تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۶۶۰۳۳
متخصص طب سنتی و ناباروری در یاسوج؛

گفت‌وگوی صمیمی و خواندنی کبنانیوز با اولین زن ایرانی (بویراحمدی) عضو آکادمی علم اروپا؛ دلم می‌خواهد در کهگیلویه و بویراحمد بمانم و کار کنم، اما آزار و اذیت زیاد وجود دارد / اقامت همه کشور‌های اروپایی را دارم ولی می‌خواهم در یاسوج بمانم / افرادی بوده‌اند که با ۲۶ سال نازایی از پک تیام ۴۰ روزه نتیجه گرفته‌اند/ چند مدال طلای جهان دارم و انتظار حمایت دارم

۱۴۳
۳۸
گفت‌وگوی صمیمی و خواندنی کبنانیوز با اولین زن ایرانی (بویراحمدی) عضو آکادمی علم اروپا؛  دلم می‌خواهد در کهگیلویه و بویراحمد بمانم و کار کنم، اما آزار و اذیت زیاد وجود دارد / اقامت همه کشور‌های اروپایی را دارم ولی می‌خواهم در یاسوج بمانم / افرادی بوده‌اند که با ۲۶ سال نازایی از پک تیام ۴۰ روزه نتیجه گرفته‌اند/ چند مدال طلای جهان دارم و انتظار حمایت دارم
کبنا ؛
یکی از دوستانم می‌گفت وقتی اولین بار صدای قلب فرزندم را از سونوگرافی شنیدم حسی باورنکردنی داشتم، حسی داشتم که هیچ وقت و هیچ جایی تجربه‌اش نکرده بودم. مادر شدن حس ویژه‌ای دارد، خیلی از زوج‌ها چندین سال به دنبال درمان نازایی از یک مرکز به مرکز دیگر در رفت و آمد هستند، خیلی‌ها در حسرت مادر شدن می‌مانند و هیچ گاه نمی‌توانند حس زیبای مادر شدن را درک کنند. آمار‌ها می‌گویند ناباروری در ایران بیشتر از میانگین جهانی است، و حدود ۳ میلیون زوج نابارور در کشور زندگی می‌کنند. در چند سال اخیر یکی از طرح‌های سیاست جوانی جمعیت حمایت از زوج‌های نابارور است. هزینه‌های زیادی صرف درمان ناباروری می‌شود و مشخص نیست که این هزینه‌های گزاف منجر به درمان شود یا خیر. در این بین، طب سنتی از جمله درمان‌هایی است که برای ناباروری پیشنهاد می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، خانم عاطفی پور دانشجوی دکترای پزشکی طب سنتی، رئیس تالار ناباروری در باشگاه اطبا ایرانی و دارنده چندین مدال جهانی، پزشک طب سنتی ساکن شهر یاسوج است که تاکنون با دست شفابخش خود بسیاری از زنانی را درمان کرده که از ناباروری رنج می‌برند. به گفته دکتر عاطفی بیشتر از ۵۰ درصد کسانی که به مطب او مراجعه کرده‌اند درمان شده‌اند. خیلی از افرادی که بیش از ۲۰ سال نابارور بوده‌اند و با مراجعات مکرر به استان‌های یزد، اصفهان و خراسان درمان نشده‌اند، در یاسوج درمان و صاحب فرزند شده‌اند.گفت‌وگوی صمیمی و خواندنی <a href='https://www.kebnanews.ir' target='_blank'>کبنا نیوز</a> با با اولین زن ایرانی (بویراحمدی) عضو آکادمی علم اروپا؛  دلم می‌خواهد در کهگیلویه و بویراحمد بمانم و کار کنم، اما آزار و اذیت زیاد وجود دارد /قامت همه کشور‌های اروپایی را دارم ولی می‌خواهم در یاسوج بمانم / افرادی بوده‌اند که با ۲۶ سال نازایی از پک تیام ۴۰ روزه نتیجه گرفته‌اند/ چند مدال طلای جهان دارم و انتظار حمایت دارم / به سریال یانگوم علاقه زیادی داشتم  / وقتی این خواب را دیدم تا صبح فقط گریه می‌کردم
لطفاً کمی درباره جشنواره‌هایی که شرکت کردید بفرمایید؟
حمیده عاطفی دانشجوی دکترای پزشکی طب سنتی از دانشگاه تو آی تو بلژیک، شعبه ترکیه هستم، تا چند ماه آینده فارغ التحصیل می‌شوم. در حیطه طب سنتی کار می‌کنم ولی همه من را با پک ناباوری‌ام می‌شناسند. از سال ۹۷ تا ۱۴۰۱ روی این طرح کار کردم، اوایل این پک را به دوست و آشنا و اقوام می‌دادم. بعد از آن در دانشگاه طرحم را در جشنواره‌ها ارائه کردم، در سال ۱۴۰۲ در جشنواره کنفست ترکیه اولین بار مدال نقره گرفتم، بعد از آن در اردیبهشت ماه در حیطه دارو‌های طب سنتی برای جشنواره تکنو فستیوال ترکیه شرکت کردم که بیش از ۴۷ کشور در این جشنواره حضور داشتند، خیلی از اساتید بزرگ ایران در این جشنواره حضور داشتند و ۵۰ داور از سراسر جهان در این جشنواره شرکت داشتند. در این جشنواره من اولین طرح را ارائه و دفاع نمودم. روز‌هایی را در ترکیه جهت بررسی و اعلام نظر داوران سپری نمودیم و زمانیکه برنده‌ها را اعلام کردند، پک ناباروری من با عنوان پک «تیام» مدال طلا را کسب کرد.
مدال نقره کنفست، طلای تکنوفست، مدال طلا آکادمی علم اروپا، مدال طلا جشنواره رومانی، مدال نقره جشنواره کانادا، و مدال ویژه همین جشنواره را گرفتم. دو جشنواره نیز در هلند و دوبی ثبت نام کرده‌ام که در آذرماه برگزار می‌شود.
