تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۴۶۶۳۷۱
در آئین کلنگ زنی و احداث راه اصلی باغچه سادات سرفاریاب؛

مدیرکل راه و شهرسازی: وعده استاندار در بخش سپیدار محقق شد/ معاون استاندار: عدالت خواه جزو پیمانکاران خوشنام استان است/ جاده پرتردد و با عرض کم باغچه سادات به سرفاریاب سامان می یابد

۷
۱
مدیرکل راه و شهرسازی: وعده استاندار در بخش سپیدار محقق شد / جاده پرتردد و با عرض کم باغچه سادات به سرفاریاب سامان می یابد
کبنا ؛
آئین کلنگ زنی و احداث راه اصلی باغچه سادات سرفاریاب که یکی محورهای کم عرض و غیر استاندارد بوده با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
  

به گزارش کبنا نیوز، جاده ملی سرفاریاب - باغچه سادات شهرستان کهگیلویه را به جاده اصلی پاتاوه - دهدشت و همچنین اصفهان و مرکز کشور متصل می کند.
کلنگ جاده سرفاریاب- باغچه سادات به یاسوج از اوایل دولت اصلاحات و از سال ۱۳۷۸ در ورودی سرفاریاب آغاز شد و از آن زمان تاکنون این محور هنوز به بهره برداری کامل نرسیده که دلایل عمده آن کمبود اعتبارات و شرایط سخت و کوهستانی بودن این محور از سوی مسئولان امر اعلام شده است.
این محور ملی، کوهستانی، برف گیر با پیچ‌های خطرناک یک جاده مهم میانبر است. محور یاسوج – سرفاریاب همواره به دلیل شرایط خاص کوهستانی و برف گیر بودن یکی از خطرناک‌ترین محورهای برون شهری استان در فصل زمستان و در فصول دیگر نیز به توجه به شرایط آب هوایی و جاذبه‌های طبیعی اطراف نیز از جمله شلوغ ترین محورهاست.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد
در حاشیه آئین کلنگ زنی راه اصلی باغچه سادات به سرفاریاب اظهار کرد: این طرح با مدت پیمان ۲۴ ماه کلنگ زنی شده و انتظار می رود پیمانکار برای تکمیل هر چه سریع تر آن اهتمام ورزد.
سید جواد هاشمی مهر افزود: این جاده از محورهای پرتردد و کم عرض استان بوده که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.
وی تاکید کرد: در سه قطعه کار در حال انجام است، عدالت خواه جزو پیمانکاران خوشنام و پر کار استان است و راه و شهرسازی نیز پای کار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به استان، عنوان کرد: در سفر دوم چند برابر سفر نخست اعتبار به این استان اختصاص یافته که رشد و توسعه استان را در پی خواهد داشت.
هاشمی مهر ادامه داد: تفاوت های فاحشی میان پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت امسال با سال گذشته در این استان وجود دارد زیرا سال گذشته حجم پروژه ها تنها ۴۰۰ مورد بود اما امسال به حدود ۷۰۰ پروژه رسیده است‌.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: این پروژه قطعه دوم از سمت یاسوج به باغچه سادات سرفاریاب است.
محمد راستا افزود: این پروژه سه قطعه فعال دارد که در حال فعالیت اند و طول طرح مذکور ۹ کیلومتر است‌.
وی عنوان کرد: کلنگ زنی این طرح همان تحقق وعده مسئولان ارشد شامل استاندار، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بویراحمد است که در بخش سپیدار به مردم داده بودند.
 ۲۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش های مختلف امروز دوشنبه و در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استانی و محلی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
این کلنگ درمانیها فقط توهین به شعور مردم هست فقط شوی تبلیغاتی
United States
عزیزم اون کلنگ زنی هایی که میفرمایی اونایی بودن که تاجگردون میزد
بدون ماده ۲۳ و فقط برای فریب مردم
و جالبه همونا رو هم خوشتون میاد
مرادی
Iran, Islamic Republic of
گپ مفت نزن بره سیل کن دو ماه دارن کار ایکنن
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
این نه کیلومتر قبلا درست شده بود::::: ونیاز به تعمیر داشت::::::((((بفرمایید 107 کیلومتر دیگر))))))) را که خرابش کرده اید چه میشود)))))))؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا خیال میکنید ملت باور تان دارند؟؟؟؟؟؟؟؟ باید رسانه ها را تهدید نکنید تا بیان بین جاده ومردم:::::::: رو در رو شوید:::::: این جاده میان بر 50 دقیقه از پا تاوه از دهدشت به یاسوج نزدیک تره:::::::: فقط تعمیراتی لازمه:::::::
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
سلام
این پروژه پنج ماه پیش شروع به کار کرد صورت وضعیت یک آن رسیدگی شده.چندین صورتجلسه دارد،و............
حمید
Iran, Islamic Republic of
دم انتخابات چه مسئولین فعال شدن
ازبس این روزا کلنگ زدن روزمین تو منطقه بویراحمد ودنا ومارگون که لایه اوزون دیگه داره سولاخ میشه،به خودتون رحم نمی کنید حداقل به زمین رحم کنید
خدا مسئولینی که ۳سال همش دنبال زدن ریشه مردم و جابجایی وپارتی بازی و جناح بازی ان ولی نزدیک انتخابات که میشن یه کلنگ برمیدارن و مثل موشک اینطرف اونطرف میرن رو نیست ونابود بگردان
United States
درود بر استاندار مردمی دکتر احمدزاده ی بزرگ
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
فایل های مرتبط
1