه عباسی به اصلا‌ح‌طلبان: یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد / آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود / محمد بهرامی: هشدار می‌دهم؛  رقابت باید حوانمردانه باشد / مردم این فرصت را در اختیار من قرار دهند تا در طرح‌ها و لوایح ملی برای ملت ایران تاثیرگذار باشم
بهرامی در جمع دشترومی‌ها / کنایه عباسی به اصلا‌ح‌طلبان: یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد / آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود / محمد بهرامی: هشدار می‌دهم؛  رقابت باید حوانمردانه باشد / مردم این فرصت را در اختیار من قرار دهند تا در طرح‌ها و لوایح ملی برای ملت ایران تاثیرگذار باشم
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌های بهرامی به شرح زیر است.
 محمد بهرامی در جمع هوادارانش در دهستان دشتروم گفت: در مقابل این همه شکوه و عظمت شما مردم فهیم و شریف شر تعظیم فرود می‌آورم و افتخار می‌کنم در دیاری که گذرگاه تاریخ و مرکز ثقل و حماسه‌های خاص سیاسی است، حضور یافته‌ایم.
نامزد انتخابات شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با بیان لزوم اولویت دهی به انتخاب آیت الله ملک حسینی گفت: امسال همزمان با انتخابات مجلس، انتخابات خبرگان رهبری هم برگزار می‌شود و در این میان از دیارمان انسانی بزرگ و بزرگ‌زاده نیز حضور دارند که جد برجد در کنار مردم بودند و همواره به مردم شریف استان محبت داشتند. از مردم شریف استان می‌خواهیم از این عالم وارسته حمایت داشته باشید.
محمد بهرامی در ادامه از تلاش‌ها و حمایت‌های آیت الله ملک حسینی، آیت الله حسینی، احمدزاده استاندار استان، معاونین و مدیران ارشد، فرماندار بویراحمد، شورای نگهبان، سردار فرماندهی محترم سپاه فتح استان، اداره کل اطلاعات استان، سردار فرماندهی محترم انتظامی استان که در جهت روند تأیید صلاحیت وحضور حماسی مردم این حوزه انتخابیه، تلاش ومساعدت کردند، به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.
بهرامی در ادامه گفت: رسانه‌ها تمام قد در امر اطلاع‌رسانی به مردم حضور داشتند و همواره روشنگری جامعه را به نحو احسنت عهده دار بودند و این جانب از تک تک رسانه‌های استان اعم از دیجیتال، مکتوب، شنیداری ودیداری تقدیر وتشکرمی کنم.
این فعال سیاسی و اجتماعی گفت: انتخابات در بویراحمد، دنا و مارگون کار سهل و ساده‌ای نیست، ولی آنچه به ما انرژی، توان و نیرو می‌دهد مسئولیت و انتظاراتی است که مردم برای ما ایجاد کرده‌اند و ماهم پذیرفتیم که آبرو وشرفمان را در گرو بذاریم تا بتوانیم در کنار مردم و خدمت‌گزار صدیق آن‌ها باشیم.
وی افزود: این جریان یک جریان مردمی و برآمده از خواست و نیاز‌های واقعی مردم است که در زیر سایه تجربه بزرگان متعلق به جوانان است.
محمد بهرامی تصریح کرد: درخواست و توصیه‌ای دارم به کسانی که ناامید و دلسرد از انتخابات هستند و همین جا به شما قول می‌دهم در بحث اشتغال، معیشت و نیاز‌های مختلف تأثیرگذار باشم و ان شاءالله با مشارکت حداکثری منطقه و دیارمان در مسیر رشد و توسعه‌ای که لایق آن هستیم قرار گیرد.
محمد بهرامی در ادامه گفت: کشور‌های توسعه یافته را که بنگریم موضوع احساس وظیفه، تکلیف و مسئولیت‌پذیری ویژگی برجسته مسئولین است و به شما وعده چنین مدیریتی را در سطح کلان استان می‌دهم.
بهرامی خاطر نشان کرد: برخی از رقبا از طرح و برنامه صحبت می‌کنند و نیاز هست که کسانی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند با مردم صادقانه صحبت کنند و برنامه‌های خود را شرح دهند. ما در هر کدام از جلسات گوشه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌هایمان را با مردم، نخبگان و دانشجویان در میان می‌گذاریم تا با آگاهی و اطلاع دقیق انتخاب کنند.
