کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع هواداران خود در چنگلوا مطرح کرد

اندرزیان: ساختار مالکیتی و عشیره‌ای کهگیلویه را به عقب رانده است/ شرایط کهگیلویه به لحاظ آسیب‌های اجتماعی نگران کننده است

8 بهمن 1402 ساعت 2:10

فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه که این شرایط را برای کهگیلویه ایجاد کرده و به عقب رانده ساختار مالکیتی است.


فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه که این شرایط را برای کهگیلویه ایجاد کرده و به عقب رانده ساختار مالکیتی است.
به گزارش کبنا، مجتبی اندرزیان در جمع هواداران خود در چنگلوا، با اشاره به اینکه چرا به صحنه انتخابات آمده است، اظهار کرد: سخت‌ترین مبارزه سیاسی در طول تاریخ مبارزه با ساختار مالکیتی و عشیره‌ای بوده است، در سیاست نه فرهنگ. و ما برای این آمده‌ایم. آنچه که این شرایط را برای کهگیلویه ایجاد کرده و به عقب رانده ساختار مالکیتی است.
وی ادامه داد: اینکه یک سری افراد فکر می‌کنند که تمام شئونات زندگی دیگران را بایستی مدیریت بکنند و اینکه فکر می‌کنند اگر کسی کارگر‌زاده شد باید کارگر بمیرد و خودشان حق دارند که به فرصت‌ها دسترسی داشته باشند.
اندرزیان تصریح کرد: پر واضح است برای شهرستان کهگیلویه که از لحاظ فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی وضعیت نگران کننده‌ای دارد و در همین قبرستانی که کنار ما قرار دارد چه جوان‌هایی که برای کسب و کار و مبازره با رویا‌هایی که داشتند و آرزو‌هایی که داشتند ناامید شدند.
   
این کاندید مدعی شد که همین روز گذشته زنی ۱۷ ساله در یکی از مناطق کهگیلویه چون توان پرداخت هزینه فرزندش در بیمارستان را نداشت خودکشی و خودسوزی کرد این درد‌ها را کی باید جواب بدهد.
نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: چرا در بقیه استان‌ها و شهرستان‌های همجوار این‌گونه نیست‌. اصلاً مقایسه کهگیلویه با دوگنبدان و بهبهان وجود ندارد و حالا یاسوج به کنار.
آنجا که خودشان ادعا می‌کنند فلان مدیر را ما خودمان می‌گذاریم و ما فلان ساختار مدیریتی را تغییر می‌دهیم اما زمان مشکلات چرا مسئولیت قبول نمی‌کننند.


کد مطلب: 471897

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471897/اندرزیان-ساختار-مالکیتی-عشیره-ای-کهگیلویه-عقب-رانده-شرایط-لحاظ-آسیب-های-اجتماعی-نگران-کننده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1