تاریخ انتشار
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۷۱۸۷۰
در نشست شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نادر منتظریان: مگر می‌شود اعضای اجرایی انتخابات از اتاق فکر یک نفر باشند / گرفتار یک سری باند بازی و تفکر خاص در استان شده‌ایم و هر روز هم پس رفت می‌کنیم

۵۴
۷
نادر منتظریان: زندگی بنده مثل این دیوار سفید و سالم است، در فضای مجازی این همه تخریب می‌کنند / انتظار داریم وقتی یک نیروی انقلاب به صحنه می‌آید همه کمک کنند، نه تیغ بکشند / می‌گویند اگر ۲۰ میلیارد تومان داری می‌توانی بروی مجلس، اگر نداری برای چه می‌خواهی بروی! ما باید بگذاریم این رویه حاکم شود؟ در این استان چه می‌گذرد؟ / شما نیروی انقلابی هستید، شورایی هستید که باید محکم پای کار باشید، انتظار نداریم توصیه‌ای عمل کنید
کبنا ؛
نشست شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام شیخ صفدر پناهی و با حضور غلام‌محمد زارعی، نادر منتظریان و علی خرامین برگزار شد.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (شنبه ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی و با حضور نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این جلسه نادر منتظریان گفت: اگر ما کاندیدا شدیم، زندگی‌مان را قربانی و وقف کردیم، در این ۴ ساله یک بار نتوانستم خانواده‌ام را به تفریح ببرم، این مشکلات وجود دارد، آیا این حق نیرو‌های انقلابی است که اینگونه با ما برخورد شود؟ ما از شما انتظار داریم، ما جمعی هستیم که از گذشته تاکنون در کنار هم بودیم و در اینده هم در کنار هم خواهیم بود.
وی گفت: ما نسبت به همدیگر می‌توانیم انتقاد داشته باشیم، اما آیا این پراکندگی‌ها باعث نمی‌شود که سرنوشت ما دستخوش اتفاقاتی شود که قابل جمع کردن نباشد؟
منتظریان بیان کرد: بنده همه مدیران را می‌شناسم، چرا وضعیت مسکن این استان عقب است، امروز بنده که می‌خواهم در صحنه حضور پیدا کنم، دارم چوب می‌خورم! می‌گویند شما همین تفکر کنونی را می‌خواهید بیاورید، چه کار جدیدی می‌خواهید بکنید؟ ازیک طرف چوب می‌خوریم و از یک طرف مجبوریم سکوت کنیم، آیا این حق ما است؟ حق مردم است؟
وی گفت: می‌رویم روی کوه زیلایی، یک چوپان جلویت را می گیرد، می‌گوید اگر بخشدار همراهت است، می‌توانی برنامه داشته باشی، اگرنه تعطیل، جای دیگری می‌روم می‌گویند اگر ۲۰ میلیارد تومان، ۵۰ میلیارد داری می‌توانی بروی مجلس، اگر نداری برای چه می‌خواهی بروی! آیا ما باید بگذاریم این رویه حاکم شود؟ در این استان چه می‌گذرد؟
منتظریان افزود: تا زمانی این رویه‌ها حاکم است، مردم ما بدبخت می‌شوند، در سازمان‌های اداری چه بر سر کارمندان آورده‌اند؟ آیا این حق درمان و آموزش و صنعت و معدن ما است؟ شما نیروی انقلابی هستید، شورایی هستید که باید محکم پای کار باشید، انتظار نداریم توصیه‌ای عمل کنید، ما در مقابل این نظام، شهدا، خط رهبری مسئولیت داریم، مقام معظم رهبری در مدت اخیر هر صحبتی کرده در خصوص انتخابات بوده، درخصوص مردم بوده، اما آیا این حق مردم است؟ آیا اگر کسی بخواهد به آقای خرامین یا منتظریان رأی بدهد جرم می‌کند؟ ملاک و معیار مردم ما در انتخاب‌ها باید این باشد که اگر می‌خواهی به فلانی رأی بدهی قدمت روی چشم، اگر نه به سلامت! آیا این حق نظام است؟ ما دو ماه فرصت داریم، هزینه می‌کنیم هر اتفاقی افتاد، باری بر دوش نیاید هم مشکلی نداریم، راحتیم، ولی ما درد این مسائل را داریم. شورا‌های انقلابی و نیرو‌های انقلابی، ما یک نفر هستیم، ولی از همه شما انتظار داریم پای کار بیایید.
