تاریخ انتشار
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۷۱۸۶۳
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| تنور داغ انتخابات در فضای مجازی /عکسی از روشنفکر، موحد و تاجگردون که سوژه شد / خبری که دهراب‌پور تکذیب کرد / عدل هاشمی‌پور در لنده و چرام / منتظریان یک فرصت طلایی برای مردمی که در رنج هستند/ فیلم‌های حضور روشنفکر در توت‌نده / سعادتیان: کپی شناسنامه می‌گیرند برای اشتغال، تا الان خواب بودی / اجرای موسیقی میرشکار با حضور تاجگردون

۱۳
۶
فیلم و تصاویر| تنور داغ انتخابات در فضای مجازی /عکسی از روشنفکر، موحد و تاجگردون که سوژه شد /  خبری که دهراب‌پور تکذیب کرد / عدل هاشمی‌پور در لنده و چرام / منتظریان یک فرصت طلایی برای مردمی که در رنج هستند/ فیلم‌های حضور روشنفکر در توت‌نده / سعادتیان: کپی شناسنامه می‌گیرند برای اشتغال، تا الان خواب بودی / اجرای موسیقی میرشکار با حضور تاجگردون
کبنا ؛تنور رقابت انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد داغ شده و هر روز هم گرم‌تر می‌شود. در این میان فضای مجازی و رسانه‌ها بستر و ابزاری برای تبلیغ کاندیداهای این استان شده است. در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد شاهد رقابت نامزدهای انتخابات مجلس هستم.
انتخابات، عرصه‌ای است که در آن، شاهد پمپاژ و مانور  گسترده اخبار، اطلاعات، تصاویر، ویدئوها و دیگر محتواهای تولیدی هستیم. در این میان، مخاطبان، در یک لحظه، با ده‌ها خبر، برداشت و تحلیل مواجه می‌شوند که جملگی در قالب «اخبار موثق» یا «صحیح»  در فضای مجازی به گردش در می‌آیند. سوال اصلی اینجاست که در قبال این «تکثر اطلاعات نادرست و درست» چه اقدامی باید انجام داد؟
در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد (بویراحمد، کهگیلویه و گچساران) شاهد رقابت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باهم در فضای مجازی هستیم. سه ماه دیگر تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد رفته رفته خود را برای مشارکت پررنگ و حداکثری آماده می‌کند. کبنا نیوز در سلسله گزارش‌هایی با رصد فضای مجازی آخرین تحولات و تحرکات انتخاباتی نامزدها و تیم رسانه‌ای آنها را مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. کبنا نیوز محتوای تصاویر و فیلم را نه تایید و نه رد می‌کند و صرفاً برای اطلاع عموم و در راستای مشارکت و ایجاد شور انتخاباتی آنها را منتشر می‌کند.
به گزارش کبنا، تیم تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس برای ساخت کلیپ‌‌های خود آهنگ‌های متفاوتی را انتخاب می‌کنند. بر اساس نظر کارشناسان، طرفداران موسیقی پاپ نشان دادند که متمایل به برون‌گرایی، صداقت و متعارف بودن هستند. طرفداران موسیقی کلاسیک معمولاً درون­ گراتر هستند و با خودشان و دنیای اطرافشان احساس راحتی می‌­کنند. خلاق هستند و از خودباوری خوبی برخوردارند. علاقمندان به موسیقی‌های شاد، اغلب دارای روحیه شاد و سرحال و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و در زندگی به دنبال هیجان هستند و با شنیدن این نوع آهنگ‌ها می‌خواهند به هیجان برسند. در ادامه کلیپ‌های مربوط به نامزدهای انتخابات مجلس را ببینید.
1)  حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ در این حوزه انتخابیه سه نامزد قدر باهم به رقابت می‌پردازند. سید محمدموحد، سیدعلی بزرگواری و عدل هاشمی‌پور این سه نامزد انتخابات مجلس هستند. هر چند تا الان تکلیف صلاحیت عدل هاشمی‌پور مشخص نشده، اما او به فعالیت‌های انتخاباتی ادامه می‌دهد و روزهای گذشته به شهرستان لنده رفته بود. در کنار این سه، رضا دهبانی‌، علی مژدهی‌پور، مجتبی اندرزیان، آیت‌الله سعادتیان و آیت‌اله نبی‌زاده و...نیز حضور دارند و در حال فعالیت انتخاباتی هستند.
***********************
الف) عدل هاشمی‌پور، او یک دوره نماینده مجلس بوده و هنوز برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیتش تایید نشده است. اما فعالیت انتخاباتی دارد و هر روز بر دامنه آن هم گسترده می‌شود.

  

   
هاشمی در لنده
  

هاشمی در چرام







-------------------------
ب) سید محمد موحد
، سناتور لقب گرفته و او برای هشتمین دوره نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است. موحد حدود 24 سال نماینده مجلس است.
   
فیلم دوره گذشته موحد
  



  


----------------------------------
ج) سید علی محمد بزرگواری
، از او به عنوان فردی صادق و شفاف یاد می‌کنند. بزرگواری دو دوره نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس بوده است.







----------------------------
د) آیت‌الله سعادتیان، او برای اولین دوره نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شده است. از او به عنوان پدیده انتخابات نام می‌برند.
   