کمی درباره زندگی شخصی خود، کودکی، تحصیلاتتان بگویید؟
متولد سال ۱۳۶۸ در شهر پاتاوه هستم. بعد از اتمام دوره تحصیلات متوسطه، ازدواج کردم و سکونت خود را در یاسوج ادامه دادم. خیلی راه‌ها را برای شغل آینده‌ام امتحان کردم، مثلاً چند دوره پرستاری رفتم که بعد از آن باید سه ماه برای دوره کارآموزی به لوداب می‌رفتم و بدلیل بعد مسافت عملاً حضور روزانه‌ام امکان‌پذیر نبود. من به سریال‌یانگوم خیلی علاقه داشتم و هر موقع پخش می‌شد آنرا با حوصله و تمرکز زیاد تماشا می‌کردم و متوجه شدم این شخصیت در فیلم بعد از خروج از قصر توانست به درمان مردم از طریق گیاهان دارویی کمک نماید تا آنجاییکه توانست به مردم سرزمینش خدمت نمود و روز بروز محبوب‌تر شود. از کودکی این در ذهنم بود که انسان دست به خیری بشوم، و خدا شاکرم این اتفاق هم افتاد، چون افرادی از پک من نتیجه گرفته‌اند که در علم نوین هیچ راهی برای بارداری نداشتند. هر انسانی رسالتی دارد شاید رسالت من این باشد که ناباروری را درمان کنم. تجربه ۷ سال ناباروری را در زندگی‌ام دارم و پزشکان نمی‌توانستند تشخیص دهند که چه مشکلی دارم. یکی از پزشکان متخصص به من گفت به اصفهان برو، اینجا در یاسوج نمی‌توانند مشکل تو را تشخیص دهند. به اصفهان مراجعه کردم و بعد از سه ماه نوبتم شد. سونوگرافی داخلی انجام دادم، به من گفتند هزینه درمان بالاست و با شرایط زندگی‌ام قابل تأمین نبود. در حالیکه پک ناباروری تیام در یک دوره ۲۰ روزه عمدتاً منجر به درمان می‌شود و هزینه آن به نسبت مراجعه بیماران به سایر شهر‌ها (رفت و برگشت، آزمایشات، مراجعات مکرر، دارو و... ) کمتر از ۱.۳ (یک سوم) خواهد بود. دوره‌های زبان‌شناسی، مزاج‌شناسی، گیاه‌شناسی، زالودرمانی و حجامت را در پیراپزشکی تهران و دانشگاه جندی شاپور اهواز گذراندم و سختی مسافت و داشتن دو فرزند در یاسوج برایم اراده بیشتری ایجاد نمود تا بتوانم به همنوعانم کمک نمایم و در همان زمان با دکتر جای‌باشی آشنا شدم. از سال ۹۹ تا کنون در ترکیه پزشکی و طب سنتی را بصورت آکادمیک فرا گرفته‌ام.
الان دو ماه است که عضو پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد هستم. اولین مقاله ISI من چاپ شده و در این مقاله عنوان کرده‌ام بسیاری از بیماری‌ها ناشی از سردی بدن است و در کتاب قانون ابوعلی سینا (بر این موضوع) تأکید شده است. زمانیکه در جشنواره ترکیه بودم طرحم را به علوم فناوری کانادا فرستادم، داوری شد و در چند روز اخیر مقام دوم جهان در حوزه داروسازی طب سنتی، مدال ویژه جشنواره و مدال نقره را با طرح ناباروری تیام کسب نمودم. مسابقات در تورنتو کانادا برگزارشد و ۱۵۰۰ پروژه از سرتاسر جهان از سوی ۷۰ کشور دنیا در این جشنواره شرکت کرده بود، این جشنواره تأییدیه فدراسیون بین‌المللی مخترعین جهان (IFI) سازمان جهانی مالکیت فکری جامع علوم و فناوری کانادا را داشت و بسیاری از سازمان‌های مرتبط با فناوری در جهان در این جشنواره شرکت داشتند. از سرتاسر ایران برای پک ناباروری به ما مراجعه می‌کنند، بیمار‌انی داریم که تا ۲۶ سال ناباروری داشتند و وقتی به من مراجعه کردند در ۴۰ روز باردار شده‌اند، بیماری داشتم که ۶ سال نابارور بوده ولی در ۱۵ روز اول باردار شده، بیمارانی داشتیم که باید اهدایی می‌گرفتند، ولی در دوره درمان ما جواب گرفته‌اند، افرادی بوده‌اند که چند بار آی وی اف، کاشت، آی یو آ انجام داده‌اند ولی پک برای آن‌ها جوابدهی داشته است. در سایر درمان‌ها، سرطان رحم را درمان کرده‌ایم. مراجعه‌کننده داشته‌ایم که پزشکان زیادی در کشور براشون اعلام‌کردن باید رحم را در بیاورید ولی با یک بار استفاده از پک تیام مشکلشون مرتفع شد. خانواده‌ام مهمترین مشوقم بوده و هزینه‌های زیادی برایم متحمل شده‌اند گرچه از هیچ جایی حمایت نشده‌ام و هنوز به تولید انبوه نرسیده‌ام، تقاضا برای ثبت پک ناباروری داده‌ام ولی به من گفته‌اند فرمول را بدهید تا ثبت کنیم گرچه ثبت فرمول احتمال دارد موجب ورود غیر متخصصین به حوزه‌ام شود و شرایط تداوم خدمتم به مردم سلب نماید. در سراسر ایران قریب به ۵۰۰ نفر متخصص طب سنتی وجود دارد. با توجه اینکه در زمره ۱۰ نفر عضو آکادمی اروپا هستم، شرایط اقامت و درآمد بسیار بالا را دارم ولی هنوز هم دوست دارم برای مردم کشورم خدمت نمایم گرچه در امارات، بحرین، ترکیه و... پیشنهادات زیادی داشته‌ام ولی دوست دارم در صورت حمایت مقامات و مسئولین، بازهم با لباس محلی خودم افتخار آفرینی بانوی لر را نمایش دهم و برند تیام را جهانی نمایم. تیام در زبان لری یعنی دختری با چشمان زیبا. باید ناملایمتی‌ها را کنار بگذاریم، مگر مردم درمان نمی‌خواهند؟ مگر نمی‌خواهند بیماران ما به یزد و تهران و اصفهان نروند؟ الان خیلی از بیماران من از یزد و اصفهان و مشهد به یاسوج می‌آیند و می‌خواهم این اتفاق بیفتد، تا یاسوج هم مثل جا‌های دیگر شناخته شده شود. چرا اینطور مخالفت و اذیت می‌کنند؟ در شرایط کنونی با دکتر آزادی (داری مجوز طب سنتی) همکاری دارم. در حال حاضر از طرف فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان رئیس طب ناباروری در باشگاه اطبا ایرانی می‌باشم. نیاز دارم پک تیام را هر چه زودتر ثبت کنم، از ترکیه به من گفته امو اختراع شما را ثبت و حمایت می‌کنیم و با تولید ترکیه، پک شما را به سراسر اروپا و حتی ایران می‌فرستیم درحالیکه پک تیام برای خود ایران است. چرا در یاسوج و در استان خودم کسی مرا حمایت نمی‌کند؟
طب سنتی در ایران و خارج کشور چه تفاوت‌هایی دارد؟
در ایران به طب سنتی خیلی بها نمی‌دهند. در حالیکه در کشور‌های خارجی اینطور نیست. بالغ بر ۶۵٪ درصد درمان‌های کشور آلمان از طریق طب سنتی انجام می‌گیرد، حتی بیمارستان و داروخانه‌های طب سنتی دارند. تفاوت طب سنتی در ایران و خارج کشور اینطور است که اسم من در مجلات ترکیه به عنوان عنبیه‌شناسی ثبت شده است، و بعضی از مردم ترکیه عکس ما را دیده بودند یا در تلویزیون ترکیه ما را دیده بودند و انقدر به ما اهمیت می‌دادند. به ما می‌گفتند حکیم، و می‌گفتند که حکیم‌ها بیشتر از پزشک‌ها احترام دارند.