وی تصریح کرد: فرض کنیم نماینده کار خود را انجام دهد، چرا خودمان را فریب می‌دهیم، آیا نمایندگان محترم واقعاً در انتصاب مدیران در موضع مشاور بوده‌اند؟ آیا این ولایت مداری ما است؟
وی خطاب به حجج الاسلام خاضع، جعفری، پناهی و دیگران گفت: ما انتظار از شما داریم، انتظار نداریم که بگویید کدام کاندیدا هست یا نیست و تصمیم بگیرید، ما می‌خواهیم برای نظام فکر بیاورید، ما انتظار داریم وقتی یک نیروی انقلاب به صحنه می‌آید همه کمک کنند، نه تیغ بکشند. زندگی بنده مثل این دیوار سفید و سالم است. در فضای مجازی این همه تخریب می‌کنند.
منتظریان خاطرنشان کرد: مدیری در سطح جمهوری اسلامی هستم و اگر در صحنه نمایندگی هم نباشیم، خدمت خود را انجام می‌دهم، اما از این جمع انتظار داریم، انتظار داریم میان نیرو‌های انقلابی انسجام ایجاد شود. در تماسی که برای مناظره با بنده داشتند، من و آقای خرامین اعلام حضور کردیم، به دانشجوی پشت تلفن گفتم که ما همسو هستیم و در یک خط هستیم، ولی به گونه دیگری تفسیر کردند. آقای دکتر خرامین استاد ما هستند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: استاندار فردی انقلابی و ولایتی است و من‌ایشان را در مدار انقلاب می‌دانم، دلم می‌سوزد نمی‌خواهم برای‌ایشان مشکلی پیش بیاید، ایا برای اولین دوره بعد از انقلاب و در دوره انقلابی باید هیئت اجرایی را استاندار و هیئت نظارت انتخاب کند؟ ما و فرماندار و دیگران با هم دشمن نیستیم، آیا این حق است که دهیاران را دعوت و تحت فشار قرار دهیم!
منتظریان گفت:
آیا این حق من است که معاون آقای استاندار مرا با فتنه 88 مقایسه کنند. معاون استاندار مصاحبه می‌دهد که بعضی توهم پیروزی دارند و مصداق آنهم سال 88 بود. من چه گناهی کردم و چه جرمی انجام دادم که اینگونه مرا تخریب می‌کنند.
این فعال سیاسی تاکید کرد: استاندار فردی انقلابی و ولایتی است و من‌ایشان را در مدار انقلاب می‌دانم، دلم می‌سوزد نمی‌خواهم برای‌ایشان مشکلی پیش بیاید، ایا برای اولین دوره بعد از انقلاب و در دوره انقلابی باید هیئت اجرایی را استاندار انتخاب کند؟ ما و فرماندار و دیگران با هم دشمن نیستیم، آیا این حق است که دهیاران را دعوت و تحت فشار قرار دهیم!
وی به دو سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: چه دستاوردی داشت اما در یک سفر به آذربایجان هزار تراکتور به مردم و کشاورزان دادند چرا باید بعد از ۶۳ سال هنوز هر کس می آید به استان باید کارخانه قند یاسوج افتتاح شود.
منتظریان در ادامه اظهارات خود گفت: خودمان را قاضی قرار دهیم مگر در دولت انقلابی کار نمی‌کنیم مگر دولت در همین استان چند مدیر را عزل نکرد آیا ما آن‌ها را عزل کردیم.
منتظریان با انتقاد از وضعیتی که در نقاط مختلف حوزه بویراحمد وجود دارد گفت: چرا سادات محمودی در کنار رودخانه قرار گرفته اما مردم آن تشنه هستند چرا دشت روم روی آب خوابیده اما مردم آن تشنه هستند امروز آرزوی مردم ما یک کانال آب است.
