تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۶۵۸۲۷
کبنا گزارش می‌دهد

عدل هاشمی‌پور برای رقابت انتخابات مجلس آماده شد / هاشمی‌پور: بی‌توجهی به جوانان خلاق و بی‌عدالتی در توزیع خدمات، مرزبندی‌های سیاسی خودساخته و خانواده محوری فسادآمیز مانع تحول‌پذیری کهگیلویه بزرگ شد

۱۲
۱
عدل هاشمی‌پور برای رقابت انتخابات مجلس آماده شد / هاشمی‌پور:  بی‌توجهی به جوانان خلاق و بی‌عدالتی در توزیع خدمات، مرزبندی‌های سیاسی خودساخته و خانواده محوری فسادآمیز مانع تحول‌پذیری کهگیلویه بزرگ شد
کبنا ؛عدل هاشمی پور با تکمیل پیش ثبت نام در سامانه وزارت کشور، عملاً خود را برای رقابت انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آماده کرد.
به گزارش کبنا، روز گذشته عدل هاشمی‌پور_ نماینده دهمین دوره انتخابات مردم کهگیلویه بزرگ_ با تکمیل پیش ثبت نام در سامانه وزارت کشور، عملاً خود را برای رقابت انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آماده کرد.
هاشمی‌پور در حاشیه ثبت نام خود، بیان کرد: با عزمی راسخ و برنامه‌ای کارشناسی، مدون و تحول گرا، به جوانان، نخبگان، پژوهشگران و خردورزان، نوید جهشی دوباره با استفاده از خرد جمعی و انسجام عمومی برای تکمیل زیرساخت‌های توسعه و رساندن کهگیلویه بزرگ به تعالی و تحرک اقتصادی پا به عرصه گذاشته‌ام.
هاشمی معتقد است که مهمتر از آمدن، داشتن برنامه و دانش لازم برای پیشرفت و تعالی نگری است. وقتی توسعه برای مردم، دانشگاه، جوانان و متخصصین محور اصلی باشد، یقیناً کمیسیون‌های تخصصی، پشتوانه افقهای دوردست مردم و مردم هم قدرتمندانه مسیر عدالت خواهی و توسعه همه جانبه را همراه و همگام خواهند شد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: نباید فرصت خدمت و تحول در کهگیلویه بزرگ را از مردم گرفت. وقتی کسی می‌داند در مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون‌های مهم و مؤثرِ در محرومیت زدایی، دانش و آگاهی لازم را برای استیفای حق مردم ندارد و نمی‌تواند نیاز‌های مردم و منطقه را بر اساس دانسته‌های علمی و پژوهش‌های محققان حوزه انتخابیه اولویت‌بندی کند، یعنی وقت مردم را می‌گیرد و تحقق و تکمیل پروژه‌ها و زیرساخت‌ها را به زمان‌های طولانی و دهه‌ها می‌کشاند.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ می‌گوید: آنچه در این سال‌ها مانع ساماندهی و تحول‌پذیری در کهگیلویه بزرگ شده است، علاوه بر بی‌توجهی به جوانان خلاق و بی‌عدالتی در توزیع خدمات، مرزبندی‌های سیاسی خودساخته، منطقه گرایی منفعت طلبانه و خانواده محوری فسادآمیز است که متأسفانه از مهمترین مسائل و چالش‌های مدیریتی شده‌اند. به لطف خدا و با همت مردم، برای همیشه از جاده موفقیت و صلاحیت جوانان عزیزم بر می‌دارم و میل به خدمت، پویایی فکری و برنامه‌ریزی علمی را از دل قومیت‌ها، طوایف، سلایق و مناطق مختلف بیرون خواهم آورد تا دستی واحد برای آبادانی کهگیلویه بزرگ باشیم.
هاشمی پور، رقابت با دیگر چهره‌های شاخص کهگیلویه را امری مطلوب و مفید می‌خواند و معتقد است که براساس نص صریح قرآن که می‌فرماید«فَبَشِّرْ عِبَادِ، الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»، حق آزادی بیان و انتخاب، هدیۀ الهی به بشریت است که هرکس بتواند و این شایستگی را در خود می‌بیند که می‌تواند خادم مردم باشد، فکر و‌ایده و توانش را عرضه کند تا مردم با آزادی و درایت، اصلح و شایسته را انتخاب کنند. ضمن اینکه با تحولات گسترده‌ای که در حوزه‌های رسانه، دانشگاه و خواستگاه مردم صورت گرفته است، یقین می‌دانم که گفتاردرمانی، کلی گویی و بیان مطالب نصیحت گونه از تربیون‌های سیاسی و تخصصی انتخابات و مجلس شورای اسلامی، از قضاوت جوان تحصیلکرده و مردمِ در محرومیت مانده، مغفول نخواهد ماند. بنابراین تخصص و تجربه مفید در تدوین برنامه عملیاتی و اهتمام در سازندگی است که بین ایدۀ کاندیدا‌ها و قدرت انتخاب مردم، همگرایی و انسجام بوجود می‌آورد.
سردار عدل هاشمی در پایان گفت: ان شاء الله به حول قوۀ الهی و توسل به ائمه اطهار، خاصه سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مطالبه مردم شریف کهگیلویه بزرگ، علی الخصوص محققان جوان، فرهنگیان فرهیخته، علمای وارسته، زنان و دختران خیراندیش، ورزشکاران پهلوان صفت و همیشه قهرمان، دانشگاهیان‌اندیشه محور و مطالبه‌گر و رسانه‌های مستقل، آزاداندیش، تحلیل گرا و نظارت‌کننده، به ندای مردمم لبیک گفته و همچون گذشته، برای خدمت و سازندگی، مقتدرانه و متعهدانه آمادۀ انجام وظیفه هستم.
باشد که خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر کند.
سعیم این است که در آتش‌اندیشه چو عود / خویشتنِ سوخته‌ام تا به جهان بو برود
نام شما