چرا درآمد سرانه در کشور و استان ما با چنین توان و پتانسیلی تنها ۴یا۵ درصد کشوری در همسایگی ما باشد که روزی آرزو داشت یکی از استان‌های ما باشد.
اگر همه برنامه‌های ما‌ایده‌آل و بر اساس جینش نخبگان و نهادسازی ما نیز اصولی باشد، مسیر پیشرفت و توسعه بی‌شک سریعتر طی خواهد شد.
یکی از نهاد‌های مهم و اساسی که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد مجلس شورای اسلامی است.
در مجلس هر لایحه‌ای که مطرح می‌شود حداقل شش لایحه توجیهی باید همراه داشته باشد که یکی از آن‌ها توجیه فنی است، آیا برخی از رقبا در وعده‌ها و قول‌هایی که به مردم می‌دهند می‌توانند به لحاظ فنی طرح‌های خود را توجیه کنند و آیا امکانات و دانش فنی برای چنین وعده‌هایی فراهم است، چرا با وعده‌های توخالی و بی‌اساس به فهم وش عور مردم شریف استان توهین می‌کنید.
شهردار اسبق مرکز استان گفت: توجیه مالی، اقتصادی، اجتماعی را ایا در وعده‌های خود لحاظ کرده‌اید برخی وعده‌های بی‌اساس ما ساختار اجتماعی ما را به هم می‌زنند و من رقبا را به مناظره و بحث علمی دعوت می‌کنم.
مردم فرصت را در اختیار من قرار دهند تا در طرح‌ها و لوایح ملی تأثیرگذار باشم وبه شجاعت، تدبیر و مدیریت من اعتماد داشته باشید.
شهردار اسبق مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی‌ها خود را از طریق سنجاق به سقف نظام گره زدند و بعضی‌ها خود را عین نظام می‌دانند و اگر کسی در تقابل با آن‌ها قرار گرفت طوری وانمود می‌کنند که گویی در برابر نظام قرار گرفته است ولی مردم آگاه هستند و در انتخابات پاسخ این افراد را می‌دهند.
من به برخی از رقبا هشدار می‌دهم، رقابت باید جوانمردانه باشد و با هر انگی دنبال خارج کردن رقیب نباشید و مطمئن باشید مردم اجازه نمی‌دهند چنین اتفاقاتی بیفتد و دلسوزانی هستند که به این افراد اجازه چنین رفتار‌هایی را نمی‌دهند و دست رد به سینه ان‌ها می‌زنند.
من از دست‌های پشت پرده خبر دارم، از تماس‌ها و پیام‌هایی که رد و بدل کرده‌اند باخبر هستم و قطعاً در آینده نزدیک برای مردم شریف رونمایی می‌کنیم.
بهرامی در ادامه گفت: مسیر خانه من جاده به سمت اصفهان هست، اغلب موارد که روی پل مهریان شاهد ترافیک سنگین هستم و شاهد حوادث زیادی هم که منجر به خسارات جانی و مالی و شده‌اند، هستیم.
بهرامی در جمله‌ای کنایه‌آمیز گفت هر وقت برخی از مسئولان زمان مدیریت خودم را می‌بینم می‌گویم خدا شما را نیامرزد.
وی گفت در طول مدیریت من در شهرداری اعتبارات برای استان‌ها در بالاترین سطح قرار داشت ولی آقایان حاضر نشدند حداقل اعتبار را برای ساخت پل جدید مهریان در اختیار ما قرار دهند تا مردم در این سال‌ها این همه دچار مصیبت و گرفتاری نشوند. اینها الان هم دست بردار نیستند ولی‌امیدوارم مردم هر کسی را سر جای خود قرار دهند و دست رد بر سینه آن‌ها بزنند.

عکس و فیلم| اصغر چشته
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدواحد
Iran, Islamic Republic of
اولا برادر الکی تهمت نزن آقایان زارعی و خرامین با ناراحتی جلسه اصولگرایان را ترک کردند و بخاطر دعوتی که از آنها شد رفتند به آن جلسه
Iran, Islamic Republic of
مگر دولت خاتمی وروحانی است که این افراد برای دولت شاخ وشانه می کشند دولت دولت انقلابی رئیس است جایی برای بهرامی ودیگران وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
ای روح اله دانش پایه کاندید عوض کرده!!
