تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۴۶۳۷۳۶
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

برنامه‌ریزی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان مورد توجه جدی باشد

۲
برنامه‌ریزی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان مورد توجه جدی باشد
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش اموزان و دانشگاه ها در تابستان مورد توجه جدی باشد.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی مهر در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و خانواده با بیان اینکه، سلامت و نشاط اجتماعی از جمله اولویت‌های کارگروه اجتماعی استان است تاکید کرد از ظرفیت سمن های مردمی برای نشاط اجتماعی بکار گرفته شود.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی در استان و شهرستان ها از جمله «آموزش و پرورش، دانشگاه ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری‌ها، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان» با همکاری و هم افزایی یکدیگر، برنامه‌ریزی هدفمندی طراحی و اجرا کنند.
وی با بیان اینکه، سلامت بخشی از دغدغه‌های کارگروه اجتماعی است تاکید کرد: امیدواریم که در حوزه نشاط اجتماعی بتوانیم شاهد احصا ظرفیت ها و برنامه های مختلف باشیم از جهتی تاکید ما در کارگروه استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در بخش‌های مختلف است.

هاشمی مهر با تاکید بر اینکه، مصوبات کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت خانواده لازم الاجراست گفت: فرهنگ سازی آموزش و مهارت و زندگی سالم و نشاط اجتماعی از مهمترین اولویت ها می باشد.
وی دامه داد: بسیج دانش آموزی نیز باید در حوزه فعالیت‌های اوقات فراغت در تابستان جدی‌تر ورود پیدا کند و نقش هماهنگ‌کنندگی در کل ظرفیت‌های بسیج داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خواستار برنامه ریزی مدون بر اساس نیازهای شهرستان در همه مناطق شد و بیان داشت: برگزاری کلاس‌های تقویتی و سایر کلاس‌های آموزشی باید بر اساس نیاز فراغت بر حمایت از آسایش فکری نوجوانان و جوانان انجام گیرد.
وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن و برپایی نماز و کلاس های احکام، برنام های معنوی و برگزاری مسابقات ورزشی، شعر و داستان از مهم‌ترین برنامه‌هایی باشد که برای اوقات فراغت در فصل تابستان در نظر گرفته شود.
هاشمی مهر اذعان داشت: کانون‌های مساجد می‌توانند با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و هنری ضمن پرکردن اوقات فراغت جوانان در زمینه بالا بردن سطح فرهنگ و آگاهی‌بخشی جامعه نقش مهم و سازنده‌ای داشته باشند.
وی گفت: برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به عنوان نیروی انسانی کارآمد و آینده‌ساز و مهم‌ترین سرمایه هر جامعه اهمیت موضوع را بیشتر می‌کند.
هاشمی مهر با اشاره به آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی برای جوانان گفت: استفاده بیش از حد و نادرست از فضای مجازی موجب ایجاد آسیب‌های روحی، روانی و جسمی خواهد شد و در این زمینه باید تعادل رعایت شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1