تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۴۶۶۴۰۰
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ثبت ۲۴۳ هزار نامه و تماس تلفنی از طریق سامانه ۱۱۱ در سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
ثبت ۲۴۳ هزار نامه و تماس تلفنی از طریق سامانه ۱۱۱ در سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه‌های واصله و تماس‌های تلفنی با سامانه ۱۱۱ در استان خبر داد.
به گزارش کبنا، علی اصغر قلی پور در خصوص ثبت و پردازش نامه‌های مردمی در سفر دور دوم ۲۶ و ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ رئیس‌جمهور به استان، اظهار کرد: پردازش و ثبت نامه‌های مردمی پس از ۱۸ روز کار بی‌وقفه و مستمر ۱۶ ساعته توسط تیم حوزه بازرسی و کاربران همکاری‌کننده از دستگاه‌های اجرایی استان به پایان رسید.
وی از ثبت ۲۴۳ هزار و ۴۸۲ نامه و تماس‌های تلفنی ۱۱۱ در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۶ هزار و ۸۶۰ مورد در مدت زمان سه روز از طریق ارتباط الکترونیکی مردم و دولت با تماس با سامانه ۱۱۱ بود.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری استان این تعداد نامه را نسبت به تناسب جمعیت استان بی‌سابقه دانست و بیان کرد: ثبت این مهم یک رکورد را نشان می‌دهد و حامل چند پیام است از جمله اینکه مردم از رئیس جمهور و مجموعه دولت مردان انتظاراتی دارند و به دنبال به ثمر نشستن نیاز‌ها و خواسته‌های خود از طریق مقامات عالی کشور و استان هستند.
قلی پور نسبت فراوانی بیشترین موضوعات مورد درخواست مردم از رئیس‌جمهور را درخواست کمک مالی، وام ضروری و قرض‌الحسنه، اشتغال و سایر موارد عنوان کرد.
وی تصریح کرد: در این ۱۸ روز بیش از ۵۸۰ نیرو اعم از کاربران، نیرو‌های پشتیبانی، راننده و ناظرین حوزه بازرسی برای ساماندهی خلق این رویداد مشارکت کردند.
رئیس ستاد ارتباطات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان افزود: نمایندگان تام الاختیار تعداد ۳۰ دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی، انتظامی، حمایتی و... با استقرار در میز‌های ارتباطات مردمی به صورت حضوری پاسخگویی تعداد زیادی از مراجعات مردمی بودند.
قلی پور با بیان اینکه مدیریت این برنامه دقیق، مبتنی بر نظم و برنامه‌ریزی بود، تأکید کرد: مجموعه نهاد ریاست جمهوری این تلاش و کار مبتنی بر برنامه را شایسته تقدیر دانستند.
قلی پور از مجموعه همکاران خود در حوزه بازرسی استانداری، کاربران و تمامی عوامل اجرایی برای همکاری جهت اجرای این مهم قدردانی کرد و افزود: بعضی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونین آن‌ها مشارکت ویژه‌ای داشتند که همین جا از زحمات آن‌ها قدردانی می‌شود.
وی همچنین از استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیرکل حوزه استاندار به خاطر حمایت و اینکه راهبرد‌های کمکی را به حوزه بازرسی تشریح و تأکید کردند قدردانی کرد و تصریح کرد: تأکید استاندار موجب شد همه پای کار بیایند و احساس مسئولیت مضاعف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حجم نامه ها اگر برای مردم آب نداشت برای شما نان داشت
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
1