تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۷۰۲۹۱
نشست هم‌اندیشی جامعه ایثارگران، بازنشستگان و اهالی‌اندیشه با حضور نادر منتظریان برگزار شد

نادر منتظریان: از روشنفکر برای مناظره در هر ساعت و دانشگاهی که تشخیص می‌دهند، دعوت می‌کنم/ تاسف می‌خورم که فرزندان شایسته استان را از بنیاد مسکن کشور برکنار می‌کنند و صدای مجلسی‌ها و تریبون‌داران در نمی‌آید

۱۷۶
۱۲
نادر منتظریان: از روشنفکر برای مناظره در هر ساعت و دانشگاهی که تشخیص می‌دهند، دعوت می‌کنم/ تاسف می‌خورم که فرزندان شایسته استان را از بنیاد مسکن کشور برکنار می‌کنند و صدای مجلسی‌ها و تریبون‌داران در نمی‌آید
کبنا ؛نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده در همین جا در کمال احترام از آقای دکتر روشنفکر نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه‌ایشان هم جزء کاندیدا‌ها هستند، دعوت می‌کنم که هر روزی که صلاح می‌دانند و در هر دانشگاهی که خودشان انتخاب می‌کنند و هر روز که در استان تشریف داشتند و در هر ساعتی از شبانه‌روز که خودشان تشخیص می‌دهند، در محضر دانشجویان هم پاسخگوی مطالبات و سئوالات به‌حق آن‌ها باشیم و هم مناظره کنیم.
به گزارش کبنا، عصر امروز (سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲) نشست هم‌اندیشی جامعه ایثارگران، بازنشستگان و اهالی‌اندیشه به‌مناسبت ایام فاطمیه(س) با حضور نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه زیرتل یاسوج برگزار شد.
جهان رستمی (مدیرکل اسبق تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در دولت اصولگرایان) در این نشست با بیان اینکه ما آسیب‌های فراوانی از انتخاب‌های بد دیده‌ایم، اظهار کرد: باید با انتخاب شایسته به دنبال جامعه پویا و کارآمد باشیم؛ چرا که از قبل انتخاب خوب از تبعیض، مدیران ناکارآمد و سایر معضلات و مشکلات عبور خواهیم کرد.
خلیل پاراد (مدیرکل اسبق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت اصلاحات) با اشاره به ضرورت بویراحمد واحد، اظهار داشت: من پاراد هستم. همان پاراد اصلاح‌طلب که همکارانم مرا به دلیل اینکه به شکل افراطی طرفدار جریان اصلاح‌طلب بودم، دیوانه خطاب می‌کردند. چون دیوانه‌وار در جریان اصلاحات جلو می‌رفتم. اما خداوند متعال عقل به ما داده که  با عقل جلو می‌رویم.
وی افزوذ: همه ما‌ها به انقلاب، مذهب و ولایت وفادار هستیم و به همین خاطر اینجا هستیم. در بویراحمد بویراحمد بزرگ دیگر افراطی‌گری وجود نخواهد داشت و ما بویراحمد علیا و سفلی را کنار گذاشتیم و انسانی خداپرست و خداترسی را انتخاب کردیم که همه ما‌ها روی او شناخت داریم.
وی با بیان اینکه باید اختلافات سیاسی و حزبی‌گری‌های گذشته را کنار بگذاریم و به فکر توسعه و آبادانی منطقه‌مان باشیم، افزود: خیلی از مشکلات را با حضور افراد مقتدر می‌توان پیگیری و مطالبه‌گری کرد.
پاراد گفت: باید افرادی در رأس قرار بگیرند که دارای لابی قوی و ارتباط قوی باشند تا بتوانند، اعتبارات، امکانات و تجهیزات را به سمت منطقه سوق دهند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه سال‌ها با آقای منتظریان آشنا هستم و همواره در طول دوران مسئولیتش اصلاح‌طلبان را همچون برادر خود راهنمایی می‌کرد و برچسب پرونده‌سازی به او حرف ناصواب است، گفت: آقای منتظریان قومیت‌گرا نیست و حرمت انسان‌ها را سر جای خودش نگه می‌دارد.
وی در ادامه به بیان خاطره‌ای از سید باقر موسوی‌جهان‌آباد پرداخت و گفت: زمانی وقتی هر کدام از مدیران از طرف آقای موسوی در وزارتخانه‌ای حاضر می‌شدند، وزیر به استقبال مدیرکل استان ما می‌آمد. الان هم این‌امید است که با حضور آقای منتظریان وزرا در مقابل مسوولان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد می‌ایستد. نه مثل برخی از نمایندگان که اینقدر ‌می‌روند و می‌آیند تا معاون وزیری را ببینند.
عبدالله مرشدی (فرهنگی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) نیز در این نشست، اظهار داشت: باید آدم‌ها را به اهداف‌شان شناخت.
وی با اشاره به اهمیت آمایش سرزمینی، گفت:  اگر برنامه‌ریزی درستی شود از هدررفت سرمایه‌های عظیم منطقه بویراحمد جلوگیری خواهد شد.
وی افزود: راه آقای منتظریان، راه اخلاقی و درستی است. او به جمهوریت و اسلامیت نظام معتقد هستند و حق مردم و نظام را یکجا می‌بیند. آقای منتظریان خدا را در زندگی خودش وارد کرده و کسی که خداترس باشد از هیچ‌کس نمی‌ترسد.
شیروان کریمی (یادگار دفاع مقدس) در این جلسه گفت: اگر از همه امتیازات استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌ویژه منطقه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به‌خوبی استفاده می‌شد، الان جوانان ما از امتیازات و فرصت‌های خوبی برخوردار بودند.
وی تأکید کرد: عدم هماهنگی مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد سبب شد که خیلی از فرصت‌ها را از دست بدهیم و جوانان به سر و سامان برسند.
