تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۱۱۱۷۵
امام جمعه موقت گچساران:

ترامپ فوتبال ایران را هم تحریم کرد

۰
ترامپ فوتبال ایران را هم تحریم کرد
کبنا ؛حجت الاسلام محمدسعید رشیدی‌کیا امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز (28 تیرماه 98) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به جایگاه و منزلت تقوا گفت: آخرت بسیار نزدیک است و نکند یک وقت شب برود و روسیاهی برای ما باقی بماند چرا که صبحگاهان نزدیک است.
وی افزود: تشکر ویژه‌ای دارم از میزبانان گچسارانی خدام مولا علی بن موسی الرضا علیه السلام،گمان بنده بر این است که پرچم آقا به عنوان یک نماد نشان دهنده حضور حضرت خواهد بود و صحنه‌های ارزشمندی که در شب میلاد این امام همام در بوستان شهدای گمنام این شهرستان دیدم قابل قدردانی و سپاسگذاری است.
امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: اگر چه نماد سازی هیچ اشکالی ندارد و دنیای غرب هم امروزه به مبارزه سختی با دنیای اسلام و جهان تشیع پرداخته است آن هم با نمادهاشان در حالی که چندین سال است که نتوانسته‌اند  و به حملات نظامی متوسل شوند.
رشیدی‌کیا تصریح کرد: پنجم مرداد ماه سالروز اولین نماز جمعه تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و درود خداوند بر روح مطهر حضرت آیت الله طالقانی باد که به همین مناسبت ائمه جمعه سراسر کشور این هفته را میهمان مقام عظمای ولایت بودند.
خطیب جمعه گچساران با بیان اینکه خدا را شاکریم که رهبری حکیم داریم و حکیم یعنی کسی که هر چیزی را در جایگاه خودش قرار می‌دهد، گفت: نماز جمعه یعنی زمینه‌سازی برای همدلی و تالیف قلوب است و حضرت حق به نماز جمعه در قلوب مومنین منزلتی بس بزرگ داده است.
وی  با اشاره به اینکه خداوند برکت‌ها به نماز جمعه و جماعات بخشیده است و نباید این برکت‌ها را دست کم بگیریم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این باره بیان دارد که بدانیم  نماز جمعه مسئولیتی بس بزرگ و سنگین است و ویژگی‌های ممتازی دارد و باید این فرصت را مغتنم شمرد.
امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: نماز جمعه جایگاهی برای ذکر خداوند و اعلام انزجار از کسانی است که ما را از راه حق جدا می‌کند.
رشیدی کیا تصریح کرد: روایت‌هایی از ائمه اطهار(ع) داریم که باید با جوانان به کرامت رفتار کنید و کرامت یک جوان تنها دست به سینه بودن و تعظیم نیست چرا که نیازهایی دارد و باید نیازهایش تا حدی که می‌توانیم برآورده شود این نیازها اعم از تحصیلات، اشتغال، ازدواج و موارد دیگر است.
وی افزود: جوانان توانمند در جامعه داریم جوانان کرامت می‌خواهند،کار که چیزی بدی نیست اما مقدماتی می‌خواهد و اگر پول ندارید به جوانان فکر بدهید، حمایتشان کنید و برای جوانان شخصیت قائل بشویم  چرا که حضرت آقا بیان دارند، جوانان فرصت و سرمایه‌های کشور هستند و حیف است که دیگران این سرمایه‌های ارزشمند را از دست‌مان بربایند که البته به حول و قوه الهی نخواهیم گذاشت.
امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: رهبری بیان می‌دارند، مناسباتی که امروزه در دنیای غرب با جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد از سر تکبر و خود بزرگ بینی است و  موجب می‌شود که غربی‌ها نتوانند حقایق را درک کنند.
رشیدی‌کیا تصریح کرد: هر شخصی که در هر پست و مقامی هستند هفته پیش از زبان مردم گچساران درخواست کردم و باز هم درخواست می‌کنم که فرمایش امیرالمومنین (ع) را اجرا کنید چرا که  این امام والا بیان دارند، تکبر در مقابل متکبر تواضع است و در مقابل اینها نباید عقب‌نشینی کرد و سفت و سخت بایستید.
خطیب جمعه گچساران گفت: اتفاقا آبادی اقتصادی ما در ایستادگی سفت و سخت است و همین امروز ترامپ گفته بود که با ملت ایران خصومت نداریم اما درخواست به فیفا داده بود که ذره‌ای از پول‌های ایران که در فیفا موجود است را ندهند.
وی افزود: مخصوصا انگلیس در کنار رفیق آمریکایی‌اش به مثال گربه نره و روباه مکار و پینوکیوی دنیای ما می‌مانند و هر جا که گربه نره را می‌بینید روباه مکار انگلیس هم در کنارش است.
 رشیدی‌کیا ادامه داد: اینها ضرباتی به مملکت و ایران می‌زنند و آخرین بار هم توقیف کشتی نفتی کشورمان بود و حق دفاع در مقابل این قضیه را محفوظ می‌داریم و به شدت ایستادگی خواهیم کرد.
امام جمعه موقت گچساران بیان کرد: هفته آینده روز بزرگداشت آیت الله کاشانی را داریم که در راه ملی شدن صنعت نفت با انگلیسی‌ها مبارزاتی داشتند و یاد و خاطره این مجاهد بزرگ را گرامی می داریم و از خداوند متعال برای خادمین این مرز بوم سلامتی و سعادت آرزومندیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1