سعادتیان در جمع هوادارانش گفت: برخی مدرک تحصیلی، کپی کارت ملی و شناسنامه افراد را می‌گیرند، برای اشتغال. تا الان خواب بودی.
************************************
2) حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، در این حوزه نیز مهدی روشنفکر، محمد بهرامی و نادر منتظریان به‌شدت در حال رقابت باهم هستند. محمد بهرامی اصلاح‌طلب است. در کنار اینها غلام‌محمد زارعی، علی خرامین، نستهن مقدم و... نیز در حال فعالیت انتخاباتی هستند.
الف) مهدی روشنفکر، او نماینده فعلی بویراحمد، دنا و مارگون است.  علی‌رغم انتقاداتی که به عملکرد روشنفکر وجود دارد او را یکی از فینالیست‌های این دوره انتخابات مجلس می‌دانند و بعضی از ناظران سیاسی هم همچنین اعتقادی ندارند.


   
شعرخوانی برای روشنفکر در توت‌نده
   

قربانی برای روشنفکر در توت‌نده
   
روشنفکر به استقبال پیرمردی رفت
   

روشنفکر در توت‌نده
   


خشه، په چشه
  


استقبال در مسیر روشنفکر
   
ساز و دهل توت‌نده
   


سایر فیلم‌های توت‌نده
   

   


  
تمومه تمومه در آسمان


   
آخرین فیلم از توت‌نده

-----------------------
ب) محمد بهرامی،
شهردار اسبق یاسوج که بعد از تاییدصلاحیتش توانست شرایطی خوبی را در سرنجلکل ایجاد کند. ضعف در تیم رسانه‌ای بهرامی شدیداً موج می‌زند. با این وجود گفته می‌شود که شرایط در این دوره برای بهرامی بهتر است.




---------------------
ج) نادر منتظریان،
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد او را به عنوان کاندید نهایی خود معرفی کردند.
      
فیلم‌های منتظریان در سپیدار
  

   
   
منتظریان: سپیدار افتخار آفرید

   
رضایی: منتظریان فرصت طلایی برای مردمی که در رنج هستند
  
منتظریان برای بویراحمد واحد برخاسته، او را یاری کنید.
   

  

 فیلم هوایی از سیپدار 
  

************************************
3) در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، غلامرضا تاجگردون چهره شاخص سیاسی اصلاح‌طلب در حال فعالیت انتخاباتی است. سید قدرت حسینی‌بحرینی مهمترین رقیب تاجگردون شناخته می‌شود. او هنوز منتظر وضعیت صلاحیت خود است. اگر سید قدرت به عرصه رقابت برگردد، معادلات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت تغییر خواهد کرد. سید قدرت شاید تنها کسی باشد که توان رقابت با غلامرضا تاجگردون را داشته باشد. ریحان محمدپور، محمدباقر شریفی، اردلان زینل‌زاده، علیمراد جعفری، اکبرعلیزاده و... دیگر کاندیداهای انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه هستند. به‌غیر از تاجگردون دیگر کاندیداها تبلیغات انتخاباتی ندارند.
  
اجرای آهنگ میرشکار در حضور تاجگردون
 
4) تصاویر و فیلم‌های متفرقه

عکسی از محمدرحیم دهراب‌پور در حمایت از محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون منتشر شد که دهراب‌پور در گفت‌وگو با کبنا نیوز آن را تکذیب کرد و گفت: مردم را به مشارکت حداکثری دعوت می‌کنیم، اما از فرد خاصی حمایت نکردم و این خبر را تکذیب می‌کنم.



عکس زیر مربوط به روزهای نخستین دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است. این عکس قبل از بررسی اعتبارنامه منتخبین مردم در مجلس یازدهم و رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون گرفته شده است. این عکس سوژه فضای مجازی شده است. تاجگردون با کمی فاصله از دو نماینده دیگر ایستاده است.

نام شما

آدرس ايميل شما

United States
عکس از دست بنده خدا ربطی نداشت چرا گذاشتی؟
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به خاطر کرونا از انها فاصله گرفته
ممو
Iran, Islamic Republic of
بله فاصله گرفت چون مغرور بود
فاصله گرفت چون خودش را ارجحتر میدونست
فاصله گرفت چون بقیه قبول نداشت
Iran, Islamic Republic of
مرد باید غرور داشته باشه ،واقعیت ارجحتر بود و هست و کاملا درسته مردم اون دوتا رو قبول ندارن چ برسه با تاج که سروره
آخ تا قیامت بنگرو
United Kingdom
پ شنیدم بودیم دهراب پور ایخاس از شهر بزرگ شیراز وکلان شهر تهران پایتخت ایران نماینده مجلس بشود ؟
پ نونیت چه وابی؟!
آخ تا قیامت بنگرو
خدا لعنت کند فردی را که می داند توان آنرا را ندارد که برای مردم استان کاری کند و صرفا برای منافع شخصی کاندید می شود.
Iran, Islamic Republic of
حوزه کهگیلویه حاج اقا بزرگواری بویراحمد منتظریان اگر گچساران حسینی بیاید هم ...
Iran, Islamic Republic of
حسینی بیاد مگه تو خواب ببینه انتخابات ببره
Iran, Islamic Republic of
مرد فقط تاجگردون، برید ببینید مردم در گچساران باشت و جنوب ایران چ میکنن برای تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
میرشکار در حضور تاجگردون شاید وکو شکار کنه خیری وش ندییمه من گچساران
Iran, Islamic Republic of
شورای ائتلاف / که همه را از این حزب فراری دادند. دکترهدایت خواه خوب شناختشون
توتنده
Iran, Islamic Republic of
تیم رسانه روشنفکر بعد از دو هفته از التماس کردن ها مردم توانستند از تمامی نقاط مردم تمام توان و پتانسیل خود را بگذارند در توتنده.
هر انچه در تصاویر می بینید به جزء ۶۵ نفر ماباقی اصلا اهل توتنده نیستند.
نگاه ماشین های پارک شده کنید در فیلم ها متوجه میشود که اینها همه همراه بودند.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
چوتاجگردون نباشد
تا کور شود زاکانی ها گر نتوان دید
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1