کریمی گفت: ۱۳ درصد آب کشور در استان ما جاری است. این آب‌ها به کجا ‌می‌روند.
این یادگار دفاع مقدس گفت: امروز ایران یکی از کشور‌های امن دنیا است و فکر نکنم کسی به خودش جرأت بدهد تا از این مرز عبور کند.
کریمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:‌امیدواریم با راه و برنامه درست از تمام ظرفیت‌های استان برای بهبود شرایط بهره کافی ببریم.
نادر منتظریان (فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد) با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق دغدغه بازنشستگان است، اظهار داشت: دغدغه امروز بازنشستگان دغدغه ما است و‌امیدواریم کار مفیدی برای این جمع انجام بگیرد.
وی به رشادت و ایثارگری جانبازان و شهدا گریزی زد و افزود: برای آبادانی و توسعه این مرز و بوم خون‌های زیادی ریخته شد. ایثارگران از هستی‌شان گذشتند تا روی آبادانی و پیشرفت را ببینیم.
منتظریان گفت: اگر عملکرد‌ها و مدیریت‌ها خوب بود، امروز دیگر نباید از فساد، تبعیض و دیگر موضوعات حرف زد.
وی افزود: هفته دانشجو را پشت سر گذاشتیم. جوانان مطالبات زیادی دارند. چرا باید بین مسئولان و جوانان این همه فاصله وجود داشته باشد.
فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مملکت، مملکت شهیدان است، افزود: با وجود این همه سرمایه انسانی ما نباید دغدغه نیروی انسانی را برای مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها  داشته باشیم. در جامعه جوان نخبه، باتجربه و متعهد کم نداریم.
منتظریان به سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری قرار شد که ۱۲ مدیر ناتوان کنار گذاشته شوند. چرا اینگونه نشد. مسوولان به مردم پاسخ دهند.
وی در ادامه نام محمدرحیم دهراب‌پور را آورد و به علت غیبت او در این جلسه اشاره کرد و گفت: آقای دهراب‌پور از خانواده شهدا و ایثارگر است. او از نیرو‌های انقلابی به‌نام استان کهگیلویه و بویراحمد است و منشأ خدمات زیادی در سطح استان بود و در جلسه تهران حضور داشت که نتوانست در این جلسه حضور پید ا کند.
فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد بر بویراحمد واحد تأکید کرد و گفت: لازمه کشور ما اتحاد، برادری و وحدت است. هر کسی دل در گرو توسعه کشور و استان دارد، باید شرایطی فراهم شود که همه کنار هم باشیم.
وی افزود: برخی برای فرار از نقاط ضعف خود پشت طایفه و قوم خود پنهان می‌شوند. قوم و طایفه فرصت است و اما وحدت و برادری بین همه طوایف باید مدنظر باشد.
منتظریان گفت: بعضی باید پاسخگو باشند که در این چند سالی که از مدیریت‌شان می‌گذرد، زمینه سرمایه‌گذاری را برای چند نفر فراهم کرده است.
وی افزود:  مدیرانی باید بر کرسی‌های مدیریت بنشیند که توان گذر استان از این وضعیت را داشته باشند.
او ادامه داد ما دنبال این چیز‌ها هستیم، ما دنبال خودمحوری نیستیم، دنبال کار‌های خصوصی، انفرادی و نورچشم پروری نیستیم.
این فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برکناری تعدادی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در بنیاد مسکن کشور اشاره کرد و گفت: امروز تأسف می‌خوریم که بعضی از مدیران لایق و شایسته‌مان که از نیرو‌های خدوم استان هستند و در زندگی‌شان جزء عزت و خدمت چیز دیگری در کارنامه خود نداشتند، برکنار می‌شود و هیچ کسی صدایش در نمی‌آید. آقایان که مسئولیت دارند و تربیون مجلس در اختیار آن‌ها هستند، هیچ حرفی نمی‌زنند.
وی افزود: ما حتی نمی‌توانیم از سرمایه‌هایمان دفاع کنیم. به راحتی با سرمایه‌های ما اینگونه برخورد می‌شود  و کسانی در مجلس حضور دارند و تریبون در اختیارشان است، حتی یک صحبت معمولی هم نمی‌کنند.
منتظریان در ادامه با تبریک هفته دانشجو به دانشجویان سراسر کشور، استان و شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: همه ما‌ها باید پاسخگوی سؤالات و مطالبه دانشجویان باشیم. انتظار می‌رود در یک محیط دانشگاهی پاسخگو سؤالات و مطالبات دانشجویان باشیم.
وی در ادامه گفت: بنده در همین جا در کمال احترام از آقای دکتر روشنفکر نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه‌ایشان هم جزء کاندیدا‌ها هستند، دعوت می‌کنم که هر روزی که صلاح می‌دانند و در هر دانشگاهی که خودشان انتخاب می‌کنند و هر روز که در استان تشریف داشتند و در هر ساعتی از شبانه‌روز که خودشان تشخیص می‌دهند، در محضر دانشجویان هم پاسخگوی مطالبات و سئوالات به‌حق آن‌ها باشیم و هم مناظره کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی این است دربویراحمدمنتظریان درگچساران جعفری در کهگیلویه موحدانتخاب خواهدشد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
طرفدارن عزیز آقای روشنفکر فرار رو به جلو نکنید و تهمت نزنید.
مطالبه بحق بویراحمد واحد مناظره و بیان عملکردها می باشد.
مردم‌هم‌عاقل شده اند و هم دانا و دیگر احساساتی نمی شوند.
///
نماینده محترم اتفاقا خودش باید پیش قدم‌شود نه اینکه بترسد
پرستار
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ، تاجگردون ، عدل هاشمی پور
....
Iran, Islamic Republic of
آخه جرأت مناظره ندارن

بیان از چی دفاع کنن..
