تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۷۰۹۷۸
 سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد:

عملکرد نامطلوب کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وام ازدواج

۰
عملکرد نامطلوب کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وام ازدواج
کبنا ؛ سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به ایسنا گفت: ۴ هزار و ۱۷۱ متقاضی وام ازدواج این استان در صف انتظار هستند.
«محمد عبدالحسینی» افزود: تا پایان آبان ماه تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ هزار و ۵۴۷ نفر بوده که از این تعداد وام ۶ هزار و ۳۷۶ نفر پرداخت شده و چهار هزار و ۱۷۱ متقاضی هم در صف انتظار هستند.
وی با بیان اینکه طبق این آمار عملکرد استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری، عملکرد مطلوبی نیست، اظهارکرد: ما تا پایان مهر ماه ۵۷ درصد پرداختی داشتیم که در کشور رتبه ۲۴ بوده و تا پایان آبان ماه تقریباً ۶۰ درصد پرداختی داشتیم و با توجه به این درصد به رتبه ۲۵ کشوری تنزل پیدا کردیم. البته این آمار بنا به یک سری دلایل مورد موافقت شبکه‌ی بانکی نیست بلکه جمع‌بندی آمار کشوری است و قرار است طی جلسه‌ای که به زودی برگزار می‌شود یک جمع‌بندی نهایی نسبت به این موضوع انجام بگیرد و این اختلاف بر طرف شود.
سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دلیل اینکه تعدادی از متقاضیان وام ازدواج در صف انتظار مانده‌اند کمبود اعتبار بعضی از بانک هاست و در بعضی موارد هم تکمیل نبودن پرونده متقاضیان است.
عبدالحسینی تصریح کرد: با توجه به مطالبه رئیس جمهور نسبت به پرداخت وام ازدواج متقاضیان در صف و همین طور موضع خوبی که استاندار طی جلسه اخیر ستاد ساماندهی امور جوانان داشتند، مقرر شد نتیجه جلسه با شبکه بانکی را به جناب استاندار اطلاع دهیم تا‌ایشان موانع پیش رو برای پرداخت وام متقاضیان در صف انتظار را برطرف کنند.
وی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور درخصوص استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مثل سالن ورزشی، آمفی تئاتر، سالن‌های همایشات و... برای برگزاری عروسی در استان ما در حال اجراست، ادامه داد: این مصوبه در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح شده، البته در بعضی از شهرستان‌ها مشکلاتی ناشی از ناهماهنگی داشتیم که با مطالبه‌ای که در این زمینه داشتیم مشکلات در حال رفع هستند و مراسم‌هایی نیز بر اساس همین دستور در استان برگزار شده است.
سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جوانانی که در شهرستان‌ها نسبت به در اختیار گذاشتن اماکن متقاضی هستند می‌توانند به اداره کل ورزش و جوانان یا فرمانداری‌ها مراجعه و نسبت به این مصوبه پیگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1