رکسانا
Iran, Islamic Republic of
همش بی خوش آورده بی،کنار بنز قلیان چاق کرده بودن نشسته بودن و کشیدن قلیون
Iran, Islamic Republic of
نوروز چرا الکی تیتر میزنی
Iran, Islamic Republic of
په عکسله بنه
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
این متن رو یادداشت کنید تا ۱۲ اسفند
بهرامی ۵۸۰۰۰ رأی
روشنفکر ۴۸۰۰۰ رأی
منتظریان ۴۳۰۰۰ رأی
سایر کاندیدا ۲۰۰۰۰ رأی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
منظور دامن پاک یعنی چه ؟ آقای موسوی
تمام پروژه های اداره شهرک ها قالب کردی واسه پسر عمو و
فامیلت
اداره هم باجناق بازی بود هر که رو طور خواستی چرخوندی
بفرما دامن پاک منظورت چیه؟
تلزالی
United States
درود بردکتر بهرامی مرد میدان✌🏽✌🏽
Iran, Islamic Republic of
از جانب خودت حرف بزن نه مرکز ثقل بویراحمد تلزالی کبیر کیگیویهای با نفوذ و صادق
اسدی جهان اباد
Ukraine
درود بر یاران راه روشن فردا احسنت به این شکوه و‌عطظمت ،درود بر شما که سنگ تمام گذاشتید
Iran, Islamic Republic of
ول معطلی وارث
ول معطلی
یار میگود الله
Romania
درود بر دکتر بهرامی سلام بر روشنفکر
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب واصولگرا یک بازی سیاسی هست .
علی
United States
تا جایی که در این بیست سال مشخصه...اصولگرایان ایشون را برا رانند شون و اصلاح طلب ها برا کمک رانندشون هم نمیخاد ...الکی زور نزن
منصور
United States
کبنای بدبخت چقد گشتی تا جای با تراکم کم جمعیت را پیدا کنی؟ منتظریان سوم هست. زور نزن. چرا یه نمای باز نزاشتی که جمعیت را نشون بده
Iran, Islamic Republic of
نکنه شنود می کنی
س
Iran, Islamic Republic of
عکس کامل را بزار
Iran, Islamic Republic of
بشکند دست زارعی که نمک ندارد جناب شاپور عباسی واقعا فصد رای دادن نداشتم اما به زارعی رای میدم
چین سرافراز
Iran, Islamic Republic of
خودته به آب و آتیش نزن همه به این حقیقت واقفند که اولا دومی دوما اگر هم قبول بشی در مجلس هیچ بردی نداری سوما از دانشجویان بپرس حضرت عباسی چه ازت یاد گرفتن چهارم زمان شهردار بودنت فروش نفت در بهترین وضعیت قیمتی بود چه برای شهر یاسوج کردی پنجم اگر در طول این ۴ دوره که آمدی رفته بودی دنبال ساخت و ساز الان پر آوازه تر بودی ششم تمامی برای همیشه
Iran, Islamic Republic of
ای گپ وتو ریه
سادات
Romania
خداشاهده بیشترجمعیتش همراه بهرامی هستش
توعکس معلومه 😖😖😖😞😞😞
دشترومی شاید۵۰نفرباشه
سی سخت
Romania
عااااااموتوجایگاه چخبره
جایگاه سخنرانی ازتماشاچی بیشترشلوغ تره
این چه وضعیه😖😞
انقلابی
Romania
دوستان جمعیت آقای منتظریان رودیدیت الله اکبر
خودتونوخسته نکنید
پیروزانتخابا حاج نادر
وسلام✌️✌️✌️✌️
جلیل
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی هرچه اسنپ و اتوبوس گرو آدم ببر وچو تا وه جمعیت منتظریان برسه ولی نترس برسه
RP
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی اطرافتو ببین اون مدیرای گذشته که دورتو گرفتن جز ونابودی این سرزمین کاری نکردن با این سیاست به جایی نمیرسی مردم کسی رو میخوان دردشونو درک کنه
Iran, Islamic Republic of
هاشم موسوی / به بهرامی توصیه میکنه اگر موفق شدی از افراد دامن پاک استفاده کنند
من میخواستم رای به بهرامی بدم هر وقت ایشون این حرف زده دیگه رای نمیدم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
شاپور عباسی از کسانی بوده که در این سال ها در آموزش و پرورش بویراحمد مسئولیت داشته
سفیدار
United States
دروود بر دکتر مقدم
انسانی پاک و شایسه ای بر حق
علی
United States
دکتر مقدم انسانی با شخصیت و متعهد به نظام و متدین
انشالله خداوند خیرخواه این مرد بزرگ هست
محسن
Iran, Islamic Republic of
بهرامی تاجگردون بزرگواری
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
همت بریت بخوسیت که روشنفکر با ۶۲هزار رای اوله
تاجگردون از خداشه که این دو نفر قبول شن چون هر دو کبریت بی خطر هستند روشنفکر کر غتیه
Iran, Islamic Republic of
معاونی که تا الان آموزش وپرورش داشته شاپور عباسی بوده، آخ وبخت بهرامی که ایشان سخنرانش شده، دیگه وزنه اش پیش فرهنگیان مشخص شد.