وی خطاب به شورای وحدت اصولگرایان استان گفت: شما متشکل از نیروهای انقلاب هستید آسیب‌های انتخابات را ببینید هر چند باید به طایفه افتخار کنیم اما نباید خودمان و ضعف‌هایمان را پشت سر طایفه بپوشانیم و قایم کنیم چهار سال است که کار انتخاباتی انجام می‌دهیم هیچ تفاوتی هم بین طوایف قائل نشده‌ایم و به گونه‌ای رفتار کرده‌ایم که جایگاه ما در بین سایر طوایف بهتر از جایگاهمان در طایفه خودمان است.
وی در ادامه با بیان اینکه گرفتار یک سری باند بازی و تفکر خاص در استان شده‌ایم گفت: هر روز هم پس رفت می‌کنیم هفته‌ای چند جوان راهی قبرستان می‌شوند چطور اینقدر ظرفیت داریم و امروز جوانان ما در اصفهان و یزد باید کارگری کنند و تا زمانی که شایستگان بر میزهای استان ننشینند همین وضعیت را داریم.
وی در ادامه انتقادی از روند انتخابات و هیئت‌های اجرایی انتخابات کرد و گفت: مگر می‌شود اعضای اجرایی انتخابات از اتاق فکر یک نفر باشند و انتظار سلامت و رقابت داشته باشیم و انتظار جدل نداشته باشیم.
منتظریان با بیان اینکه انتخابات در استان شرایط خاص خود را دارد به بدعت‌هایی در استان اشاره کرد و گفت: این بدعت‌ها قابل حل نیست باید فرهنگ سازی می‌شد و باید به مرور زمان فرهنگ سازی شود کاندیداها به جای اینکه درب مساجد جمع شویم و برای مردم مشکل ایجاد کنیم می‌توانیم با یک یا دو نفر در مراسم‌ها شرکت کنیم متاسفانه این اتفاقی است که افتاده.
منتظریان گفت: هدف من از آمدن به انتخابات عمل به وظیفه است وظیفه ما پاسداری از خون شهدا و همچنین حفظ نظام و خط رهبری است به اندازه یک دانه جو هم دغدغه و استرس ندارم چون آمده‌ام تا به وظیفه خودم عمل کنم.
این نامزد انتخاباتی در بویراحمد و دنا و مارگون گفت: آمده‌ایم که کار کنیم و به نتیجه برسیم اما متأسفانه اقداماتی می‌شود مثلاً اگر معلمی و یا مدیر دبیرستانی و یا کسی در جلسه‌ای شرکت کرد لغو ابلاغ می‌شود آیا این رسم است که انبار‌ها را خالی کنیم و یا اینکه مسئول ارشد یک شهرستان بگوید حق ندارید از فلانی حمایت کنید.
منتظریان در ادامه گفت: آیا مدیران را تبدیل به احسن کرده‌اید پس نباید بی‌تفاوت بود. امیدوارم خدا به همه ما توفیق بدهد، همه ما در خط انقلاب و برای رضای خدا تلاش کنیم و کمک کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
/ نیروی انقلابی نمیخواد
موحد و هاشمی مردم کهگیلویه..
سادات
Iran, Islamic Republic of
درودخدابرتوبادمنتظریان
خداباتوست✌️👌
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان این صحبت های کردی همگی درست ولی کو گوش شنوا آیا علی محمد دانشی وامثال ایشان گوششان به این حرف ها بدهکار هست آقای عزت خواه مدیرکل اموزش وپرورش در عمل مدیرکل نمی‌باشد این آقای دانشی هست که عملا مدیرکل آموزش وپرورش استان می‌باشند چون اگر آقای دانشی نبود عزت خواه همان سال اول بساطش راجمع می‌کرد ومیرفت تا اینقدر به تعلیم وتربیت این استان ضربه وارد نمیشد.