کاربر
Iran, Islamic Republic of
آیا به این فکر کرده اید که اصلا اقای منتظریان در حد اقای روشنفکر هستن که این درخواست رو کردن
جناب آقای منتظریان ابتدا پاسخگوی زمین های قزوین باشن
و اشتباهاتی که زمانی معاون استاندار بودن رو توضیح بدن بعدش درخواست مناظره داشته باشن اونم ن از اقای روشنفکر از سایر کاندیداها

با تشکر
Russian Federation
آقای روشنفکر هم در کمال احترام پاسخ دهند که کی آماده ی مناظره است
Iran, Islamic Republic of
اگه مناظره بشه ایشون شما باید فرار کنید
واقع بین دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان عزیز کاپ اخلاق انتخابات ایندوره اهدا می گردد به حاج منتظریان.
میکاییل
Iran, Islamic Republic of
سالهاست سوار اسب سرکش قدرت بودین و میخوردین و انبار میکردین
ما کسی رو نمیخایم که دست گل عروسش از جنس طلا باشه و آمار املاکش از دستش خارج شده باشه ، اقای منتظریان هوس ریاست به سرت زده؟
با وجود اقای روشنفکر خیالمان راحت است کسی از جنس خودمان در راس شهر و دیارمان قرار گرفته است
United States
دارندگی وبرازندگی
India
بلاخره یک نفر از این کاندیدا پیدا شد که توانمندی خودش رو با دعوت به مناظره انهم نماینده بویراحمد ثابت کنه.
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
اقای منتظریان دوره شما به سر اومده، مردم دیگه آگاه شدن .. ..عملکرد خاج مهدی برای روستاها ومناطق محروم درایت و عملکرد خوب ایشون رو اثبات کرده
Iran, Islamic Republic of
اقای بهروزی شوخی خوبی بود ...خدایی چه عملکردی داشته ..البته از حق نگذریم عملکردش این چند ماه اخیر در فاتحه خوانیها خوب بود ..
حسین
Iran, Islamic Republic of
برادرگرامی ازکدوم عملکرد حرف میزنید طایفه گرایی در ادارات چه معظلی درست کردین....
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگه روشنفکر بیکاره بیاد با تو مناظره کنه
بابا جمع کن خودتو
تو خودت بچه ها رو نابود میکنی با پرونده سازی بعد تاسف میخوری که کسی حمایتشون نمیکنه
مصیبی
Iran, Islamic Republic of
پرونده ساز اصلی باند ندای هستند ببینید با پرونده سازی چند نفر از افراد برجسته را حذف کردند البته با همکاری مستقیم احمد زاده
Iran, Islamic Republic of
صد در صد احمدزاده هم پشت این قضایاست
United States
اتفاقا یکی از دلایل استقبال از حاج منتظریان عدم پرونده سازی و فکر باز ایشان بوده.
India
چه کیفی داره دیدن منتظریان و روشنفکر روبروی هم، اما مطمعنم عمرا روشنغکر قادر نیست روبروی منتظریان به مناطره بشینه
India
خدایی خیلی کیف کردم. بخدا منتظریان عالیه عاااااالی
ایل تامرادی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یکی از فرزندان تامردای از انتخاب اشتباه خود از درگاه خداوند و مردم عذر خواهی میکنم
Iran, Islamic Republic of
تامرادی نیستی ....به پیغمبر من کیسه وش نیکنی
معارفی پور
United Kingdom
مخاطب محترم لطفا خجالت بکش.
از اسم ایل تامرادی مایه نگذار وقتی تامرادی نیستی.
مرد باش و اسم ایل دیگری را نیار تحویل مردم نده.
ایل تامرادی اونقدر بزرگ هستن که از اسم ایلش مایه نگذارند و بزرگی و عظمت این ایل بزرگ را مثل حرفهای بی پایه و اساس و فقط برای مخشوش کردن افکار عمومی مثل شما زیر سوال نمیبرند.
لطفا به دروغ اسمی از دیگر ایلات بویراحمد نیار و به دروغ خودت را تامرادی معرفی نکن.
هر تامرادی هم مخالف اگر باشند اینچنین مخالفتشان را بیان نمیکنند.بدرود
United States
مرد آن است که نهراسد
India
عجب.
فکر نکنم روشنفکر بتونه مقابل منتطریان حاضر بشه
India
منتظریان خیلی سخنور توانمندیه فکر نکنم تمام کاندیدا هم جنع بشن مقابلش بتونن دو کلام حرف بزنن
تنگ‌نار دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حالا بیو جمعش کن.

اگر جرات داری برو مناظره کن در یک‌فضای منطقی و شفاف.
دوباره شوفران شروع نکنند به اراجیف بافی
Iran, Islamic Republic of
شوفران بدون گواهینامه طفره می روند
.......
Iran, Islamic Republic of
اینایی که الان در این جمع حاضرند قول بهت میدم که رای آنها مال شما نیست
چون که در ظاهر اینجا هستن اما در باطن اونجا
پس زیاد خودت خسته نکن آقایانی که دارید برنامه ریزی غلط به حاجی میدید خدایی نکنید اینکارا
آقای حاج منتظریان به شخصه بسیار آدم متواضع ،معقول و سیاست مدار هست اما این افراد باعث تنزل ایشون میشوند.