فعالیتم در حوزه مجازی بیشتر از طریق پیج اینستاگرامی می‌باشد، بیمارانم وقتی به مطبم می‌آیند اول با آن‌ها صحبت می‌کنم و به حرف و درد دل‌هایشان گوش می‌دهم. خیلی از بیمارانم جواب می‌گیرند ولی اعلام نمی‌کنند، تصورشان این است که چشم می‌خورند، ولی من انتظار دارم که باروریشان را اعلام کنند تا نتیجه کارم را بدانم. خیلی وقت‌ها چیز‌هایی در زندگی‌ام و در طبابتم دیده‌ام که حتی نمی‌گویم ۹۹ درصد، می‌گویم ۱۰۰ درصد این اتفاقات کار خداست و این تخصص و پک من هم نشان از کار خداست. من فقط ابزار هستم و تا جاییکه بتوانم به مردم خدمت نمایم.
چه انتظاری از مسوولان دارید؟
در حالیکه برخی از این افرادی که در جشنواره کمفست ترکیه حضور داشتند و هیچ مدالی نبردند، حضورشان خیلی بازتاب پیدا کرد و توسط مسئولان سایر استان‌ها از آن‌ها تقدیر کردند. انتظار من از مسئولان این است که پک من را حمایت کنند، مطمئناً این پک در دنیا شناخته می‌شود، اخذ مدال طلای بزرگترین جشنواره‌های جهان چیز کمی نیست و خیلی ارزشمند است. انتظار دارم اجازه دهند با اشتیاق کامل خدمت نمایم. روزی می‌رسد طب سنتی جایگاه خوبی پیدا نماید و رسما موفقیت ما اعلام می‌شود. در نظر داریم این امر خداپسندانه را در روستا‌های محروم گسترش دهیم تا هزینه‌های درمان را کمتر نماییم و هر ماه یکبار برای یک شهرستان استانم در دور افتاده‌ترین محل حضور یابم تا مادران سرزمینم را شادتر ببینم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ممم
Iran, Islamic Republic of
چون دونی کسی غیر از مردم یاسوج نیا پیشت ایخی در یاسوج (پاتاوه) بمونی
مهرزاد
Romania
واقعا تو چقدر پستی
قنبر
Iran, Islamic Republic of
احیانا کبنا نیوز این نظر که گفته چقدر پستی، رو توهین نمیدونه که منتشرش نکنه
ایرانی
Romania
چون دکتر اهل بویراحمد سفلی از نظر کبنا هر توهینی بهش جایزه
Iran, Islamic Republic of
خدایا نادانی چقدر بی نهایت هست واقعا سنگ آفریده میشد خیلی مفیدتر بود
احسان
Romania
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خداقوت به خانم دکتر عاطفی بابت این کار ارزشمندشون و سپاس از کبنانیوز که با این مصاحبه ایشون و تخصصشون را به درستی به مردم و مسئولین معرفی کردند.
متاسفانه تا وقتی که افراد با دیدگاه تجارت و کسب و کار به علم پزشکی روی می‌آورند و با هدف کسب درآمد بیشتر وارد این رشته میشن، نتیجش این خواهد شد که امثال خانم دکتر عاطفی را نه به عنوان یک همکار با تخصص و بلکه به عنوان یک رقیب بهش نگاه می کنن و بیماران را هم به چشم مشتری خواهند دید. تا وقتی همچین دیدگاه‌هایی در جامعه و مخصوصا بین پزشکان وجود داشته باشه و مادیات براشون با اهمیت باشه امثال خانم دکتر عاطفی فرصتی برای کار و خدمت رسانی براشون وجود نخواهد داشت.
فقط خواهشی که از خانم دکتر عاطفی داریم اینه که تسلیم این ناملایمتی‌ها و سنگ اندازی‌ها نشن و به کارشون ادامه بدن تا بلکه مردم استان از تخصص و علمشون بهره‌مند شوند. این رفتارها در تمام سطوح مختلف در استان وجود داره و دلیل اینکه استانمون با این همه مواهب طبیعی و همچنین وجود نخبه‌ها و ... در کشور جزء آخرین ها هستیم همین نوع دیدگاه ها و رفتارهاست!
سهیل
Iran, Islamic Republic of
کدام تخصص شهروند عزیز ایشون نهایتا دیپلم دارندانشگاهی که سنگش رو به سینه میزنه یه دانشگاه مجازی تو ترکیه هست که از اوایل سال میلادی گذشته کارش رو شروع کرده و کلا سه عضو داره که و همین سه عضو برگزار کننده جشنواره کمفست بودن تو ترکیه ایشون حتما پول هنگفتی برا این عناوین هزینه کردن که عملا برا یه دانشگاه فکسنی مجازی اون هم تو ترکیه که سال اول تاسیسش هست دارن تو کشور خصوصا مناطقی که مردم کنار آگاهی دارند تبلیغ گسترده می‌کنن.
سهیل
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف داره برا خبرگزاری کبنا .اگه تمام خبرهایی که تو سایت منتشر میشه به همین میزان با واقعیت فاصله داشته باشه بدا به حال ما شهروندان این استان.تخصص کجا بود/.دانشگاهی رو که ایشون اینقدر سنگش رو به سینه می‌زنه یه دانشگاه مجازی تو ترکیه هست که از اوایل سال ۲۰۲۳فعالیتش رو شروع کرده و کلا شامل ۳نفر میشه و برگزار کننده فستیوال مذکور هم خودشون بودن .این خانم مطمئنا برا گرفتن این عناوین هزینه مالی کردن و تیم تبلیغاتی قوی از جانب اون سه. نفر برا تبلیغ دانشگاهشون دارن تو کشور خصوصا در مناطق کار بهره دار دارن کار می‌کنن.اونا دارن تبلیغ کار کم ارزش خودشون رو می‌کنم چرا ما باید ناآگاهانه با دیدن دولت کلمه سلمبه قلمبه و اسم خارج و سفر خارجی دامن از کف بدیم و چشم به روی واقعیت ببندیم.ایشون چندین سال هست تجارت راه انداختن / از کرم شب معجزه که تو دیوار آموزش ساختش رو میدن و پر کورتون و فلزات سنگین هست تا پک به اصطلاح ناباروری که ۱۰۰گرم علف پودر شده رو می‌فروشه ۵ میلیون مردم محروم استانت تو کدوم مطب پزشکی برا ۱۰۰ گرم پودر ۵میلیون هزینه کردن
ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین
التماس تفکر
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
دوست عزیز من خودم دانشجو در همون دانشگاه هستم و دانشگاه ترکیه شعبه دانشگاه تیتو در بلژیک است
آدرس سایت اصلی: http://titu.edu.eu/
خانم دکتر عاطفی که همکار بنده هستن ما قبلا تو شعبه بلژیک بودیم که با تلاش های اساتید عزیزم در ترکیه شعبه اون دانشگاه رو تاسیس کردند و حدود 1 ساله ما بیشتر کارامون رو به شعبه ترکیه ارائه میدیم.

