تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۶۷۰۸۸

ریحان محمدپور: از یک استان در پایتخت ۴ هزار نفر مشغول به کارند اما ما کجای کار هستیم

۱۷
۱
ریحان محمدپور: از یک استان در پایتخت ۴ هزار نفر مشغول به کارند اما ما کجای کار هستیم
کبنا ؛محمدپور ده بزرگی گفت: بچه‌های کهگیلویه و بویراحمد در صورت کادرسازی در بسیاری از بخش‌ها و حوزه‌ها حرف اول را در کشور خواهند زد، باید بپذیریم که نسبت به سایر استان‌ها در کادرسازی ضعیف بوده‌ایم، از یک استان در پایتخت ۴ هزار نفر مشغول به کارند اما ما کجای کار هستیم.
      

به گزارش کبنا نیوز، این فعال سیاسی در استان کهکیلویه و بویراحمد می‌گوید: در مسائل ارزشی و انقلابی‌گری حرف اول را می‌زنیم پرچم ما همیشه بالاست اما در رشد دادن فرزندان خودمان ضعیف بوده‌ایم.
وی به یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کادرسازی نیرو اشاره کرد و گفت: هر چه هم در زمینه علم و فناوری رشد داشته باشیم اما وقتی در توسعه نیروی انسانی مشکل وجود داشته باشد به اهداف خود نخواهیم رسید بنابراین معتقدیم که استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز کشور نیاز به کادرسازی در همه سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها دارد چیزی که الان نسبت به استان‌های دیگر وضعیت خوبی نداریم.
او می‌گوید: به لحاظ دوری از پایتخت ضربات جبران ناپذیری به استان وارد شده است به همان اندازه که از صنعت عقب افتاده‌ایم به همان اندازه هم از مرکز عقب مانده‌ایم که دلیل آن را در اختلاف‌ها و دو دستگی‌ها و شکاف‌ها می‌بینیم.
این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه اعتماد بسیار خوبی نسبت به همشهریان‌مان در تهران وجود دارد، تاکید کرد: اشتغال اولین اولویت ما است و در گام بعدی کادرسازی نیروها در تهران را دنبال خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما باید برنامه‌های خود را پیش ببریم و نافی کار گذشتگان نیستیم و باید روی مشکلات اساسی منطقه زوم کنیم. اولویت اول من مشارکت حداکثری است و اینکه در جریان اصلاح‌طلب یا اصول‌گرا هستیم، خیلی مهم نیست و هر جا شکاف و دو دستگی ایجاد شد، ضرر کردیم.
وی با بیان اینکه گفتمان ما گفتمان بزرگان و خانواده‌ها و شهدای ما هست، گفت: حساسیت روی موضوعات مختلف و دامن زدن به حواشی و صحبت‌های بی‌ثمر عقب ماندگی ما را بیشتر می‌کند. با گفتمان مبتنی بر ارزش‌ها و ایثارگری باید در این راه قدم برداریم و به جوانان میدان بدهیم نباید مسائل حزبی و گروهی را بزرگ کنیم هرچه مسائل حزبی و گروهی بیشتر باشد حرکت عقبگرد در استان خواهیم داشت.
این فعال سیاسی تاکید کرد: دامن زدن به اینکه فلانی وابسته به کدام حزب و باند است و نیروهای شایسته و توانمند را با این صحبت‌ها نادیده گرفت و به گوشه عزلت کشاند، ما را به عقب می‌برد، لذا باید این مسئله را فرهنگ‌سازی کنیم که آبادانی و پیشرفت منطقه فراتر از سیاست بازی و قوم‌گرایی است.
محمدپور ده بزرگی معتقد است بزرگترین مشکل استان در نبود اتحاد است، زمانی که درگیر مسائل قومی طایفه‌ای حزبی و گروهی هستیم شکاف‌ها بیشتر می‌شود راهکار آن هم فرهنگ‌سازی است سرمایه‌گذار غیر بومی با این وضعیت چگونه می‌تواند اعتماد پیدا کند و میلیارد‌ها تومان پول خود را به استان بیاورد.
وی در خصوص عملکرد نمایندگان استان گفت: کاری به عملکرد آن‌ها نداشته باشیم آینده را بیشتر ببینیم آن‌ها هم به اندازه خودشان زحمت کشیده‌اند اما باید با برنامه به دنبال آینده بهتر باشیم.
او در خصوص ثبت نام گسترده افراد در پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی می‌گوید: حکومت اسلامی و دموکراتیک داریم که بر پایه مردم سالاری دینی استوار شده باید در سرنوشت خودمان سهیم باشیم به فکر آینده بهتر شهرستان و استان باشیم.