Romania
سلام خدا به حق خون امام حسین تو شاهد اشک هایم در زمان نمایندگی اقای دکتر روشنفکر بودی.خدایا من می بخشم اما فراموش نمیکنم.خدایا کاری کن که کسی برنده بشه که حق کسی پایمال نشه.من معاون یه مدرسه ابتدایی بودم واز کار برکنارم کردند با وجود این که سال اخرم بود .اقای روشنفکر خیلی ها اشک ریختند .نمیدانم میدانی یا نه
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
چهره شاخص و خاصی ندیدم.... همه تکراری.... و همیشه همراه اند
دست روم
Iran, Islamic Republic of
همین جمعیت دارند اماده می شوند. بروند برا همایش بعدی
دست روم
Iran, Islamic Republic of
همین جمعیت دارند اماده می شوند. بروند برا همایش بعدی
Iran, Islamic Republic of
چقدر این مردم بدبختن که هر روز دنبال یکی راه میوفتن، چه فرقی میکنه کی بره مجلس
لر اصیل
United Kingdom
پیروز قطعی انتخابات دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
هم یبی ای اسدی هی بهرامی دومن بالا بهرامی غمت بالا ایکنه ام صد ام
Iran, Islamic Republic of
عباسی و .
Iran, Islamic Republic of
راستی آخر فیلم وسعت راست چطور هیچ لباس روشنی ویا پرچم دیده نمی شه فتوشاپ خوب کار نکرده
واقع بین دنا
Iran, Islamic Republic of
همان جمعیتی که رفتند سرنجلکل اومدند دشتروم چیز خاصی تغییر نکرده
خسرو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر سید هاشم موسوی مرد دوست داشتنی مدیر لایق و توانمند خدمات ایشان در شرکت شهرکهای صنعتی ماندگار و مثال زدنی و ذکر یاد و خاطره ایشان همواره با جان و دل گفته میشه دوران مدیریت ایشان از بهترین دوران شهرکهای صنعتی هست قطعا ما برای انتخاب کاندیدای بهتر از انتخاب ایشان حمایت میکنیم دکتر سید هاشم موسوی جهان آباد در قلب ما جاودان خواهد بود و هست .
مهجلو
یه اپسیلون به درد استان نخورد موسوی اگر کارا بود الان بیکاری در حد پایینی بود اخ وه بخت ستاد
Iran, Islamic Republic of
فقط منتظریان
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
عالیجناب منتظریان
مزدک قهرمان
Iran, Islamic Republic of
باتوجه با شاخص ها رشد چشم گیری ندیدم... کلابرنامه های ایشان الگو برداری از نامزد انتخاباتی. با نام..................... هستش... حرفها تکراری... چهره ها تکراری.... مدل ماشینها تکراری....