بعدشم آقای روشنفکرهم داری بینش سیاسی ،زیرک و البته برنامه ریز هست که خودشو زیاد قاطی افرادی که دولبه هست نمیکنه یکی از عوامل پیروزی ایشون همین است افرادی که همجا هیجا هستن را قبول نداره
خلاصه ماراتن خیلی سختی هست به امید اینکه آنچه که رضای خدا و مردم باشد انتخاب شود نه رضای افراد چاپلوس
Iran, Islamic Republic of
پس تو چرا خودتو خسته میکنی میای کامنت میزاری
Iran, Islamic Republic of
واویلا. زیرک و برنامه ریز😁 اینا را از کحا میارین🤣
عیسی موسوی
Iran, Islamic Republic of
گفت دانایى که گرگى خیره سر
هست پنهان در نهاد هر بشر
... لاجرم جارى است پیکارى بزرگ
روز و شب مابین این انسان و گرگ
زور بازو چاره این گرگ نیست
صاحب اندیشه داند چاره چیست
اى بسا انسان رنجور و پریش
سخت پیچیده گلوى گرگ خویش
اى بسا زور آفرین مردِ دلیر
مانده در چنگال گرگ خود اسیر
هرکه گرگش را دراندازد به خاک
رفته رفته مى‌شود انسان پاک
هرکه با گرگش مدارا مى‌کند
خلق و خوى گرگ پیدا مى‌کند
هرکه از گرگش خورد دائم شکست
گرچه انسان مى‌نماید، گرگ هست
در جوانى جان گرگت را بگیر
واى اگر این گرگ گردد با تو پیر
گرگ درونتون انقدر بزرگ و هولناک هس که سیرت زشت خودش رو به همه اثبات کرده
برای چنگ زدن به قدرت این استان وصله پینه که چهل سال زابلش کردین چقدر حرص و طمع دارین؟
بعد از سالها یک معلم از طبقه مردم سعی در رفع مشکلات دارن.چرا تفرقه افکنی میکنید؟ چرا اذهان عمومی رو سعی دارید تخریب کنید.متاسفانه حنای شما دیگر رنگی ندارد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاج منتظریان
لردگانی
Iran, Islamic Republic of
بهتر نیس جنابعالی از کارهای خیریه شروع کنید.چیزی ک گریبانگیر این مردمه فقر هس
شما ک دغدغه مردم رو دارین ، شروع کنید از ملک و املاک که تصرف کرده این به مردم ببخشید
ولی
Iran, Islamic Republic of
ختونه هم بکشیداین دورهم روشنفکربرنده است
سیب
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی به مردم اثبات شدس
خستگی نگاهش ، نشونه زمان و تلاشی هس که برای صرف مشکلات مردم میکنه
شما هم ثابت شده ای
به‌به
Iran, Islamic Republic of
چه اسم خوبی .سیب. تو را باید بخورند نباید اظهارنظر کنی.
سعید
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان تمام سعی وتلاشتم بکنی نهایتاسی هزاررای دورقبلت روچهل هزارتاکنی هیچ وقت به پای هفتادهزاررای دورقبل روشنفکرنمیرسه
ابوطالب
Iran, Islamic Republic of
هرچقدرجلسه بگریت اندازه یه جلسه دکترروشنفکرنمیشه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکراول بهرامی دوم منظریان سوم یاچهارم
حمید
Iran, Islamic Republic of
روشنفکراراده کنه صدبرابراین جمعیت براش جمع میشه اسفندمعلوم میشه روشنفکرازسری قبلم بیشتررای میاره
arjm_andian
India
دووورد بر جناب منتظریان✌🏻
fati
India
درود بر مرد بزرک✌🏻
f_a
India
لبیک یا حسین🤍
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
هم جامعه ایثارگربوده هم بازنشسته هم اهالی اندیشه همش همین تعداد فقط تبلیغات پوچ وتوخالی هرجامیره همین هاهم باشه
برای رضای خدا حرف بزن
United States
از خدا بترس وبرای خدا حرف بزنبم
یعنی کسی که مدیرکل بنیاد مسکن شده حق ندارد زیرمجموعه.ومدیران خودش را خودش انتخاب نماید؟!!
این حرف برای رضای خدانیست فقط شعار سیاسی است!
دوم هرچه پشت سرت نشتن همشون هم طایفه ای خودت هستند پس طایفه طایفه نکن
دنا
Iran, Islamic Republic of
جرات نیاره بره دانشگاه جنابعالی ایفرمایی بیا مناظره کنه ؟؟!!! آخ و بخت عسکر !!!
یه بنده خدایی
Iran, Islamic Republic of
ای خوا روشنفکر هونش نمیره که بدبختمو کرده
اااااااا
Iran, Islamic Republic of
بخدا ای مردم یا منافع دارن یا خدا غضب وشو کرده که رای وتو بین
رحمت
United States
سلام خدایی اگه خ// راست میگه 7هکنار زمین گلخانه ای خود در نگاه را که در زمان مدیرکلی به زور تصاحب کرده به بیت المال برگرداند .اینکه بخاطر بدهکاری کلان به بانک‌های استان چقد دولت را اذیت می کند اگه دنبال کار پاک وادم خدایی هست بدهکاری خود را بدهد تا زمینه اشتغال چند جوان ایجاد شود
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با صلابت و با اقتدار حاج نادر منتظریان، موج داره میاد به خوش باشید
مارگون
Iran, Islamic Republic of
براساس نظر سیاسیون منتظریان اوله بهرامی دوم روشنفکر باید بجنگه برای سومی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
براساس نظر سیاسیون منتظریان اوله بهرامی دوم روشنفکر باید بجنگه برای سومی
Iran, Islamic Republic of
تمامه
رضا
United States
اولا آقای منتظریان خود شما چندین سال بهترین پست در استان داشتید یک اقدام مثبت از خدمات خودتون را عنایت کنید.دوم قضیه زمین خواری در قزوین کاملا محرض می باشد وای وبخت مردمی که گول بخورند.هدایت خواه ودهراپ پور هم خیلی زرنگ تر از انند که در دام شما بیفتند
رضا
United States
اولا آقای منتظریان خود شما چندین سال بهترین پست در استان داشتید یک اقدام مثبت از خدمات خودتون را عنایت کنید.
Iran, Islamic Republic of
برگریزان برای حاج مهدی شروع شده کارش به جایی رسیده که
میره با برادراش جلسه می گیره بعد میگن طایفه شیرینی....😂
Nazanin Doulati
لبیک یا حسینـ
قطعا مردم باید راه درست را انتخاب کنند 👌🏻
عجب روزگاری شده
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا در برنامه زنده تلویزیون نتونست دو دقیقه صحبت کنه، همش حرف های تکراری میزد و ان شاءالله و ...