مورد دوم در مورد اکادمی علوم اروپا که صحبت کردید بدونید که شما اصلا آگاهی ندارید و فقط برای تخریب همکار بنده اومدید
سرکار خانم پرفسور سودابه داوران یکی از مدال آور های آکادمی علوم هستن که با یک سرچ ساده در اینترنت میشه دید.
حالا شما سند بیارید نه فقط متن بنویسید.
دانشگاه تیتو بلژیک حداقل 20 تفاهم نامه با دانشگاه های معتبر ایرانی داره که باز خیلی ساده تو اینترنت میتونید سرچ کنید. فقط کافیه بنویسید "تفاهم نامه همکاری دانشگاه تیتو با دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، ایوان کی، آفاق ، کانون کشوری

شما مشخصه تخریبچی هستید.......
و من این متن رو برای خوانندگان این صحبت بی منطق شما نوشتم نه برای شما.
سهیل
Iran, Islamic Republic of
و اما آکادمی علوم اروپا جهت آگاهی دوستان یک دانشگاه الکترونیک از راه دور (مجازی) است که دوره های رایگان با کیفیت بالا در برنامه های دیپلم و گواهی ارایه می‌دهد.چرا اینقدر ماتشنه خارج و اروپاییم که برا خاص کردن هر چیز بی ارزشی یه پیشوند یا پسوند خارج از ایران براش میزاریم
Russian Federation
ببینید شما از حرف زدنت مشخصه
پس تو همون حرفاتون بمونید
چون کلاحست معلومه
اگه ببینی چه کسانی رضایت داشتن
ولی بازم میگم
تو همین حس بمون
مرضیه
Russian Federation
من نمیدونم چرا بعضی ها دوست دارن خانم دکتر رو خراب کنند
مشخصه که اونی که اینطور داره سخن میگه چشمش دیدن پیشرفت رو نداره
والا یه انسان خوش ذات اینطور سخن نمیگه
خیلی ها خانم دکتر رو میشناسن
خودشم گفته همچی کار خداست
علاوه بر دانش بالاشون و اخلاق بینظیرشون
من خودم تحت درمانشون بودم بالای ۱۰۰نفرو بهشون معرفی کردم خیلی ها رضایت دارن خیلی ها
پس کاری نکنید روزی جلوی وجدان خودتون سربه زیر باشین
یاحق
Canada
احسنت درود بر شما
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
آکادمی علوم اروپا اصلا دوره نداره دوست عزیز چرا آمار اشتباه میدین
نانا
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا آدرس محل طبابتش رو بنویسید
بویر
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
لااقل آدرسی لینکی یه چیزی برای تماس و ارتباط می گذاشتید
دنیا
Romania
یاسوج رو به روی بیمارستان شهیدای گمنام درمونگاه آکادمی
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا میشه شماره تماس هم بزارین
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت و خسته نباشید در یاسوج بمانید و به مردم دیارتان خدمت کنید مردم استان ما اصیل اند و نجیب
Iran, Islamic Republic of
کمایی جان میخوای رپرتاژ آگهی کار کنی حداقل استعلام بگیر از دانشگاه علوم پزشکی ببین ادعاهای این خانم درسته یا نه‌.چون ادعاهایی مطرح کرده که ممکنه باعث جذب بیمار بشه و بعدا اگه این ادعاها خلاف باشه پای خودتم گیره
United States
من که رفتم ولی نتیجه نگرفتم اولش گفته صددرصد بعداز۴۰روزنگ زدیم گفت بعضی جواب نمیگیرن
مسعود حقانی
Iran, Islamic Republic of
سلام دورود خدا بر فرشته های مهربانی که شادی را با صدای نوزادی که سالها چشم انتظارشان هستن به خانه های خالی از حضور آنها پررنگ میکند ،داشتن گوهر کم یابی همچون شما برای ایل و تبارم ،واستانم وسرزمینم باعث افتخار است در این راه برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی را از خداوند سبحان خواهانم .
من همه چی هستم منو بشناس
Iran, Islamic Republic of
منم رئیس بخش هوافضای ناسا در بورکینافاسو هستم و تابعیت 72 کشور پیشرفته دنیارو از جمله نپال، سریلانکا، گینه بیسائو و اتیوپی رو دارم ضمنا قهرمان جهانی و دارنده مدال طلای ورزش رزمی جوجیتسو در سودان شمالی رو هم دارم. راستی اسمم هم در بین 100 دانشمند تاثیرگذار جهان در کتاب گینس ثبت شده وبهترین متخصص جراحی قلب در ایالات متحده کومور شرقی دارم . تا یادم نرفته بگم در المپیاد جهانی شیمی در سومالی هم مدال نقره جهانی گرفتم. جایزه نوبل رو هم در سال گذشته در رشته ادبیات حماسی کسب کردم. ریاست انجمن جهانی حمایت از حیوانات رو هم دارم و سفیر صلح جهانی در سازمان ملل هستم.. اصلا من همه چی هستم فقط چون هیچی نیستم اسممو هیچ کجا نمیارن و مجبورم گاهی با پرداخت مبلغی به رسانه ها، خودم برای خودم تبلیغ کنم..
چرا در کشور و استان کسی از ماها حمایت نمیکنه؟ من عاشق خدمت در کشورم هستم.
به من میگن همه چی.. چرا از ما حمایت نمیشه؟ ما عاشق خدمت به زادگاهمون هستیم. چرا کسی مارو نمیشناسه؟
خداوکیلی این کامنت رو سانسور نکنید و نمایش بدید
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت
میرزا
United Arab Emirates
خدا کمکت کنه گواهینامه رانندگی پایه ۳ بگیری.
Moosa
United Kingdom
خاک بر سرت . حسود هیچ وقت نیاسود .
