کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گفت و گوی اختصاصی زینل زاده با کبنا ؛

نظر زینل زاده درباره اجماع خود با سیدقدرت حسینی و عسگری/ تاکنون جلسه مشترکی با آقای حسینی و عسگری نداشتیم

14 بهمن 1398 ساعت 13:47

زینل زاده در پاسخ به اینکه آیا موافق ائتلاف دوباره خواهید بود؟ تاکید کرد: من از هیچ جلسه ای ابایی ندارم، چون همواره حرفی برای گفتن داشته و دارم، تمکین در صورتی خواهیم کرد که در چارچوب عقلی و حرکت به سمت جلو باشد.


اردلان زینل زاده ظهر امروز در یاسوج؛ در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار کبنا در پاسخ به اینکه پیش از این ائتلافی انتخاباتی با محوریت جریان اصولگرا در گچساران و باشت صورت گرفت، ولی در حال حاضر گویا شما با آقای حسینی اختلافاتی دارید، این اختلافات چه معنایی دارد؟ گفت: اختلاف در فکر و روش شاید باشد، اگر اختلاف فکر و روش وجود نداشت به عرصه نمی آمدم، ولی با کاندیداهای دیگر دوست هستیم و در عین حال رقیب. اختلاف به معنای دشمنی نیست، به معنی تفاوت در نحوه نگاه به آینده است.
زینل زاده در پاسخ به اینکه آیا با جریان ائتلافی به اجماع خواهید رسید؟ تصریح کرد: اگر درست حرکت کنیم حتما پیروز خواهیم شد، پیروزی حتما به معنای برد در انتخابات نیست، به معنای این است که فرد درست حرکت کند.
زینل زاده با بیان اینکه روز گذشته در شورای تامین شهرستان گچساران بر فعالیت بی حاشیه و درست جریان عبور در انتخابات، بر دوری از درگیری، دوری از ایجاد تنش و حرکات صحیح و بی حاشیه، بر بیان صحیح برنامه ها و اهدافمان صحه گذاشته شد، گفت: همین هدایت صحیح و رفتار صحیح انتخاباتی جریان عبور به معنای پیروزی است.
وی افزود: هر بردی پیروزی نیست و هر باختی هم شکست نیست. ما بازگشت به عقب نباید داشته باشیم، رو به جلو باید باشیم،یک سری نقاط قوت داریم و یک سری نقاط ضعف داریم، باید به گونه ای عمل کنیم که نقاط قوت مان بیشتر شود و نقاط ضعف مان کمتر شود.
زینل زاده در پاسخ به این سوال که آیا با کاندیداهای جریان ائتلاف اجماع خواهید کرد؟ تصریح کرد: تا کنون جلسه مشترکی با دو کاندیدای دیگر نداشتیم، پیش از این ائتلافی با محوریت آقای بیعت اصل صورت گرفت، اما تاکنون جلسه مشترکی با آقای حسینی و عسگری نداشتیم.
زینل زاده در پاسخ به اینکه آیا موافق ائتلاف دوباره خواهید بود؟ تاکید کرد: من از هیچ جلسه ای ابایی ندارم، چون همواره حرفی برای گفتن داشته و دارم، در صورتی تمکین خواهیم کرد که در چارچوب عقلی و حرکت به سمت جلو باشد.


کد مطلب: 417291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/417291/نظر-زینل-زاده-درباره-اجماع-خود-سیدقدرت-حسینی-عسگری-تاکنون-جلسه-مشترکی-آقای-نداشتیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1