محمدپور همچنین در خصوص به کارگیری نیرو‌های غیربوومی در شرکت‌های بزرگ از جمله پتروشیمی گچساران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز می‌گوید جای بسی نگرانی و تأسف است که چرا باید جوانان تحصیل کرده عالیه ما به فکر نگهبانی و حراست در شرکت‌ها باشند چرا نباید کاری کنیم که آن‌ها به دنبال تولید و اشتغال بروند و به غیر از خودشان چند نفر دیگر را نیز مشغول به کار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدپور خودت چندین سال در تهران هستید چند نفر بردید دراستان این صحبتهای که میگوید حالا اول انتخابات است فردا که قبول شدید هیچکاری برای کسی انجام نمیدهید شاید برای اشنایان خود مثل نماینده قبلی وحالای تنها راه علاج این است که دست نمایندگان را قانونی بسته باشد تا فامیل بازی نکنندجناب محمدپور
Iran, Islamic Republic of
ریحان محمدپور ده‌بزرگی مرد عمل
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمدپور ده‌بزرگی
Iran, Islamic Republic of
ای داد بی داد ؛ ایقد نیروهای سیاسی ما بد ذات هستن که هر کس در مرکز بخواد حضور داشته باشه و پیشرفت کنه فوری زیرابش می زنن . تا زنده ایم همینطور بی کس و بی صاحب .
محمد
Iran, Islamic Republic of
حاج جعفری مرد مومن،بانفوذ،متعهد،پاک،راستگو اصلح تراست
Iran, Islamic Republic of
🫣🫣🫣🫣
Iran, Islamic Republic of
ایشون میخاد برا شورا ثبت نام کنه
Iran, Islamic Republic of
اگه میخای ادای دین کنی و میخای خدمت کنی خو بمون قوه قضاییه به پروندهای اقا زادها رسیدگی کن
بگو تشنه سیاست قدرت شدم ولی کسی ندارم. حمایتم کنه
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
البته اگه کسی رابراساس توانایی ها واستعدادولیاقت وشایستگی اش به کار بگمارند موردی نداره ولی اگه بازدوبندوسیاسی بازی ورانت باشه وحق کسی زیرپابذارنداصلا درشان مسوولین مانیست...
علی
Romania
خدا رحمت کند جمیع رفتگانتون را ، متاسفانه بچه های استان ما که در تهران پست ومقام گرفتند سعی میکنند جا ومکانشون را هیچ هم استانی بلد نکنه و هیچ هم استانی را در مجموعه خودشون راه ندهند‌.
باب
Germany
والا جناب محمدپور من بشخصه یه کاری ازت خواستم که نه شغل بود نه پرونده قضایی بود اصلا ربطی به حق خوری نداشت وگرنه خودم بهت نمیگفتم چون عدالت برام از هرچیزی بالاتر هست
ولی هر سری پیام بهت دادم یه جواب دادی حالا ادای خوبارو در نیار همتون سرته ی کرباسین
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد .استان ما اینقدر هرکی به هرکی شده که محمدپور میخاد درستش کنه
Iran, Islamic Republic of
اریک طایفه در دانشگاه علمی کاربردی استان هم ۱۴نفر استخدام‌هستند
سعید
Iran, Islamic Republic of
یکی از آفت های بزرگی که دامنگیر این استان بوده و هست،تنگ نظری و زیر آب زنیه.متاسفانه ما هر وقت به جایی می رسیم،اول از همه از خودی ها بشدت ضربه میخوریم.مثال عینی این مساله دقیقا در محل کار بنده رخ داده .همشهری هایی در محیط کار داریم که از هم فرار میکنن و بشدت مانع پیشرفت همدیگر میشن
علی
Romania
متاسفانه طایفه گرایی دراستان حرف اول رامیزنه الان نزدیک انتخاباته بازارکرمی مبکنن هرکس ب فکرپرکرون جبب خودش است واینها که ثبت نام میکنند وافرادی که یقه برای انها پاره میکنند قول مدیریتشان وباج خواهی راگرفتن
شاهین
Iran, Islamic Republic of
این اقا رو خود بنده چندین ساله که ازش میخوام ولی فقط جز فامیل خودش برا هیچ کسی هیچ کاری نمیکنه ،صدها قول الکی بهم داد ولی دریغ از کوچکترین کار..
باوی
Iran, Islamic Republic of
ایشان فقط فامیل ها و بستگان خودش را استخدام کرد / یعنی اگر بره مجلس باز باید اول به فامیل خودش حال بده
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
فایل های مرتبط
1