بله دلیل عقب ماندگی استانهای لر نشین افکار جاهلی مثل شماست که با فروش گوسفند گوشی خریده و در فضای مجازی سیر میکنی و چرت مینویسی و مدیرانی که با پارتی بازی مسئول شده اند و باور نمیکنند بین این مردم افرادی وجود دارند که باعث افتخار می شوند .
به افراد نادانی مثل تو میگم لطفا اول تحقیق کنید و حداقل یک بیمار به ایشان معرفی کنید و بعد در صورت نتیجه نگرفتن به در و دیوار بکوبید و هم وطن خودتون رو بکوبید . بازم میگم خاک بر سرت
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
شما 2 هنر از این هایی ک گفتید نشون بده بعد ما هم تخریب میکنیم. چقدر حسود زیاده.
Iran, Islamic Republic of
هر چرت و پرتی رو ننویسید
Romania
همین مونده بود درمونمون کنه
Iran, Islamic Republic of
عزیزان خواهشا دقت کنید!!!:
دانشجوی دکترای پزشکی طب سنتی از دانشگاه تو آی تو بلژیک، شعبه ترکیه.
کبنا جان پدرت نخبه تراشی نکن.
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
من کاملا ایشون میشناسم میتونین اینترنت سرچ کنید
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
واقعا هر چی گفته راسته چندین مدال جههانی داره
مهندس حاجی پور
همسرم رو بعد از ۵ سال درمان در شیراز و یزد در اوج نا امیدی نزد ایشان بردیم. اوایلش هم امیدی نداشتم و در زندگیمون هم مشکلات زیادی بابت فرزند آوری وجود داشت. ایشان با هزینه ای که به نسبت هزینه های ۵ سال اخیرم، حتی یک دهم هم نمیشد باعث شدن خدا به ما فرزند عطا کنه. دستان پرمهر ایشان به همسرم و بنده زندگی دوباره با عشق بخشید. باشد یروز بتونیم به جایی برسیم که سرمایه های اجتماعی استانمون بتونن همینجا بمونن و خدمت کنن
Iran, Islamic Republic of
آدرس مطب شون کجاست؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
دستان پرمهرایشان به شماوهمسرت
ماهرخ
United Arab Emirates
سلام خدمت برادر یا خواهرگرامی ما حدود دوازده سال ازدوازج کردیم که به یزد مرکز ناباروری شهید صدوقی وشیراز واصفهان چندین چندبار مراجعه کردیم کل داریهامون خرج کردیم واز خودم هرجا ازمایش اسپرم میگرفتن میگفتن الحمدالله خیلی خوب مشکی نداشتم ولی متاسفانه
تو این سه جا که مراجعه کردیم فقط میگفتن مشکل تنبلی تخمدان داره حال از سما خواهش میکنم درکمو کنید کف پاتون میبوسم ادرس مطبشو یا شماره تلفن مطب مارش یا راهی که بریم پیشش مشکلمون حل کن بخدا به امام حسین شب روز از ته دل دعاتو میکنم
Canada
09175722109

خانم دکتر عاطفی
نانا
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید میشه آدرس ش رو بدین
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام شاید این خانم در کارهایی که بیان کرده موفقیتهایی داشته باشد ولی هر نوع فعالیتی در حوزه پزشکی مستلزم دریافت مجوز از دانشگاه علوم پزشکی است که آیا صلاحیت طبابت دارد یا خیر .صرفا دیدن سریال خارجی یانگوم نمیتواند مجوز طبابت باشد ضمنا این رشته ها در خارج از کشور مثل دوره های امدادگری محسوب میشود
ماهرخ
United Arab Emirates
بگوید یا امام حسین جان همان بچتو ادرسشون برامو بفرستید بگوید یا ابوالفظل دل ما را شاد کنید چشم انتطارتونم بگو با امام حسین. زنم فقط مشکل تنبلی تخمدان دارد تا اول با کمک خدا وبعد شما وخانم دکتر تا مشکل زنم حل بشه
حاج حسین
United States
یاسوج ، روبروی بیمارستان شهدای گمنام ، درمانگاه آپادانا
Canada
شمارش فرستادم خدمتون
United Kingdom
همونطور که توضیح داده در دو دانشگاه تحصیل کرده و تخصص داره .
سلام
Romania
سلام خواهر خوبم به نظر من بهترین مو قعیت برای شما شیراز هست متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد طایفه گرایی مشهود هست چون نزدیک به یاسوج هست موفق و سربلند باشید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
هنوز دانشگاهش تموم نشده با چه مجوزی هیچ نوع سرتیفیکیت نداره .این طرح و مقاله ها اعتبار ندارن
میرزا
United Arab Emirates
دقیقا همینطوره.
کی به کییه.
این خواهر عزیززمانی از استان رفت. قدر دان میشیم.
فعلا گوش شنوایی نیست.
آیدا نظری
United States
خانم عاطفی نمونه هستن من الان یک سال دارم باهاشون کار می کنم واقعا استاد هستن. داروهاشون هم با کیفیت هست و قیمت مناسب.امیدوارم بستری براشون فراهم شه که در همین استان بدرخشن
مهسا جوکار
Iran, Islamic Republic of
منم اولش با ناامیدی سمتش رفتم و همسرم مخالف طب سنتی بود شاید باورتون نشه بعداز سالها ناامیدی الان درمان نتیجه داده و خداروشکر کم کم داریم بچه دار میشیم
حمدا.....
United States
ایشان مراجعه کنندگان را باداروهای گیاهی موجود درهرعطاری باجندین برابر قیمت نابود کرده تعزیراتی هم نیست نظارت هم رها ایت
یا حسین
United Kingdom
حمیده جان انشالله هر کجا هستی موفق و موید باشی
ولی خدمت به استان محروم هم اجر معنوی داره هم مادی
تو خودت محروم بودی و درد محرومان را میفهمی
United Kingdom
یه خانم دکتر فریبا محمدی هم داریم که الحق و انصاف در کار خودش سرامد هستن و به قول شما خیلی مورد بی مهری قرار میگیرن ولی ماند و هزاران نفر را مداوا وصاحب فرزند کردن اون هم ماما بود ولی مورد لطف خدا قرار گرفت و تونست کار فوق تخصصی بیشتر دکترای امروزی انجام بدن ...ولی ماند ولی ماند ولی ماند
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوست عزیزمون واقعا زحمت های زیادی کشیدن و کارشون عالی هست ،
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوست عزیزمون واقعا زحمت های زیادی کشیدن و کارشون عالی هست ،
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
خانم عاطفی اگرگوش وماایگری ول کن بره هرجابهترین پیشنهاده داری تا پشیمون نوابی...ای مملکت جی ادمل صاف وصادق نیسه وهرروز هی چولتر ایابو...
