تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۴۶۷۸۳۸
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

60 فارغ التحصیل دبیرستان‌های علوم و معارف شهید مطهری یاسوج در دستگاه قضایی کشور مشغول به کارند

۰
60 فارغ التحصیل دبیرستان‌های علوم و معارف یاسوج در دستگاه قضایی کشور مشغول به کارند
کبنا ؛
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی شهید مطهری یاسوج ظرفیت تربیت نیروی انسانی علمی و اخلاق مدار را برای کشور  ثابت کرده‌اند.
به گزارش کبنا نیوز، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به همراه معاون امنیتی و انتظامی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در بازدید از محل ساخت دبیرستان علوم و معارف اسلامی دخترانه یاسوج انجام شد بر ضرورت تقویت این گونه دبیرستان‌ها جهت تربیت نیروی علمی و اخلاقی و تأمین نیروهای متعهد برای رشته های مختلف حوزه علوم انسانی تاکید کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این بازدید ضمن اشاره تأکید رئیس کل دادگستری استان بر رفع مشکلات و ارتباط با دبیرستانهای معارف اسلامی استان ، به وجود دبیرستان علوم و معارف اسلامی پسرانه تحت نظارت مدرسه عالی شهید مطهری و وزارت آموزش و پرورش در استان اظهار کرد: به دلیل اهمیتی که تولیت مدرسه عالی شهید مطهری و نیز مسئولین عالی نظام برای این دبیرستان‌ها در کل کشور قائل هستند، سعی می‌شود از پرسنل و معلمین با تجربه و قوی و اخلاق مدار استفاده شود.
 سید عیسی حسنی گفت: خروجی و فارغ التحصیلان دبیرستان پسرانه علوم معارف و اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار خوب و با برکت بوده و تعداد زیادی از مدیران بخش های مختلف استانی و کشوری از همین دبیرستان فارغ التحصیل شده‌اند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به شیوه علمی و آموزشی و تربیتی این دبیرستان‌ها، عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۶۰ نفر از فارغ التحصیلان این دبیرستان فقط در دستگاه قضایی کشور مشغول به خدمت هستند و سایر فارغ التحصیلان در بخش‌های مختلف علمی ،سیاسی، اجتماعی، نظامی، انتظامی و امنیتی و بخش‌های بسیار مهم نظام در حال خدمت هستند.
 وی که خود از فارغ التحصیل دبیرستان علوم معارف و اسلامی شهید مطهری یاسوج می‌باشد، گفت: ما در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع دادگستری استان ارتباط مستمر با مدیران و دانش آموزان این مدارس داریم در برنامه‌های آنها شرکت و در مواردی هم نسبت به تشکیل جلسات تبیینی حقوقی و قضایی و فرهنگی برای دانش آموزان اقدام  می‌شود.
معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: تأکید مقام معظم رهبری بر توسعه این نوع دبیرستان‌ها و ضرورت تربیت  نیروهای متعهد و با بینش مدیریتی و علمی است و ایجاب می‌کرد که دراین استان که مدارس پسرانه دبیرستان علوم معارف و اسلامی وجود دارد، به فکر تأسیس مدرسه دخترانه هم باشند که با همت تولیت و مسئولین مدرسه عالی شهید مطهری و همکاری مسئولین استانی، این موضوع محقق گردید و تعداد زیادی از دانش آموزان دختر در مقطع متوسطه اول و دوم در دبیرستان معارف دخترانه یاسوج پس از آزمون و مصاحبه و جذب و گزینش مشغول به تحصیل هستند.
در ادامه هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همانگونه که ما مدارس پسرانه علوم و معارف اسلامی را داریم کاملاً لازم و ضروری بوده که این مدارس برای بانوان و دخترهای ما نیز تاسیس و این ظرفیت معنوی و علمی ایجاد شود تا بتوانیم نیروی انسانی قوی تحویل جامعه دهیم.
رئیس سازمان برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید انجام شده ضمن تأکید بر لزوم همکاری برای رفع موانع تکمیل ساخت این دبیرستان، وجود آن را برای استان غنیمت و ضروری دانست.
 آقای شاهینی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دبیرستان، به بررسی راه‌های کمک به تکمیل و ترمیم کامل آن از محل‌های مختلف پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این مشکل هم به زودی حل خواهد شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
عشق صندلی یا عشق خدمت

عشق صندلی یا عشق خدمت

مشخص نیست که آیا شائبه حمایت‌های بیرونی از محمدرضا داورزنی این‌قدر اثرگذار است یا اینکه ...
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
1