وزگ و قلات
Iran, Islamic Republic of
بازم بگم بگم شروع شد... خوب اگه چیزی هست چرا مردم رو مقصر می دونین
اهالی روستای منصور اباد دشتروم
Iran, Islamic Republic of
کر خوب سروخمزونی.......... خوت مجلس تهرونی
Iran, Islamic Republic of
اون آقایی که میگه افراد پاک دامن/
اون چیزی که تو وجود خودت هست به بقیه نچسپون
والا بالله قلاتیم با افتخار
Iran, Islamic Republic of
فقط حااااج نادر منتظریان
معلم
Iran, Islamic Republic of
مجلس جای انسانهای شجاع که حق و عزت بویر احمد بگیرن و اون هم حاج نادر قهرمانه
دلی اولاد علی مومن
Iran, Islamic Republic of
بخدا /یه کارمندساده شیراز شرکت شهرک های صنعتی بود ازبس التماس وحاج زارعی کرد که وضع شرایط زندگی اجاره ومشکلات دارم حاجی زارعی به احترام خانواده/با یکسری موارد دیگر که مصلحت نیست بگم رااورد یاسوج دریه شرایطی نداشتن نیرو ایشون راکذاشتند مدیر شرکت شهرک های صنعتی که انتخابات قبل هم رفت با دکترروشنفکر ،عباسی هم نیازی نیست در مورد ایشان حرفی زده بشه ایشون راحاج زارعی خوب شناختند همین پست معاونت شون هم مدیون خانواده همسرش که تیرتاجی بود هستش ،.اقای بهرامی بامهره های سوخته وازهمه رانده وامانده که یا بایکوت شده هستند یا بازنشسته هستند وحتی اختیار توان قدرت ده تا رای هم ندارند با غوغاسالاری مثلاً اتاق فکرت دارند موج درست می کنند واقعا هردفعه که خواستم خودم را قانع راضی کنم وجدانم اجازه نداد بخاطر ضعف توان نداشتن کاریزما جایگاه نماینده مجلس واقعا نتونستم خودم راقانع کنم ،.اخه آدم خوب ،به غیرازشهرداربودن که صدقه سر آقای هدایت خواه ودهرابپور اون مقطع زمانی بود تاالان مگه تونستی یک جایگاه مدیریتی داشته باشی اوج شرایط طلایی بهرامی درزمان مثلا دولت روحانی بود که حتی دانشگاه آزاد هم نتونستی پست بگیری چه برسه به سایر جایگاه‌ها ،انصافا بدون غرض میگم آقای بهرامی ناتوان ترین کاندیدای درصحنه می باشد ،والا بهرامی نه رزومه اصلاح طلبی داره نه کارنامه اصولگرایی ،نه وزن نفوذ لابی تشکیلاتی نه اتاق فکر توانمند ،.بااحترام ایشان هنوزکه هنوزه نمی تونه فلبداعه دریک جلسه واعیادی ومناسبتی حتی علمی سخنورباشه ،.شماهم شدی محسن رضایی میرقاید
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
دوستان توجه کنید به مهارت عکاس اولا اخر مراسم وسمت راست همه تصویر افراد سیاه نشون داده شده یعنی یک نفر غیر از لباس سیاه ویا پرچم بدست نبوده 2- در یکی از تصاویری که یک دختر کوچلو دو پرچم دستش داره پشت سرش کلا خالیه 3- شش روز تبلیغات کردن از همجا مردمو جمع کردن اوردن اونجا حتی محوطه هم نتونستن پر کنن 4- 50 نفر دشت رومی تو جمعیت نیست 5- فتوشاپ خوب تصویر طراحی نکرده چون لوح رفت 7-اون ادمهایی من اون بالا دیدم اینها عامل ریزش هستن نه رویش
حسین
Iran, Islamic Republic of
به غیرازاقاعلی رضایی کسی نیست وموسوی دامادشون....
مارگون
Iran, Islamic Republic of
ترس تمام وجود رقبا رو گرفته .
بهرامی با اختلاف فاحش پیروز انتخابات است
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
تاجایی که اطلاع داریم جناب بهرامی راننده هدایت خواه بوده حالا دم از اصلاح طلبی میزنه--شاپورعباسی هم نون برآفتاب میخوره پ..... نسه ایکنه-جناب روشنفکر هم استان به فلاکت کشانده-جناب منتظریان خودش فرد قابل قبولیه اما مردم از بعضی از طرفدارانش خیلی لطمه خوردند-در این بین برویم از تاجگردون حمایت کنیم حالمون خش تره
حسن
Iran, Islamic Republic of
هرچه تو چنته داشتی همین بود-- شاید 800 رای دشتروم داشته باشی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اول روشن دوم منتظر سوم
اینو از من به یادگار داشته باشین
اتحاد
Romania
زمانی این استان،استان میشه که یکی مثل دکترعلی مندنی پور نماینده اش باشه اون موقع رای دان معناداره
روانگرد
Iran, Islamic Republic of
این جمعیتی که جمع شده ۹۰ درصدش همونایی هستن که سرنجلکل جمع شدن
۹۰ درصدش دشترومی نیستن
بی نیاز
Iran, Islamic Republic of
امسال ایزنیم 🤣
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1