مسافری از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
پاتاوه شهر گذرگاه تاریخی وجای پیشرفت داره،،،اگرگوش ایگری،یاسوجه ول کن مهاجرت بکن بروهمون پاتاوه
رضا
Iran, Islamic Republic of
چه تبلیغات عجیبی... سونوگرافی تمام نقاط بدن انسان انالیز میکنه و بعدش تحلیل پزشکی انجام میشه
بعد با گاوزبون و خارخاسک میخاد نازایی درمان کنه
سلام
Lithuania
مخاطبان عزیز این خبر، به طرز مصاحبه و گفتگوی این خانم دقت کنید و البته ادعاهای عجیب، واهی و بدون مدرک و سند...
Iran, Islamic Republic of
پکیج فروش....
حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم عاطفی طبیب محبوب و کار بلد و باهوش ، واقعا ایشون از نخبگان این استان هستند که با دستان شفا بخششون موجبات شادی رو در بسیاری از خانواده ها فراهم کرده ، امیدوارم هر جا هستند سلامت باشند
حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم عاطفی طبیب محبوب و کار بلد و باهوش ، واقعا ایشون از نخبگان این استان هستند که با دستان شفا بخششون موجبات شادی رو در بسیاری از خانواده ها فراهم کرده ، امیدوارم هر جا هستند سلامت باشند
حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم عاطفی طبیب محبوب و کار بلد و باهوش ، واقعا ایشون از نخبگان این استان هستند که با دستان شفا بخششون موجبات شادی رو در بسیاری از خانواده ها فراهم کرده ، امیدوارم هر جا هستند سلامت باشند
مهدیه
United States
من برا دو موضوع رفتم پیش دکترهای مطرح و به نتیجه ای نرسیدم ولی همین خانم مشکلمو حل کرد
فتانه
United States
خودم نرفتم اما یکی از آشناهامو تونست برا بچه کمک کنه
افق روشن
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی موفقیت برای این هم استانی محترم...
کسانی که در کامنتهای خودشون سعی در تخریب شما دارند آدم های حقیری هستن که خلع های بیشماری در زندگی شخصی و اجتماعی خود دارند...
به این اقلیت پر سر و صدا اهمیتی ندهید.
آقای فرشید انصاری
United States
باسلام وعرض ادب و احترام خدمت خانم دکتر عزیز .ازاینکه باجون ودل به مردم شهرمون خدمت میکنی و تو بزرگترین کشور وبین این همه کشورها مدال طلا رو کسب کردی و باعث افتخار شهرمون شدی بی نهایت خوشحال و سپاس گذارم .این افتخار برای همه مردم حساب میشه منتظر مدالها و موفقیت های روز افزون شما هستیم و ما همچنان قدردان زحمت های شما هستیم ..اگه همشهری هامون چیز بدی نوشتن اینو بدون که شناختی ازشما ندارن و نمیدونن که شما کی هستید من میشناسمتون و از کارهاتون خبر دارم و شما رو تهسین میکنم وآرزوی موفقیت و سربلندی وسلامتی رو برای پر افتخارترین بانوی شهرم رو دارم 🌺🙏
تیام رهنما
United States
تخصص ملاک نیست
سالهاست پزشکان دارن مردم رو با سونو، آزمایش، دلرو و... جیب خالی میکنن و خانواده هم بلاتکلیفن
مسافری ازیاسوج
Iran, Islamic Republic of
که هالو ولش کنید،،بسه ده،،،هرکه دلش خواست بروه ،،،،هی بگو ایطور،،،یکی بگه اوطور،،،،،،،،که ول کنین،،،بوبومی
مهدی
United States
یادمه یزمانی خانمی مسن در روستامون خیلی از مشکلات مردم رو طبابت میکرد و الانم همون خانم مشکل نازایی رو حل میکنه اونم برا پسرش که پزشکه😁
خیلی چیزا به مدرک‌ نیست
زهرا
United States
بیمارش بودم نتیجه گرفتم براشم فرستادمش
Iran, Islamic Republic of
جون خودت زیاد خودتو تحویل نگیر ما هم بلدیم بریم سایت باز کنیم و ببینیم دانشکده تیتو چیه .خوشم میاد میگی اقامت کل اروپا رو داری
Iran, Islamic Republic of
ایشون حتما به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی مراجعه کنه و مدارک خودشو ارایه بده وبعد می‌تونه مجوز درمان بگیره
لطفاً باید مراقب باشیم ناآگاهانه وارد درمان نشیم
United Kingdom
سلام خدمت خانم عاطفی عزیز امیدوارم که همیشه سلامت باشی و شاهد پیشرفتت باشیم من واقعا دوس دارم به مردم شهر خودت خدمت کنی مردمی مهربون و دلسوز از لحاظ مالی واقعا ضعیف هستن به مردم شهر خودت خدمت کن گلم
میرزا
United Arab Emirates
درود .وقت بخیر.
خسته نباشی شیر دختر لر.خدا قوت ددم.
متاسفانه تا بوده همین بوده.
استان ما شده لحاف ملا نصرالدین.از دست مسولین گروگان گیری.
هیچ کسی به فکر مردم نیست. جنابعالی حق داری
به هر شهر یا کشور دیگری مهاجرت کنی. واز زحمات بیشمار خود وخانواده ات نهایت استفاده را ببری.
خدا پشت و پناهت.
