تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۱۷۲۹۱
گفت و گوی اختصاصی زینل زاده با کبنا ؛

نظر زینل زاده درباره اجماع خود با سیدقدرت حسینی و عسگری/ تاکنون جلسه مشترکی با آقای حسینی و عسگری نداشتیم

۸
۱
نظر زینل زاده درباره اجماع خود با سیدقدرت حسینی و عسگری/ تاکنون جلسه مشترکی با آقای حسینی و عسگری نداشتیم
کبنا ؛
اردلان زینل زاده ظهر امروز در یاسوج؛ در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار کبنا در پاسخ به اینکه پیش از این ائتلافی انتخاباتی با محوریت جریان اصولگرا در گچساران و باشت صورت گرفت، ولی در حال حاضر گویا شما با آقای حسینی اختلافاتی دارید، این اختلافات چه معنایی دارد؟ گفت: اختلاف در فکر و روش شاید باشد، اگر اختلاف فکر و روش وجود نداشت به عرصه نمی آمدم، ولی با کاندیداهای دیگر دوست هستیم و در عین حال رقیب. اختلاف به معنای دشمنی نیست، به معنی تفاوت در نحوه نگاه به آینده است.
زینل زاده در پاسخ به اینکه آیا با جریان ائتلافی به اجماع خواهید رسید؟ تصریح کرد: اگر درست حرکت کنیم حتما پیروز خواهیم شد، پیروزی حتما به معنای برد در انتخابات نیست، به معنای این است که فرد درست حرکت کند.
زینل زاده با بیان اینکه روز گذشته در شورای تامین شهرستان گچساران بر فعالیت بی حاشیه و درست جریان عبور در انتخابات، بر دوری از درگیری، دوری از ایجاد تنش و حرکات صحیح و بی حاشیه، بر بیان صحیح برنامه ها و اهدافمان صحه گذاشته شد، گفت: همین هدایت صحیح و رفتار صحیح انتخاباتی جریان عبور به معنای پیروزی است.
وی افزود: هر بردی پیروزی نیست و هر باختی هم شکست نیست. ما بازگشت به عقب نباید داشته باشیم، رو به جلو باید باشیم،یک سری نقاط قوت داریم و یک سری نقاط ضعف داریم، باید به گونه ای عمل کنیم که نقاط قوت مان بیشتر شود و نقاط ضعف مان کمتر شود.
زینل زاده در پاسخ به این سوال که آیا با کاندیداهای جریان ائتلاف اجماع خواهید کرد؟ تصریح کرد: تا کنون جلسه مشترکی با دو کاندیدای دیگر نداشتیم، پیش از این ائتلافی با محوریت آقای بیعت اصل صورت گرفت، اما تاکنون جلسه مشترکی با آقای حسینی و عسگری نداشتیم.
زینل زاده در پاسخ به اینکه آیا موافق ائتلاف دوباره خواهید بود؟ تاکید کرد: من از هیچ جلسه ای ابایی ندارم، چون همواره حرفی برای گفتن داشته و دارم، در صورتی تمکین خواهیم کرد که در چارچوب عقلی و حرکت به سمت جلو باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جنابعالی ۱۰۰۰تا رای داری حالا حرف از ائتلاف میزنی .رفتی منطقه رو گشتی دیدی رای نداری حالا تو سایتها میگی مثلا من ترس از ائتلاف ندارم .باید هم ترس نداشته باشی
United States
چه اجماع کنید چه نکنید تاج پیروز میدان است هومان رو هم شریک خودتون نکنید قشقایی جماعت محترم به تاج نزدیکترن .
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست کی بره از این سه نفر مهم یک دست شدن و پیروزی هست ائتلاف ائتلاف ائتلاف
Iran, Islamic Republic of
کبنا واقعه احسنت به تو که نظرات مردم رو شفاف انعکاس میدی من گچسارانی و ساکن تبریز هستم بنده تو تبریز هم سایت به این شفافی ندیدم احسنت بر شما واقعا خسته نباشید
مردم
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم و محجوب استان دستور داده بود که تا برگزاری انتخابات حکم کسی لغو نگردد و کسی هم به مسئولیت جدیدی منصوب نشود و هیچیک از نمایندگان محترم مجلس که کاندیدای این دوره هستند و دیگر کاندیداها در جلسات رسمی و افتتاحیه های دهه فجر دعوت نشوند شما دیدید که بخشدار مارگون کنار گذاشته شد و اگر انتخاباتی بود باید مدیرکل آموزش و پرورش و محیط زیست و ... و بیشمار دیگر هم حکم آنها لغو می شد باید از جناب آقای نوبخت هم خواهش می کرد که چون در استان ما (در این بازه تا برگزاری انتخابات)متعهد شدیم که کسی منصوب نشود و حکم کسی هم لغو نگردد حتما آقای نوبخت با توجه به آن تعهدش می پذیرفت و یا حداقل از نمایندگان محترم گچساران و بویراحمد و دنا دعوت نمی کرد و همچنین یا خودش به گچساران نمی رفت و یا نماینده محترم گچساران را به جلسه افتتاحیه جاده گچساران به بهبهان دعوت نمی کرد حالا مردم قسم ... را قبول کنند یا دم خروس را؟!!! مسئولین باید صداقت داشته باشند و به آنچه بر زبان می آورند و به مردم اعلام می کنند وفادار باشند!!!! الآن آن قسم جناب استاندار محترم در سالم برگزاری انتخابات. چون برگزاری انتخابات که فقط روز 2 (دوم) اسفند نیست بلکه فرایند برگزاری انتخابات است که از 3 ماه پیش آغاز شده است و مسئولین فکر نکنند مردم خوابند نه مردم تمام اعمال و حرکات آنها را زیر نظر دارند به خصوص از طریق رسانه ها و سایت های متعهد و فضای مجازی. با تشکر
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
انشاءاله که از حسینی و زینل زاده یکی بیاید و دور بعدی دیگری بیاید تا انشاءاله طرفداران جشن پیروزی بگیرند
Iran, Islamic Republic of
خاله بازیه؛نوبتی بیان
۱۲۳
Iran, Islamic Republic of
۱۰ نفر دیگه هم باشید اعتلاف کنین حریف تاج نمی شین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1