کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

جریمه 2 هزار میلیاردی یک شرکت تولیدی کنسانتره در گچساران

16 آبان 1402 ساعت 16:04

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر عامل شرکتی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره ۲ هزار میلیارد ریال جریمه شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر عامل شرکتی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره ۲ هزار میلیارد ریال جریمه شد.
به گزارش کبنانیوز، حمزه لقمانی گفت: پرونده شرکت تولید کنسانتره که ۱۱ هزار و ۲۷۱ کیلوگرم انواع نهاده‌ های دامی را دریافت کرده بود در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گچساران رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شرکت قرار بود ۱۲ هزار و ۲۰۷ تن کنسانتره تولید و به ۶ شهرستان گرمسیری عرضه کند که شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و بر اساس گزارش اداره جهاد کشاورزی متوجه شد شرکت از این مقدار ۲ هزار و ۲۵۷ تن را تحویل نداده است.
لقمانی ادامه داد: شعبه اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و حکم به عرضه این کالا‌ها به نرخ رسمی در شهرستان‌ذهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.
به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرعامل این شرکت با توجه به نداشتن سابقه تخلف، به پرداخت ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
جهاد کشاورزی در گزارشی به تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلف شرکتی برای دریافت نهاده‌ های دامی شامل جو، ذرت، سویا و سبوس با قیمت دولتی و اجرا نکردن کامل تعهد را خواستار شد.


کد مطلب: 468996

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468996/جریمه-2-هزار-میلیاردی-یک-شرکت-تولیدی-کنسانتره-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1