مسافری از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بارک اله ومیرزا،،،،بوت ودیت فک وفامیلت من دل بهشت
نیما
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحالم که همچین بانوی پرافتخاری دراستان داریم،خیلی ازاقوام مابه ایشون برای مشکلات متعددی مراجعه کردن ونتیجه گرفتن خداروشکر،یکیشونم بعدازده سال نازایی بااینکه پیش دکترای مختلفی رفته بودن ولی نتیجه ای براشون نداشت یه دوره ازپک نازایی خانم دکتراستفاده کردن ونتیجه گرفتن خداروشکر،انشاالله همیشه سالم وسلامت باشن وهرچی ازخدامیخوان بهشون بده
آرش
Russian Federation
درود خدمت بانوی اصیل بویر احمدی
واقعا افتخار میکنم بهتون
انشاالله مثل همیشه خوش بدرخشین
ما مردم همیشه پشت شما جوانان دیارمان خواهیم بود
شما افتخارات این استان هستین
خیلی ها رو میشناسم بهشون مراجعه کردن و جواب گرفتند
خدا نگهدارتون باشه
امیر
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر کارشون عالیه
خانمم پیششون یعد از 7 سال نتیجه گرفت
به قول خودشون ایشون دستی هستن از دست پروردگار
علی طیب
Iran, Islamic Republic of
تشکر از اطلاع رسانی در مورد خانم دکتر طب سنتی
لطفا آدرس و تلفن جهت برقراری تماس برای مراجعه به خانم دکتر جهت درمان
رضا
Iran, Islamic Republic of
بانوی اصیل خوش بدرخشین
پسر پاتاوه
United Arab Emirates
خدایا شکر که چنین فرزندانی در ولایت داربم انشالا اول خودم بعد بقیه مردم شهر استانما قدر چنین نخبگهای را داشته باشیم عزیزان همطنان لطفا هرکی ادرس مطبشو ویا شماره تلفن مطزسو داره برام بفریست 15ساله ارزوی یت بچه را داریم بخدا از یزد اصفهان وشیراز رفتیم فقط میگن تنها شتنبلی تخم دان هست وخدایا شکر خودم هیگ مشکلی ندارم هرجا رفتم نمونه ارمایش اسپرم دادم خیلی خوب بودن بیایید برای رضای خدا ادرس مطبشو یا تلفش یا هر راهی مه بهاش در اتباط باشیم را بهمو بدید
خنجرجلیل
Iran, Islamic Republic of
درودخانم دکتربدون شک بقول حکیم توس دارای فرالهی وانسانی هستیدفقط لطفایک دارویی هم برای مسئولان نامسئول وبیدرد درست کنیدتاازخواب خرگوشی بخودآیندسپاس ویژه دارم خدمت خانواده معززومعظمتان سایه تان مستدام بادانشاالله تعالی یقیناموفق هستیدخواهرعزیزم
محمد
Iran, Islamic Republic of
باآرزوی موفقیت روزافزون برای سرکارخانم دکترعاطفی
لطفا آدرس مطب تان رابفرمایید
سعید
Iran, Islamic Republic of
واسه طب سنتی حتما باید در دانشگاه پزشکی خونده باشی بادیدن یانگوم رفتی ..
سلام لطفا ادرستونو رو بفرستین.سپاس
Iran, Islamic Republic of
لطفا ادرس بفرستین
Me
دکتر عزیز و خوش قلب انشالا که ازتون حمایت بشه و بتونید کمک های بیشتری به مردم کنی...موفقیت های بیشتری پیش رو داری دکتر جان
Iran, Islamic Republic of
//هم خودتونید که چشم پیشرفت دیگران را ندارید
Iran, Islamic Republic of
سلام بیزحمت آدرستون لطف کنید
مطلبی که دیروز زده بودامروز ویرایش شده ودرآن قسمتی که گفته بود سرطان رحم درمان کردم امروزبخشی ازآن نوشته راحذف کرده،دلیل چیست خدا داند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیار
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر سیگنال منفی میفرستید؟!!!! بزارید کارشو بکنه اگر ی گودزیلای خارجی بود به به و چهچه میکردید. مدال طلا الکی نیست که دست هر کسی بدن. خواهشا عاقلانه فکر کنید این خانم هر کاری بخواد بکنه مجبوره مجوز بگیره بعد کارشو شروع کنه. ی طوری حرف بزنید که اگر ان شاالله مجوز گرفت و کارش عالی شد از گفته خودت پشیمون نشی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
احـــــسنت،، انشالله که همیشه موفق باشید
دنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دکتر عاطفی به خدا قسم خانم دکتر دست شفا بخش ومعجزه گر دارند کسی که در حال پیشرفت و ترقی میباشد قطعا دشمن وبدخواهان زیادی دارد به جای حمایت چرا خیانت میکنید
سامان
United States
بهترین هستید با اختلاف❤️🙏
محمد رضایی
Spain
از مسئولین استانی می‌خوام که خانم دکتر رو حمایت کنند تا خانم دکتر در استان خودمون بمونند و به محرومین و نیازمندان کمک کنند خدایی خیلی مردم پیش خانم دکتر نتیجه گرفتند واقعا
مرضیه احمدپور
Spain
با سلام من نزدیک به ۶ سال بود که باردار نمی‌شدم هرچی می‌رفتم یزد و اصفهان و شیراز واسه بارداری جوابی نگرفتم تا اینکه یکی از دوستانم خانم دکتر عاطفی رو به ما معرفی کرد و من بعد از استفاده از یک دوره ۴۰ روزه از داروهای خانم دکتر عاطفی باردار شدم انشالله که هرجا هستند در پناه حق باشند و از مسئولین خواهش دارم که دکتر عاطفی رو حمایت کنند
ارش
Singapore
در جواب ممم اگر از اول شجاعت بیان داشتین اینجوری بدون شناخت گل الک نمی کردین دوم ایشان ایقد اسم رسم دارند ک از سراسر ایران واسه ویزیت مراجعه می کنن سوم یک بار به مطب ایشون سری بزن تا با چشمای نابینای خودت بببنی دکتر عاطفی واسه حس خوبی ک به مردم دارند موندند والا الان تو بهترین کشور اروپا اقامت گرفته بود ،قدر ان شیشه بدان ک هست ن ان موقع ک افتاد شکست التماس تفکر.... و در اخر بنده ۱۰ سال سینوزیت داشتم با یک بار مراجعه ب ایشون کاملا خوب شدم
حاج حسین
United States
با قدرت به کارت ادامه بده که ما به وجودت و حضورت افتخار میکنیم
جعفر
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان عزیز
یک نفرتون پیشش نرفتید اینجا دارید غیبت نظر میدید؟یک نفرتون آدرس ایشان را هم بلد نیستید..بیست بار سوال پرسیده شد ؟؟
ساسان
Russian Federation
فوقلعاده ان فقط میتونم بگم خداوند نگهدارشون باشه و از این همه حسادت بدورشون کنه
البته موفقیت هایی که ایشون دارن
همینه ادمهای حسود زیادن دورو برشون
گر خدا هست نگهدارت نگران نباش
خانم دکتر مهربان
شهرام امیری
Iran, Islamic Republic of
