تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۴۷۱۳۹۱
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

بانک ها عقب ماندگی پرداخت تسهیلات تبصره 18 را جبران کنند

۴
۰
بانک ها عقب ماندگی پرداخت تسهیلات تبصره 18 را جبران کنند
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: راه تداوم حمایت بانک ها از تولیدکنندگان پرداخت تسهیلات تبصره 18 است.
به گزارش کبنا نیوز، سید احسان عسکری روز دوشنبه در نشست تبصره 18 با اشاره به اینکه به رغم کاهش نرخ بیکاری در استان به هفت درصد، اما نرخ بیکاری بالا است، گفت: تسهیلات تبصره 18 بند سه فرصت خوبی برای پرداخت به کسانی است که به دنبال اشتغال هستند.
معاون اقتصادی با بیان اینکه وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره 18 در استان مناسب نیست تصریح کرد: عملکرد سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات تبصره 18 قابل قبول نیست و تا پایان سال باید پرداختی ها به 40 درصد افزایش یابد.
وی اظهار داشت: بانک ها تا قبل از رسیدن انتخابات نسبت به پرداخت تسهیلات تبصره 18 اقدام کنند چرا که تا یک ماه آینده استان درگیر برنامه های انتخاباتی می شود.
عسکری با اشاره به اینکه نهادهای پشتیبان و تسهیلگر پای کار باشند و پرونده ارجاعی به بانک ها را پیگیری کنند، گفت: یک نفر رابط میان بانک ها و دستگاه برای پیگیری تسهیلات تبصره 18 معرفی شود.
معاون اقتصادی استانداری به اهمیت طرح های فنی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: دقت شود که تسهیلات تبصره 18 به افرادی که فاقد اهلیت است پرداخت نشود.
وی با اشاره به اینکه شبکه بانکی موارد متعددی را دنبال می کند، گفت: کارها بدون پیگیری به هدفی که می خواهند نمی رسد.
معاون استاندار در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره 18 جزء چهار گفت: بانک ها تلاش کنند تا پایان سال پرداختی خود را به 98 درصد برسانند.
عسکری به پرداخت تسهیلات بند سه و چهار تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸هم عملکرد شبکه بانکی قابل قبول نیست و تا پایان سال به ۴۰ درصد برسد.
معاون اقتصادی استانداری با اشاره به اینکه۲۰ طرح بزرگ اقتصادی و تحول‌زا در استان در دست اجرا است، گفت: تبصره ۱۸ ابزار کمک به این طرح‌های بزرگ اقتصادی است.
وی عنوان کرد: بند الف تبصره ۱۸ توزیع شهرستانی ندارد اما در بندهای سه و چهارم توزیع شهرستانی رعایت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معاون شعار های اقتصادی
لند ه ای
Romania
جناب آقای دکتر عسکری تو رابخدا ،تو رابه قرآن چرا بانک صادرات لنده وامهای معدل دار راپرداخت نمی‌کنند ، بخدا ما هم نیاز داشتیم که پول خود را در بانک گذاشتیم ، یا غیاث المستغیثین ما را کمک کن
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
بانکهای صادرات خاصه ودرکل همه بانکهای استان فقط عمل برای خودشان وقوم وخویش:::: بقیه چنان شرایطی می زارن تا خسته شود مستحق
برنو
Romania
حتمآ سهم داری از این طرح ها
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1