تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۶۹۸۰۶
درخصوص تیم فوتبال نفت و گاز گچساران؛

پاسخ روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران به اظهارات یک فعال اجتماعی

۱
پاسخ روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران به اظهارات یک فعال اجتماعی
کبنا ؛روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خصوص اظهارات محمدباقر شریفی و تیم نفت و گاز گچساران واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا نیوز، در این مطلب آمده است: به استحضار جنابعالی جهت روشنگری افکار عمومی عنوان می‌دارم: ۱.در خصوص تیم فوتبال نفت و گاز به عموم مردم شریف گچساران می‌رساند طبق جلسه ای که با حضور مسئولین امور ورزش وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور مدیر عامل نفت گچساران برگزار شد، این تیم متعلق به مردم گچساران می‌باشد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. اگر چه ممکن است مراحل نقل و انتقال دائمی تیم مذکور و مستندسازی این اقدام به اندکی زمان نیاز داشته باشد، لیکن مدیرعامل شرکت نفت به تنهایی در این خصوص نهایت پیگیری را معمول و کماکان این پیگیری ادامه دارد.
2. در خصوص مدیر عامل فرموده بودید مدیر عامل غیر بومی می‌باشد، باید عرض کنم طبق گفته های مسئولین و مردمی که با نفت ارتباط دارند جناب آقای کمالی از هر بومی بومی تر و بیشتر احساس مسئولیت می‌کند، اصلح این است که جناب آقای شریفی که پا در رقابت های انتخاباتی برای نمایندگی مردم گذاشته است همین ابتدا براساس واقعیت های عینی اظهار نظر نماید، نه اینکه قضاوت عجولانه برای اخذ رأی عوام در دستور کار قرار دهد، زیرا خداوند ناظر بر همه امور می‌باشد و همچنین این نوع گفتمان برای مردم نخ نما شده است، شاهد این ادعا خدمات و همکاری‌هایی است که در مدت حضور ایشان در گچساران انجام گرفته می‌باشد و اما مجدد او موکدا این درخواست‌ برادرانه را از جناب شریفی دارم و آن اینکه چون پا در میدان مبارزه انتخاباتی گذاشته اید سعی کنید تا اطلاعات دقیق از موضوعی ندارید اظهار نظر نفرمایید زیرا تا مرد سخن نگفته باشد عیب هنرش نهفته باشد.
با احترام ملک‌ حسین شیخ ممو
سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1