تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۶۸۹۹۶
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

جریمه 2 هزار میلیاردی یک شرکت تولیدی کنسانتره در گچساران

۲
۰
جریمه 2 هزار میلیاردی یک شرکت تولیدی کنسانتره در گچساران
کبنا ؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر عامل شرکتی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره ۲ هزار میلیارد ریال جریمه شد.
به گزارش کبنا نیوز، حمزه لقمانی گفت: پرونده شرکت تولید کنسانتره که ۱۱ هزار و ۲۷۱ کیلوگرم انواع نهاده‌ های دامی را دریافت کرده بود در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گچساران رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شرکت قرار بود ۱۲ هزار و ۲۰۷ تن کنسانتره تولید و به ۶ شهرستان گرمسیری عرضه کند که شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و بر اساس گزارش اداره جهاد کشاورزی متوجه شد شرکت از این مقدار ۲ هزار و ۲۵۷ تن را تحویل نداده است.
لقمانی ادامه داد: شعبه اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و حکم به عرضه این کالا‌ها به نرخ رسمی در شهرستان‌ذهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.
به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرعامل این شرکت با توجه به نداشتن سابقه تخلف، به پرداخت ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
جهاد کشاورزی در گزارشی به تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلف شرکتی برای دریافت نهاده‌ های دامی شامل جو، ذرت، سویا و سبوس با قیمت دولتی و اجرا نکردن کامل تعهد را خواستار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیسخت
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکراززحمات جتاب لقماتی وکارجهادی وانقلابی که انجام میدن لطفآ بطورنامحسوس بازاروخدمات شهرسیسخت راهم مرتب رصدکنید...خیلی داره به مردم ظلم میشه...به اسم توریستی بودن پدرمردمو دراوردن ...یه ابزارفروشی حوالی یک بانک قیمتهاش دولاپهنا..جنب بانک صادرات...
Iran, Islamic Republic of
مدیر عاملش ۶۰سالشه
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1