الان میاد بقیه رو به مناظره دعوت میکنه
Iran, Islamic Republic of
شعار شعار
Iran, Islamic Republic of
این آقا طی ۴ سال کجا بود هدفش چی بود که فکر این روزا رانکرد
هنرش شده لشکر کشی با افراد تکراری وباالتماس جمع می کنن میرن فاتحه خونی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خوشبحال خدابخش فرخ صف اول نشسته
سیسخت
Netherlands
فقط دکتر روشنفکر مرد عمل تا ۴ دوره دیگر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت منتظر یان // اومد کنارش دیگه بدبخت شد اقای منتظر یان فریب چنین انسانهای دو رو که هر روز زیر یک پرچم هستند را نخور یه رای بیشتر نداره از خودت دورش،کن
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر این گوی و این هم میدان
وحید
Iran, Islamic Republic of
به عمل کاربرایدبه سخندانی نیست روشنفکرمردعمل
منتظران منتظریان
United Kingdom
این هست نشانه اقتدار
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود برشما انسان خداترس منتظریان .لبیک یاحسین
امیر
Iran, Islamic Republic of
انشالا حاج منتظریان پیروز میدان هست
صفایی دشتروم
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ..خدای تومیخواهی بری نماینده مردم بشی توکه هنوزکه هنوزه طایفه گری حرف اولته توکی به طایفه های ضعیف کم کردی
علی بنوره
Netherlands
اقای منتظریان .
روشنفکر بلد نیست حرف بزنه میخواد بیاد مناظره .

ای خدا بالی بختت
حمداد کریمی
Netherlands
منتظریان .
قربون دستت زدی تو خال
فریدون
Netherlands
درود بر منتظریان
جوان ناامید
Russian Federation
از این لحظه تصمیم گرفتم رای بدهم و به امید خدا منتظریان را حمایت کنم. توانایی و صداقت را در وجود ایشان می بینم. از همه جوانان دعوت می کنم که کمک کنند این مرد بزرگ و توانمند وارد مجلس بشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت حاجی عزیز انشالله موفق باشید به امید خدا پیروز انتخابات هستی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
پاشنه اشیل روشنفکر مناظره است.
به شدت از مناظره فرار می کند.
پ
Iran, Islamic Republic of
خلیل پاراد😂
کریم
United Kingdom
به نظر من آقای روشنفکر نماینده تک دوره است
ولی آقای منتظریان اگر موفق شود به واسطه عملکردش نماینده بسیار قوی خواهد بود
United States
جمع کن بساط را
Iran, Islamic Republic of
هل من مبارز ؟؟؟آقای روشنفکر این گوی و این هم میدان مثل دفعه ی قبل نشود که گفتی و در رفتی اگر اندوخته ای داری وارد میدان شو که منتظریان در یک کلمه مرد میدان است
Iran, Islamic Republic of
با این روند پیوستن بی سابقه ی مردم به منتظریان درصدی هم شک نباید کرد که او برنده ی انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
اندیشه شما امثال تاجگردون را حذف کرد اما شما نگران حذف بچه های استان از بنیاد مسکنی؟!؟!شما فرق بین گفتمان و گفتگو را از تیم رسانه ای که دارین بپرسین...همه مردم استان که سیاهی لشکر فاتحه خونی و سربازان قبیله نیستند...جناب منتظریان برای رسیدن به منافع خطوط را بر هم نزنید
...
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون را شک مکن موحد و روشنفکر حذف کردند چون با وجود تاجگردون روشنفکر بچه مثبت میشد ساکت و مودب و حرف گوش کن روشنفکر دانشمند جدید ایرانه کسیکه از پریز برق میخواد الکتریسیته انتقال بده داخل شیشه برای فروش
Iran, Islamic Republic of
مگه تو عملکرد مثبتی هم دارید جناب؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت خودت که پاراد افتایه باهات....
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
عملگرا و تشکیلاتی
گودرز
Russian Federation
الله‌اکبر یک طرف فریاد می زنند که نمایندگان در عزل و نصب ها دخالت نکنند یک بار می فرمایند که چرا دخالت نمی کنند این روح نفاق است
دشترومی تنگاری
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان:

همین تأسف ظاهری را هم برای رد صلاحیت به ناحق و سلیقه ای سید باقر موسوی جهان آباد بخورید!!!!!

البته اگه راست میگویید؟

می‌دانید که سید باقر موسوی توسط همفکران حضرتعالی رد صلاحیت شد؟
به چه جرمی؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر بفرمایید دلیل تخریب و تهمت و پرونده سازی علیه بچه های بویراحمد علی الخصوص سفلی چی بود؟
الهی هستم
United States
درود حاج نادر منتظر پاسخ هستیم
فقط رای خودت طایفه ای کامل بود
United States
سال۹۸بالاترین رای خودت طایفه ای محض بود از ۶٠٠٠رای منطقه. خودت 5000رای به خودت دادن الان طایفه طایفه می کنی؟!!!!
.......
Iran, Islamic Republic of
تکلیف انتخابات مشخص شد
نادر منتظریان ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰درصدقبوله
United States
بنده هم یک مدیر بود با عشق به روستا خدمت می کردم
با توجه به سیاست وقوم گرایی در ۱۵ مهر ماه ابلاغ من را لغو نمودند بدون اطلاع وآگاهی از بخشنامه ها
Iran, Islamic Republic of
هردو اصولگرایید منتظریان و پایداری و روشنفکر معتدل و خردگراتر.از شما مدعیان اخلاق حرص و طمع به قدرت از عجایب است
Romania
روشنفکر و خرد؟؟؟بابا جوک نگید خدا قهرش میاد
بیطرف
Romania
دقیقا مثل سالها قبل که زمین و زمان همه می‌گفتند سید باقر، الان هم برای جناب منتظریان همان گونه است
باوربفرمایید:
United States
جلسات در زیر زمینی وباغات و در زیرزمینی خانه یکی ازدوستان گرفتن با افراد تکراری هیچ سرانجامی ندارد.