Iran, Islamic Republic of
چه خوب حرف از تعلیم و ترببیت میزنی .نطرت بیان کن نیا دیگران را تخریب کن . اول برو تربیت شو بعد بیا نظر بده
dhs,[
Iran, Islamic Republic of
ول بکن برو خانواده ات راببر تفریح کی به تو گفته بیا در صحنه انتخابات مردم خودشان میدانند کی را انتخاب کنند بس دیگر
Iran, Islamic Republic of
هر چه ک گفتن درست گفتن همه دنبال پول و مقام هستید تشنه خدمت نیستید بلکه شیفته قدرت هستید
United States
نادر جان باز هم سومی.شما باید کار اطلاعاتی خودت رو ادامه می‌دادی.مردم مهم هستند
عدالت
Romania
از آقایان زارعی،منتظریان،خرامین تقاضامندیم اختلاف سلیقه و غرور را کنار بگذارید و یک نفر را معرفی کنید و برایش تبلیغ کنید یقینا موفق خواهید شد
Netherlands
پیروزی در گرو وحدت نیروهای انقلاب است همچنان که منتظریان بین نیروهای اصلاح طلب و اصول گرا در استان وحدت ایجاد کرده است
Iran, Islamic Republic of
زارعی در صحنه می ماند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه بنده خدایی یه بنگاه ماشینی داشت ایگو بنگاه مو پاک ترین بنگاه من سطح شهره
هر روز با تاید و مایع ایشستش
قضیه حاج نادر هم که ایفرمایه سفید سالمم منظورش ینه هر روز حموم ایکنه
Iran, Islamic Republic of
مثل تو چرکو نی
Iran, Islamic Republic of
عالی نوشتی ایول
علی
Romania
حاجی دیگه فایده ندارد انشالله که خدا به همه ماهم صبر عنایت فرمایید
پیروزی از آنان کسانی هست که درد مردم را درک میکنن به امید خدا حماسه ماندگار در بویراحمد و دنا و مارگون
ندای مردم ندای وحدت و پایداری
به امید یک انتخاب خوب و قابل ستایش
Netherlands
وحشت برای همیشه سقوط کرده است
بویر
Russian Federation
میشه بفرمایید درد مردم رو نماینده حضرتعالی تو این چهارسال چطور درک کرد؟ با درخواست از وزیر برای احداث سرویس بهداشتی ؟ مگه چیز دیگری خواست؟
بویر
Russian Federation
میشه بفرمایید درد مردم رو نماینده حضرتعالی تو این چهارسال چطور درک کرد؟ با درخواست از وزیر برای احداث سرویس بهداشتی ؟ مگه چیز دیگری خواست؟
سادات
United States
واقعا احسنت.واقعا درد دل همه ما را گفتید.ان شاءالله که خداوند پشت و پناهتان است و جدم کمک می کند و پیروز خواهی شد..
Netherlands
درود بر نادر مرزشکن که با جسارت درد دل مردم را بیان می کند
Iran, Islamic Republic of
دلیلی وجود نداره وقتی زیرابی میری / مدیر رو هم عزل کنن
تو برا دولت تصمیم نمیگیری ک با پرونده هات بخوای مدیراشو عزل کنی
Netherlands
اگر دولت انقلابی در حد نامش عمل می کرد که الان باید صد بار مدیرکل آموزش و پرورش عزل شده بود
علی
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین
United States
جونم من نفست حاج نادر واقعا شجاع ونترسی
دو زار سی مردم کار نکردی چطور مدعی هستید درطول مدت خدمت جنابعالی چه کار متبتی آنجام دادی یادم میاد مردم سیسخت خوب فلیم از آنها میگرفتی
United States
استان به انسان شجاعی مثل شما نیاز دارد
United States
درود بر غیرت و مردانگی شما
پاک مردی از جنس مردم
United States
حاجی دوست داریم
United States
هرکه هرچه میخواهد بگوید شما در دلها نفوذ کرده اید
سلامت باشید
United States
مرد شجاع و شفاف
دوستان بیان شفاف سازی مثل حاج منتظریان عزیز
یادگاران
Europe
حلوا حلوا کردی نادر
دهانمان شیرین شد
Iran, Islamic Republic of
برای دومی بجنگ بینیم چی بو، خوب بلدی مظلوم نمایی کنی؟عملکردتان در دوران اطلاعات چبی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
اگه اطلاعات نباشد امثال شما شب نمیتونی بری سرویس😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
جان و جهانی حاج نادر انقلابی
حاج نادر وحدت ساز