آدرس ايميل شما

بلاد
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سردار سازندگی کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
با شعار توخالی آمدم!
اینبار قسم دروغ نخورده آمدم!
با گپل گپو آمدم!
آی پتروشیمی کهگلو آمدم!
آی سیمان سپو آمدم!
آی راه آهن دهدشت آمدم!
آی فرودگاه صحرای کلاجو آمدم!
آی یکصد هزار اشتغال آمدم!
برای یک دوره دیگر بدبختی و تحقیر کهگیلویه بزرگ آمدم!!!
همت
Iran, Islamic Republic of
عدل
میعاد
Iran, Islamic Republic of
درود و صد بدرود سردار سازندگی کهگیلویه بزرگ
انصافا نماینده باید تخصص داشته باشد تا امور جوانان ک همان بیکاریست رفع گردد.هاشمی پور در کمیسیون انزژی خیلی ظرفیت هنگفت برای کهگیلویه میباشد .
فقط به همین دلیل✌️
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط هاشمی پور نماینده اصلح ، نایب رئیس کمیسون انرژی
کسی که قادره شرکتهای پتروشیمی و بیکاری جوانان مرتفع کند
سد آبریز را افتتاح کنه و رونق کشاورزی دوباره از سر گرفته میشه
موحد سوخت تمام شد و معلوم شد نماینده شادگان بود
Iran, Islamic Republic of
موحد و هاشمی پور نماینده خانواده خودشان بودند
نمیدانم مردم کهگیلویه چه بدی در طول تاریخ انجام دادند ک گرفتار این گزینه ها شدن
United Arab Emirates
فقط به مدد جمهوری‌ اسلامیه که عدل ادعای نمایندگی میکنه
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
جوری حرف میزنه که انگار بار اول هست اومده و میخواد کاری کنه از دوران خودت بگو که چه کاری کردی از کدوم متخصص اون زمان استفاده کردی زمان خودت نقش جوانان چی بود
تو به تخصص اهمیت دادی یا به زد و بند؟
هر وقت گفتی این مال و منال رو چه جور با چه حقوقی کسب کردی بعد بیا اینجور صحبت کن
کم به خاطر وضع مالی که معلوم نیست چه جور بهش رسیده به این نظام تهمت زده اند
مریم
United States
لعنت به من اگه عدل ایقد توانایی داره که اون چندتا کلمه عنوان را پشت سر هم بگه!
حسن
Iran, Islamic Republic of
عدل ....
بابا عدل ک خودش همه افعال معکوس بالا را انجام میده
Iran, Islamic Republic of
الان وقتشه گوشیت رو از دایورتی دربیاری،چون چندسالی هست که اینکارو میکردی،دیگه حنای همه نمایندگان شهرستانهای چهارگانه رنگی نداره
Iran, Islamic Republic of
منشأ پول پاشی های جنابعالی وعده وعیدهای است
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1