باوربفرمایید محبویت ومقبولیت درزیر زمینی درست نمیشود
محمدرخ غیروز
Iran, Islamic Republic of
من آقای محمدرخ فیروز ازپاتاوه تحلیگرمسائل اجتماعی و سیاسی شمارابه مناظره دعوت میکنم بیامن حریف شمابیا
پسر تامرادی
United Arab Emirates
رخ فیروز را دست بنویس
بانو ایل اقا
Germany
درود بر حاج نادر منتظریان
آگاه
Greece
جناب منتظریان ببینید شما در مقابل دکتر روشنفکر حرفی برای گفتن ندارید.توان مقابل با عملکرد درخشان دکتر روشنفکر نداری
مردم هروز از گذشته ی بی خردی شما آگاه تر می شوند...
بویراحمد
Germany
بویراحمد ما نیاز به فردی همچون آقای حاج نادر منتظریان دارد که استان را گلستان کنند
بویراحمد
Germany
بویراحمد ما نیاز به فردی همچون آقای حاج نادر منتظریان دارد که استان را گلستان کنند
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج نادر لطف بفرمایید دلیل رد صلاحیت سید باقر از طرف شما و دوستان همفکرتان چی بود....
Iran, Islamic Republic of
از سی باقر بپرس بپرس
Iran, Islamic Republic of
من میخوام به جناب اصلاح طلبان بگویم
که همینها معنی اصلاح طلب را نمیدانند
وگروه اصلاح طلب چنین افرادی را در خود جای داد
که الان هیچ جایگاهی ندارد
تاسف هم نمیخورم به حال اینها
چون اینها همون جونی هم چی نبییشون
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
شما که هنوز سواد نداری بدونی که روز دانشجو نه هفته دانشجو،،چطور میخواد بری محلس،،جمع کن بساط را
س
Iran, Islamic Republic of
حاج نادرمنتظریان .عملگرا شجاع توانمند. به امید پیروزی
لوداب
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر بفرمایید دلیل تخریب و تهمت و پرونده سازی علیه بچه های بویراجمد علی الخصوص سفلی چی بود؟
در جواب لوداب
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند امواتت را. دقیق ترین و فنی ترین کامنت این‌مدت که خواندم‌همین‌بود
Iran, Islamic Republic of
آقای ملا نادر منتظریان مردم شما را قبول ندارن
Iran, Islamic Republic of
به نام ایام فاطمیه به کام منتظریان
Iran, Islamic Republic of
به نام ایثارگری به کام منتظریان
Iran, Islamic Republic of
سوع استفاده کردن از نام امامان جهت تبلیغات چقدر زشته آقای ملا نادر
Iran, Islamic Republic of
اگر برنامه درمورد ایام فاطمیه وایثارگری بود پس چرا بحث انتخابات شد..
Iran, Islamic Republic of
اگرشبانه روز جلسه بگذاری... پیروز قطعی دکتر مهدی روشنفکر...
Romania
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂بگو تا بخندیم
Iran, Islamic Republic of
یک ماه آینده یک سر انتخابات آقای زارع هستن
Iran, Islamic Republic of
خلیل پاراد تش من جلگه زارع نهی ..تو چنت اصلاح طلبه؟تو منفعت طلبی ...تو فکر ایکنی منتظریان پیروزه دنبال منافعی به قران تو جایگاهی نداری به خدا
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
باد با چراغ خاموش کاری ندارد
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم ک انتخاب قومی و قبیله ای مردم این استان باعث به مجلس رفتن آدم های نالایق و بیسوادی میشود ک غیر از پسرفت چیزی نصیب این استان نمیکند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هیچ جای این کشور هیچ خبری از جو انتخاباتی نیست مردم ما از همین الان دارن همدیگه رو پاره میکنن،بشینیت و تا ابد فقیر و عقب مونده و استان محروم از همه چیز بمانید
ح
Romania
مرد عمل مهییج و خانه بدوش انتخاباتی فقط خ...
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر منتظریان مرد اخلاق
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یکی از شما ها میفرمایید اهل پرونده سازی نیست
بابا طرف خودش درصحبت هایش می گوید در سفر ریاست جمهوری قرار بود ۱۲مدیرکل عوض شود این خودش پرونده سازی است مطمئن باشید ان‌شاءالله این فرد وارد مجلس نخواهد شد به امید خدا
Romania
این رو همه میگفتن و میدونستن
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یه تامرادی پاتاوه از رای دادن به روشنکتر پشیمانم و ازخدا معذرت میخام که عقل و شعور زیرپا گذاشتم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شماکه از دانشگاه میگویید مدرک دانشگاهی تان را از کدام دانشگاه گرفتید ودرکدام دانشگاه تدریس میکردید،جوری حرف میزند انگارمردم خوابند،...
