تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۶۰۸۱۴
تکمیل می شود ...

بازرسی ویژه فرماندار بویراحمد و دستگاه های نظارتی از کارخانجات شن و ماسه بویراحمد + تصاویر

۴
کبنا ؛
بازرسی ویژه فرماندار بویراحمد به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل صمت استان، معاون دادستان، پلیس گشت امنیت اقتصادی از کارخانجات و کارگاه های شن و ماسه در حال انجام است.
به گزارش کبنا نیوز، امروز یکشنبه (20 فروردین ماه 1402) فرماندار بویراحمد در حاشیه این بازرسی اظهار کرد: برای نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه های تولید شن و ماسه است، مشکل این است که این دستگاه ها از قیمت های قانونی تبعیت نکرده اند.
مهدوی مطلق افزود: بازرسی ها تا زمانی که تمکین کنند ادامه دارد، اگر تمکین نکنند علاوه بر برخورد قانونی دستگاه قضایی، دولت نیز حمایت های خود را از جمله حمایت های آب و برق و معدن برداشته می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ مصوب خودسرانه و بدون هماهنگی با اداره کل صمت بوده و برخورد قاطعی با این تخلف صورت خواهد گرفت.
سید حمزه لقمانی افزود: قیمت ها باید بر اساس عرضه و تقاضا باشد، همشهریان از این قیمت ها ناراضی هستند و قطعا برخورد صورت می گیرد و در صورت عدم تمکین پلمپ خواهد شد.
لقمانی گفت: قیمت شن و ماسه 89 هزار تومان بوده که بصورت خودسرانه از روز یک فروردین ماه 1402 قیمت 130 هزار تومان را تعیین کرده اند که غیرقانونی و غیرمتعارف است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دست شما دردنکند
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
امروز من با خوشحالی رفتم ماسه بگیرم طرف قیمت بالا میگه میگم مگه قرارنشد قیمت به قبل عید برگرده میگه اینا همش حرف ....حالا فهمیدم توی این مملکت هرچی قراره گرون بشه سران اول اعلام میکنن که قراره ارزون بشه متاسفم
یک یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه؟
من دیروز به چندتا سنگ شکن سر زدم قیمت ماسه هر تن ۱۳۱ و شن ۱۳۰ بود. به صراحت هم گفتن استانداری و صنعت و معدن کاره ای نیستند و فقط ۸۰ میلیون جریمه کرده اند که همین را نیز مثل سنوات گذشته پرداخت نمی کنیم.
Iran, Islamic Republic of
پس یالا پلمپ کنید
ایرج بهادران
Iran, Islamic Republic of
من امروز ۲۰فروردین از کارخانه‌ شن وماسه شهرک صنعتي فرودگاه رودخانه بشار یا سوج ۱۱/۷۰۰تن که هر تن۱۳۰۸۰۰۰ریال حساب کرده‌اند من فوری باشماره ۱۲۴تماس کرفتم وخواهان پیگیری هستم.
لاغراندام دنانشین
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت جناب فرماندار محترم وهمراهان ،،کارخانجات شن و ماسه. اول سال بدون هماهنگی وخودسرانه قیمت شن و ماسه.......که هیچگونه استهلاکی ندارد را بالا می‌برند متعاقب آن کمپرسی دار میگه چون شن ماسه رفته بالا کرایه رامیبرند بالا توی بازار که اجناس ربطی به شن و ماسه ندارد،،قیمتها رامیبرند واویلا،، همه نگاه‌ها به شن و ماسه و کرایه کمپرسی هست وبراساس این محصول قیمتها هم خودبخود بالاتر میره،،،، دستتون درد نکنه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
یا این نظارت ها صوریه یا قانون خیلی‌ ضعیف عمل میکنه
من همین امروز بعد از بازرسی از آقای آشنا ۱۳۰ خریدم
سالار
Iran, Islamic Republic of
فقط امیدوارم تمام این کت وشلواریهایی که درتصاویر پیدا هستند از بیت المال حق ماموریت واضافه کاری نگیرند چون این حرکت نمایشی آنها هیچ گونه تاثیری نداشته وهیچ نقطه مثبتی درپی نخواهد داشت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1