حاج نادر ملی
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو حاج نادر قهرمان
مدیر
United States
تو که زورت و ی مدیر شهرستان نرسیه چطور ایخی بیه سی مردم استان تصمیم بگری ...اومیه ویچو هی ایگریوی ایگی مدیر شهرستان ای کاره ایکنن ...مدیر شهرستانه باید دهسشه بوس کنی ک همچین جرات و قدرتی داره ک ی تو زورتش نرسیه ...دستمریزاد مدیر شهرستان
Iran, Islamic Republic of
جون ختو دو سه نفر ده هم بیا باتو رایلتونه بنیت سر یک و روشنفکر نیرسیت
ایران
United Kingdom
دیواره ولی دیوار کاهگلی دود زده ترک خورده
Romania
خودشان هم به خودشان درهیئت اجرایی اعتراض دارند ومیگویند همه ازگروه روشنفکر است بعد درگچساران وباشت میگویند چرا به هیئت اجرایی یک طرفه اعتراض دارید
United States
شورای
مارگون
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین و‌حاج زارع و‌حاج منتظریان هم فکر‌و‌ هم‌خط هستند ، خداوند پشت و پناهتان باشد ،
Iran, Islamic Republic of
احسنت حرف دل مردم را بیان فرمودی . جناب منتظریان صادق ، شجاع و اصلح است
پرستار
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج منتظریان شما یه مدیر داری ریس بیمارستان امام سجاد است ببین چه برخوردی کرده چه بی حرمتی کرده مردم از همین مدیران شما میترسند رای بهت بدن خودت آدم خوبی هستی ولی یه مدیری مثل ریس بیمارستان امام سجاد اینچنین مدیران را حمایت نمیکردی
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد بویراحمد واحد حاج نادر منتظریان

احسنت به این گفتار و صداقت

دردهای همه مردم را شفاف بیان کرده اید
آقای منتظریان از خود تعریف کردن نشانه خوبی نیست !!!!
شیجونی
Iran, Islamic Republic of
فقط خودت اصلا قابل قیاس هم از لحاظ تیپ هم صحبت کردن هم ارتباط با مرکز هم آوردن اعتبار هم شیر بویراحمد واحد نیازت دارد شک مکن
سروخمزون
Iran, Islamic Republic of
از آخر اولی انشالا ..
بااون تفکرات ضدمردم بویراحمد ...شما ودارو دسته ات مهره ای سوخته در بویراحمد هستید ... پیشنهاد میکنم اینبار که چهارم هم نمیشی اما دیگه هیچوقت سراغ این تشکیلات نیا ...
این مسیر دل میخواد و دلسوز میخواد
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
افرادی که در مجلس لانه کرده اند «««««« داخل مثلث تشریف دارند»»»»» خدا وکیلی رسانه ها را مقصر نظرات مردم ندانیم
صفایی دشتروم
Iran, Islamic Republic of
خدامیدون توررررااااااس میگی ولی مردم چیز دیگری میگن
Iran, Islamic Republic of
سند ومدارک وحود داره که کارت پرونده سازی هست
از خدا بترس این روزا به لطف فضای مجازی هیچ چیز پوشیده نمی ماند
Iran, Islamic Republic of
کاش اثبات میکردین
Iran, Islamic Republic of
حرفات رو باور کنیم دم خروس وپسران رو نمیتونی قائم کنی
اینا رو هم شناسنامشون رو به یه اسم دیگه میگرفتی
Iran, Islamic Republic of
فقط هم این میدونم که منتظریان قبول نمیشه چون بیشتر مردم دشتروم گولش می‌زنند بقیه جاها گول نمی‌زنند
منتقد
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان این دیواری که شما صحبت از ان می کنید و میگید زندگی تون مثل اون سفید هست زیر این رویه سفید بسیار تیره است چون اگه تیره نبود که رویه اون را گچ سفید نمی مالیدند .
_Hashem
Iran, Islamic Republic of
برادر بجای فعالیت‌های انتخاباتی تو این چهار سال به خانواده میرسیدی
شورای ائتلاف اگه دلسوز مردم بود دست تو دست نماینده کنونی برای حل مشکلات مردم راه حل ارائه میدادند ن مانع تراشی می کردند
بعد شش ماه آخر را به فعالیت‌های انتخاباتی می پرداختی

مردم آگاه شدند این مظلوم نمای ها دیگه جواب نمیده
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1