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اولاً سوادت کجاست که هنوز روزدانشجو رامتوجه نشدی ومیفرمایی هفته ی دانشجو ،ثانیادرکدام دانشگاه مدرک گرفتی،ثالثارتبه ی کنکور تان چندبود،چهارمامیگوییدنماینده نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند بعدمیگویی در بنیاد مسکن چه شد شاید مدیری نتواند با فردی کارکند،قوم گرایی رانفی می‌کنی ولی تمام اقوامت اطرافتان هستند ،دم ازخانواده های شهدا میزنید درصورتیکه فقط روشنفکر خانواده ی شهید است
Romania
حالا همین سوالات رو هم از روشنفکر بپرس
شاکری
United States
همه میدونن که در مناظره عیار هر شخص مشخص میشه و چقدر زیبا و با اقتدار جناب منتظریان داره آقای روشنفکر رو به مناظره دعوت میکنه...اینجا خودش مشخصه که آقای منتظریان چقدر از خودش و کارنامه خودش مطمعن هست که آقای روشنفکر رو دعوت به مناظره میکنه...👌🏻
Iran, Islamic Republic of
فعلا ۴ تا را بذارید صف اول و فریب بدین بعد از برد بر فرض محالتون بندازین دور
اینا چقد ساده هستن
حسینخانی
Romania
لبیک یاحسین.پیروزی نزدیک است
نا
Romania
زیا‌د بحث نکنید،بخدا همین الان که آقای منتظریان که نماینده نیست اگه بخواد از روشنفکر بیشتر می‌تونه کار کنه،روشنفکر مشروط شده
طایفه بزرگ جلیل
Iran, Islamic Republic of
ما طایفه جلیل حمابت خود را از برادر خوبمان آقای حاج نادر منتطریان اعلام می داریم
رحمان
United States
فکر راست سنتی سال ها مرده و بایگانی شده در هیچ جای کشور راست سنتی و رای نخواهد آورد دنیا دنیای مدرن هست بچسپ به اندیشه نو بهرامی وخرامین بقیه ول کن مردم اطراف منتظریان افراد هستند که استعلام آنان برای پست بالا نیامده دیگه راهی جز التماس وپاک کردن خود ندارند ...
212312
Iran, Islamic Republic of
اولا منتظریان سواد و دانش مناظره را بلد نیست فقط حرف درمانی می کند ثانیا ایشون اگر کر غطیه اولین بار با مسعود حسینی و هدایتخواه (البته هدایتخواه دانشمندی است در فن بیان )مناظره کند ثالثا مردم بویراحمد بزرگ گول نمیخورند یک نیرویی که باید در این شرایط حساس به وظیفه ی ذاتی خود بپردازد نباید وارد مسائلی شود که به او ربطی دارد قطعا نیروی امنیتی از یک نیروی فرهنگی برای مجلس قوی تر نیست او رایی ندارد رای را دیگر عملکردها تعیین نخواهد کرد کما اینکه او در دوره ی معاونت سیاسی خود توانایی لازم را نداشت
Iran, Islamic Republic of
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Iran, Islamic Republic of
انشالله پیروزی اقای منتظریان نزدیک هست
پیام
United Kingdom
امیدوارم هر کسی که قبول میشه به داد این جوانان بیکار شهرمون برسه فقط حرف و قول و وعده نباشه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان جون خم من تیلپ وش نی کنی ماخیلی از افرادی که در کنار شما قرار گرفته اند کاملا می شناسیم/ کاش با این اصلاحاتی ها ترد شده رفیق نمی شدی
Iran, Islamic Republic of
جون خوم حاضره انصرا ف بده اما نیاد مناظره
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد اقای منتظریان خوب است البته اگر همه کاندیدا به مناظره بنشینند که در این صورت جناب دکتر خرامین حریف تمام اینها است و اصلح بودن برای مردم مشخص میشود
مردم
Iran, Islamic Republic of
اسم دهرابپور/ اولا ایشون هرروز بایکی هست این دوره با شما نیست سوم اینکه این دوره با بهرامی است چون احتمال میده بهرامی پیروز انتخاباته چهارم اینکه کسی به بابت حرفهای ایشون تره هم خرد نمیکنه حتی فامیل خودش البته منهای شکری وحاج محصادق خلاصه اینکه دهرابور شبها پیش بهرامیه
قنایی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر اگر توان مناظره را دارد پس بیاد مناظره کند اگرنیامد پس مشخصه ایشان درحد مدیر یه آموزشگاه هم نیست
Iran, Islamic Republic of
مدیر آموزشگاه از همه اون نماینده های مجلس بالاتره لطفا شان مدیر را پایین‌ نیار چون یه روزی همه نمایندگان در آموزشگاهی درس می خواندند.
Iran, Islamic Republic of
جنگ ، جنگ قدرت هست هیچ کدوم از افراد حاضر در صحنه استان برای خدمت به مردم به صحنه انتخابات نیومدنه
اینا اومدنه اول جیب خود وبعدش فامیل ورفقای خود را پرکنند برا غنایم بیت المال اومدنه
همین آقای که ادعای حزب الهی میکنه در زمانی که معاون‌ استاندار بود خودش وخانوادش وام با كارمزد ٤ درصد گرفتن كه هتل اپارتمان بسازن ولي رفتن اپارتمان سازي كردن
اكر ميخاد خدمت كنه بفرما همين ساختمان سازي كه برادرش ميكنه ويا قيمت لدخوله ميفروشه بيان باهم برادراش اپارتمان بسازه ونسبت به بقيه فروشنندگان ٥ درصد كمتر بدن به مردم اين ميشه خدمت
مارگونی
Iran, Islamic Republic of
انشاءلله با امید به خدای متعال حاج نادر منتظریان برکرسی مجلس خواهند نشست
United States
به امید خدا
ugd
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب میشه اون ثروت باد آورده وزمین غصب شده را بین مردم فقیر تقسیم کنید
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان شما هم می دونی آقای روشنفکر نمیاد و نمی تونه و مجبوره روخونی کنه, می خوای غلط غلوط ازش بگیری ؟؟؟
جلیل
Iran, Islamic Republic of
🛑 اشتباه استراتژیک نادر منتظریان سبب شد که همگان پی ببریم ایشان اصلا سیاستمدار نیست ومرگ سیاسی خویش را خیلی زودتر از انتخاب رقم زد

چطور:

👈👈 نادر منتظریان که از اینجا رانده واز آنجا در مانده گردیده است،به گمان خویش قصد دارد راه زارعی وروشنفکر را برود وبا جلساتی ظاهری مثل جلسه یِ چند شب پیش که ۹۰درصد از حامیان دوره ی پیش خود بودند وچندنفری را از منطقه یِ سفلیدر ردیف اول نشانده بودند برای شانتاژ رسانه ای ودر آینده خود را مستقل بخواند زیرا سران اصلی شورایِ شانا به هیچ عنوان ایشان را قبول ندارند

اما
این یک اشتباه بزرگ است زیرا آورده ی منتظریان فقط ۴۰۰۰رای است وهمچون زارعی وروشنفکر از محبوبیت بالا در بین عامه ی مردم برخوردار نیست وباید بداند که اگر دوره پیش وتنها در دوماه تلاش رایی قابل قبول ۳۶هزارتایی آورد از پشتوانه ی عظیم وثابت شورای شانا بود ولی اگر جدا شود اوضاعش بسیار بسیار بد خواهد شد


👈👈 اوج نمک نشناسی برخی از لیدرهایِ نزدیک به منتظریان آنجایی است که یرخی از سران اصلی اصول گرایان را بدلیل عدم پذیرش منتظریان، با کلماتی همچون منفعت طلب،،،رفیق نیمه راه و...
