تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۴۶۰۸۰۷
به همراه جمعی از مسوولان؛

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه ورزشی دولت آباد یاسوج / احمدزاده: اعتبار مورد نیاز ورزشگاه یاسوج برآورد دقیق شود

۱
۰
بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه ورزشی دولت آباد یاسوج / احمدزاده: اعتبار مورد نیاز ورزشگاه یاسوج برآورد دقیق شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیر کل ورزش و جوانان استان از مجموعه ورزشی دولت آباد یاسوج و وضعیت نگهداری این مجموعه بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، احمد‌زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد و دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان از مجموعه ورزشی دولت آباد یاسوج و وضعیت نگهداری این مجموعه بازدید کرد.
بازدید استاندار از استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج
در این بازدید احمدزاده و همراهان از نزدیک از وضعیت پیست تارتان، چمن و تأسیسات این استادیوم بازدید کردند. در این بازدید مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به تهیه برآورد هزینه حداقل ۷۰ میلیارد تومان جهت بازسازی قسمت‌های مختلف شامل، پیست تارتان، تأسیسات، سیستم‌های برقی و تعویض صندلی‌ها و سایبان ورزشگاه ارائه کنند.
احمد‌زاده استاندار استان در بازدید از استادیوم ۱۵هزار نفری شهر یاسوج از انجام عمیلات و بازسازی در قسمت‌های مختلف استادیوم خبر و افزود: پیست تارتان، چمن، تأسیسات احتیاج به باز‌سازی دارد.
سید علی احمدزاده در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج گفت: ورزشگاه یاسوج تا مرحله بهره‌برداری پیش رفت اما پس از بهره‌برداری به دلایل نامعلومی ر‌ها شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: بسیاری از صندلی‌های ورزشگاه از بین رفته و برخی‌های دیگر فاقد کیفیت برای استفاده است، ضمن اینکه ورزشگاه فاقد تأسیسات و تجهیزات است.
احمدزاده بیان کرد: چمن ورزشگاه از ابتدا دارای زیرسازی مناسبی نبوده و باید مجدداً خاکبری و کار از اول مطابق با استاندارد انجام شود.
وی با بیان اینکه ورزشگاه نیازمند احداث سایه‌بان برای نگهداری از صندلی‌ها در هوای سرد یاسوج است، گفت: ورزش و جوانان در مدت زمان کوتاهی برآورد جامع و کاملی برای بازسازی کامل ورزشگاه ارائه کنند تا اعتبار لازم اختصاص داده شود.
احمدزاده از پیگیری برخی طرح‌های محرومیت‌زدایی از سفر رئیس مجلس به استان خبر داد و گفت: ورزشگاه یاسوج در میان این پروژه‌ها قرار دارد، اما باید برآورد دقیق انجام شود که پروژه چه میزان اعتبار نیاز دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج برای بازسازی کامل مبلغ ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان نیاز داشته باشد، گفت: ورزش و جوانان تیم کارشناسی تشکیل و برآورد دقیقی از تأسیسات، تجهیزات، محوطه‌سازی، سرویس و آبخوری انجام تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پروژه هتل ورزش و استخر شهدای انقلاب بازدید و خواستار برآورد این دو مجموعه برای اختصاص اعتبار شد.
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی شد و سال ۱۳۹۴ در سفر وزیر ورزش دولت یازدهم به بهره‌برداری رسید.
بازدید استاندار از استخر شنای انقلاب یاسوج
احمد‌زاده استاندار استان و همراهان از نزدیک از روند بازسازی استخر شنای انقلاب مجموعه دولت اباد یاسوج بازدید کرد.
کار بازسازی این استخر با هزینه۳میلیارد تومان در حال انجام است. عمیلات بازسازی این استخر شامل بازسازی کاسه، جکوزی، سونای بخار و سونای خشک و سقف ساختمان انجام شده و در صورت تأمین اعتبار حداکثر تا عید فطر افتتاح وبهره‌برداری می‌شود.
هتل ورزش یاسوج ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
سومین پروژه بازدید استاندار و همراهان هتل ورزش شهر یاسوج بود.
این پروژه ورزشی در ۵ طبقه، شامل سالن همایش، خوابگاه، رستوران، سوئیت در حال احداث است. اعتبار هزینه شد تاکنون ۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است و جهت تکمیل و افتتاح این پروژه به ۳۰ میلیارد تومان هزینه نیاز است. پروژه هتل ورزش شهر یاسوج ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
United States
استاندار محترم شما با مدیرانتون و نمایندگان کاری که نمیکنید حدقل توپ بردارین عصر ها اونجا فوتبال برگزار کنید
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی برپا شده است نظر افراد مشهور ...
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
1