تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۶۵۶۴۹
در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۶ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی مطرح شد

افزایش قیمت نان، دارو و شیرخشک تبدیل به بحران شده / در ۱۵ استان شاهد افزایش بیش از ۴۰ درصدی قیمت نان هستیم اما برخی از دولتمردان ما این موضوعات را تکذیب می‌کنند

۱
۰
نماینده مجلس: افزایش قیمت نان، دارو و شیرخشک تبدیل به بحران شده / در ۱۵ استان شاهد افزایش ۴۰ درصدی قیمت نان هستیم اما دولتمردان تکذیب می‌کنند
کبنا ؛خانه ملت: نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: در بیش از ۱۵ استان ما شاهد افزایش بیش از ۴۰ درصدی قیمت نان هستیم که این موضوع مردم را بسیار ناراحت کرده است.
سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۶ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به بند (۱۲) اصل (۳) و بند (۱) اصل (۴۳) قانون اساسی گفت: در این اصول به تغذیه و بهداشت مردم اشاره مستقیم شده است، با توجه به اینکه درخصوص جهش و رشد تولید قانونگذاری می‌کنیم، باید توجه ویژه‌ای نیز به مهار تورم داشته باشیم.
خبرگزاری رسمی مجلس، نماینده مردم قائنات و زیرکوه ادامه داد: بنده خبر دارم که ریاست مجلس به صورت مکرر موضوع افزایش قیمت نان، دارو و شیرخشک را پیگیری می‌کند چرا که این موضوع تبدیل به بحران شده است.
وی افزود: متأسفانه برخی از دولتمردان ما این موضوعات را تکذیب می‌کنند، اما در بیش از ۱۵ استان ما شاهد افزایش بیش از ۴۰ درصدی قیمت نان هستیم که این موضوع مردم را بسیار ناراحت کرده است.
اسحاقی بیان کرد: باید نظارت جدی در خصوص مهار تورم صورت گیرد و دولت به مجلس فراخوان شود تا توضیحات لازم در این خصوص داده شود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: در برخی استان‌ها نبود شیرخشک تبدیل به بحران شده است و برای مردم دغدغه ایجاد کرده است. همچنین اگر در بحث دارو بی‌توجهی صورت گیرد در فصل پاییز و زمستان با مشکل تأمین دارو مواجه خواهیم شد بنابراین لازم است بعد نظارتی مجلس در بحث مهار تورم مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در استان‌های ما بحث نان و شیرخشک و دارو برای مردم دغدغه ایجاد کرده و آسیب به سرمایه‌های اجتماعی وارد کرده است که لازم است مجلس به این موضوعات ورود کند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
چه خوشم میاد که همه تون با هم شب به ریش مردم می خندین با بلاهایی که به سرشون میارین و روز مدافع و دلسوز مردم می شین و بلاها رو تکذیب می کنین
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1