خطاب وبدرقه کردند

👈👈👈 مَمات سیاسی وشکست منتظریان در راه است
United States
مث مدیر آموزش وپرورش دناااااااااا
برهمن
Netherlands
در میان همه ی کاندیداها
منتظریان با برنامه اومده و برا هر مشکلی یه راه حل داره از جلسات هم معلومه،اصلاح طلب و اصولگرا هم همه دارن حمایتش میکنن. مطمئنآ انتخابات تمام شده است به سود منتظریان
Netherlands
تو ادارات وسازمانهای استان وشهرستان یه عده ای هستن همیشه به فکر صندلی وپست ومقام و مثل آفتاب پرست دنبال فرد پیروز میگردن این دوره همه افتادن دنبال منتظریان
یعنی یه چیزی میدونن!!!!
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
شماها تا چند مدت پیش حرف زدن و دس دادن با اصلاح طلبان را حرام میدانستید چطور الان باهاشون جلسه میگیرید مردم دیگر گول نمیخورند باطنتون برا مردم اشکال شد منافع که بیاد وسط همه چیز یادتون رفته اخ وبخت عسکر
گندی خوری
Iran, Islamic Republic of
ترسم ازان روزی که روشنفکر بیاد برای مناظره دوباره سوتی بدهد بگوید انگور پرور
محمد
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر شخصیت فراجناحی داره
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان اردوگاه مخالفین رو به لرزه درآورده
Iran, Islamic Republic of
همه ی ذهن ها معطوف به نشست های حاج نادر هست.
شک نکنید پیروز انتخابات خواهند بود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را
Iran, Islamic Republic of
بزودی سونامی حاج منتظریان را خواهید دید
لودابی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر میترسه مناظره کنه
همشهری آنلاین
Iran, Islamic Republic of
سیاسیون ورشکسته !!! ای اهل خوارج؟
Iran, Islamic Republic of
طی چند روز آینده جلسه سنگینی با بزرگان بویراحمد سفلی برگزار خواهد شد.
اینبار فارغ از طایفه گرایی به سمت بویراحمد واحد خواهیم رفت
Iran, Islamic Republic of
گفتمان جدید منتظریان همه رو شیفته خود کرده.
ایشون واقعا شایسته گزین عملگرا و فراجناحی هستند
Iran, Islamic Republic of
گروه سایبری روشنفکر
حواستو بو حاج ناصر بهمنی کیه
رضا
Iran, Islamic Republic of
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت آری به اتفاق جهان می توان گرفت درووووود برحال نادرمنتظریان.
علی
آقای. منتظریان مگه خودت نبودی که در زمان که در اطلاعات بودی برای جوانان پرونده سازی می کردی وای به اون روزی که خدا نکرده نماینده بشی سرگردون وعسکر
عسکرپور
Iran, Islamic Republic of
سال ۸۵ بود. یادمان مرحوم دکتر محسن عسکریان در دانشگاه یاسوج در حال برگزاری بود. مردی که به تعبیر رئیس وقت دانشگاه شیراز بنیانگذار دانشگاه یاسوج بود. سخنران ویژه برنامه، سید باقر موسوی جهان آباد بود. همه چیز برای سخنرانی ایشان مهیا بود که ناگهان مردی در جمعیت فرزند مرحوم دکتر را فراخواند. دقایقی بعد فرزند دکتر با قیافه ای رنگ پریده و صدای بریده بریده خدمت سید باقر رسید و گفت شورای تامین استان اجازه سخنرانی به شما نمی دهند.
برادران و خواهران عزیز، منتظریان از جنس مردم نیست بلکه همیشه در مقابل مردم بوده است. اشتباه نکنید
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تیغی که از ابتدای دولت احمدزاده با همفکری روشنفکر بر صورت مدیران شایسته و توانمند استان کشیدن تا سالها ترمیم نخواهد شد و باز هم تاکید می کنم مسبب حذف نیروهای توانمند استان خاصه بویراحمد واحد از یاسوج تا تهران کسی نیست جز مهدی و ترس از بزرگ شدن دیگران و تباهی تفکر عصر قجری ایشان برای همه آشکار شده و چیزی برای پنهان شدن وجود ندارد اگر جسارت داری پای میز مناظره بیا ....
Iran, Islamic Republic of
در حدی نیست با دکتر روشنفکر سر یه میز بشینه ...
سهروند
United States
سهم مردم عادی از انتخابات در این استان هر چهار سال یک بار آسفالت چند کوچه و روشنایی چند تیر چراغ هست
خیلی از مردم هم عمرشان تمام میشه و کوچه شان آسفالت نمیشه
نماینده یعنی جنگ قدرت و منفعت ....شهروند. کیلویی چند
حامیان کاندید هم که دنبال جایگاه خود هستن موفق نشن پست بگیرند میشن مخالف سرسخت
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1