باسلام خانم اینجانب مدت چندین سال بود که مشکل رحم داشت وکلیه دکترها گفتند که باید عمل باز باید انجام دهد ولی با معرفی خانم دکتر عاطفی با مصرف دوهفته از داروهای خانم دکتر خدا را شکر کیست های خانم دفع شدند وبعد به دکتر فوق تخصص زنان مراجعه کردم و گفتند چکار کردی که این کیست ها دفع شدند غیر ممکن میباشد حتما با عمل باز باید انجام می‌گرفت خداوند خانم دکتر عاطفی خدااز شما راضی باشد بعضی از پیام هارا خواندم فقط حسادت حسادت حسادت
خسته ام
Iran, Islamic Republic of
لطفا شماره تماس بذاریدازخانم عاطفی
خسته ام
Iran, Islamic Republic of
لطفا شماره تماس بذاریدازخانم عاطفی
لیلا رستمی
Iran, Islamic Republic of
خداوندا دکتر عاطفی همین طور که مردم کشور واستان از جنابعالی رضایت کامل دارند در کارت هر روز پیشرفت داشته باشی و خداوند پشت و پناه جنابعالی باشد چشم حسود کور
فرهاد میثمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دکتر عاطفی بنده مشکل کبد داشتم با مصرف داروهای دکتر به نتیجه کامل ودلخواه رسیدم و نتیجه گرفتم خدا وند در زندگی موفق و سربلند باشی این اگر دکتر نیست از بیشتر دکتر های فوق تخصص واونهایی که ادعا دارند بیشتر کاربلد میباشد
نرگس
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر خوش قلب و مهربان انشاالله که همیشه در حال پیشرفت و ترقی باشی
ویدا
Iran, Islamic Republic of
از دکتر عاطفی عزیز ممنون و سپاسگزارم که بعد از 6سال پیش ایشان بچه دار شدم با مصرف داروهای ایشان بنده یزد اصفهان شیراز مراجعه کردم با هزینه های بالا ولی متاسفانه نتیجه نگرفتم خداوندا خان
ماهرخ
United Arab Emirates
ماترخلژف کنید ادرس مطبشو برام بفرستید ممنونتم شب روز داعاتو ایکنم 15سال ارزو به بچه رادارم
دنای استوار
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر امیدوارم مثل کوه دنا استوار و محکم باشید انسانهای در حال پیشرفت قطعا دشمن و افراد حسودی هستند که سنگ اندازی کنند به کارت را باقدرت انجام بده چشم حسود کور
زهرا قشقایی
Iran, Islamic Republic of
خیانت خیانت خیانت خیانت محکوم حمایت حمایت حمایت حمایت دکتر عاطفی عزیز بنده بعداز 6سال ناباروری نتیجه گرفتم انشاالله که همیشه در زندگی موفق باشی
شبولی
Iran, Islamic Republic of
خواهشاً آدرس مطب دکتر را بفرستید خیلی ازش تعریف و تمجید میکنند جواب دهی عالی داره شنیدم از دوستان و فامیل ها
لاله های واژگون
Iran, Islamic Republic of
سهیل حسود چرا این همه حرف چرت وپرت نوشتی کسی که دارنده 4مدال طلا میباشد وافتخار کشور واستان میباشد شما داری تخریب می‌کنی تهمت میزنی فرافکنی می‌کنی مردم قضاوت میکنند به جای حمایت چرا حسادت
ستار
Iran, Islamic Republic of
خواهشاً خانم دکتر را حمایت کنید خیانت نکنید انسان حسود هیچ وقت بزرگ نمیشود
زبنب مصطفوی
Russian Federation
سلام خداروشکر که هستین در شهریاسوج
من ۳سال پیش مراجعه داشتم به خانم دکتر و باردار شدم
الانم پسرم ۲سال و ۲ماهش هست
بجای این همه حسادت واقعیت رو ببینید
قطعا خانم دکتر از بهترین ها میشن
و درجواب اونی که گفته ۱۰۰گرم علف
ایشون داروشون خاصه
من خودم بالای ۴۰۰ملیون هزینه کردم جواب نگرفتم
ولی با یبار استفاده پک جواب دیدم
انشاالله همه بادستان شفابخش دکتر عزبز جواب بگیرین
باعث افتخارین
خدا حفظتون کنه انشاالله
همین که نرفتین و موندین تو شهرتون اصالتتون رو نشون دادین
همیشه بزرگ بودی چه چند سال پیش چه الان
خدا مواظبته دکتر قشنگم
نسیم
Russian Federation
درمانگاه اپادانا روبروی بیمارستان شهدای گمنام
رضا قادری
Russian Federation
بخدا همتا نداری
دکتر خوش قلب و مهربون
خدا نگاه قلبت میکنه
همیطور بمون
خوش قلب و کاربلد
ضامن
Iran, Islamic Republic of
والله کل کامنتهای به به چه چه همه اش کار یک تیم تبلیغاتی این خانم هست و این بازارگرمی بدون کارشناسی جز لطمه روحی و جسمی به کسانی که فکر میکنن این خانم میتونه درمانشون کنه حاصلی نخواهد داشت. ما به خرافه پرستی و مبالغه دوستی دیگه عادت کردیم و کاریشم نمیشه کرد. اگر این خانم اینقدر معجزه درمان داشتند به خدا الان در ایالات متحده امریکا بودند نه در اینجا... اینها همش تبلیغ است خواهید دید.
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید خانم دکتر عزیز واقعا عالی هستین معلومه خیلی حسودم دارین انشالله چشم بد ازتون دور منم مشکل ناباروی داشتم باید کاشت انجام میدادم ولی بعد ی دوره از پکتون باردارشدم خدا خیرتون بده
Iran, Islamic Republic of
یاسوج روبروی شهدای گمنام درمانگاه اپادانا اینم ادرس هرکی نره پیشش واقعا پشیمون میشه
نسرین
Romania
به خدا قسم کار دکتر عاطفی از بیشتر فوق تخصص ها هم ارجحیت داره چون جواب دهی عالی دارن ودر حال پیشرفت هستند عده‌ای دارند برای سنگ اندازی میکنند توکل کن بر خدا چون نیت شما خیر میباشد موفق خواهی شد
زینب
Iran, Islamic Republic of
موفق باشی دکتر عزیز چشم خود کور
آتوسا
Iran, Islamic Republic of
عالی هستی بانو... ایشالله با حمایت مسئولین تو شهر و کشور خودت میمونی و پر قدرت ادامه میدی... موفقیتت روز افزون
وحید
Iran, Islamic Republic of
آخی سی تیام کلاه...
سحر
Romania
باسلام سحر هستم از کرمان به خدا کامنت های دیدم در مورد خانم دکتر عاطفی شوکه شدم بنده مدت 5سال بود که زیر نظر تمام دکتر های متخصص و فوق تخصص در کشور مراجعه کردم و نتیجه نگرفتم وبعد در اینستاگرام باخانم دکتر آشنا شدم و به درمانگاه ایشان مراجعه کردم وبعد از دوماه از داروهای گیاهی ایشان استفاده کردم وبچه دار شدم خداوند نگهدارت باشه خانم دکتر خوش قلب
سید رضا
Romania
باتشکر از دکتر عزیز به کارت باتمام قدرت ادامه بده تا حسودان کور شوند تو مایه افتخاری برای استان موفق باشی
نازنین زهرا
Romania
باسلام خدمت هم استانی های عزیزم اولا به خدا این خانم دکتر نه از فامیلهای من میباشد بنده اهل گچساران می‌باشم چطور ممکنه 4مدال طلا در خارج کسب کنی این همه افتخار چرا حسادت میکنید به جای حمایت چرا تخریب میکنید ترا به خدا یه کم انصاف داشته باشید چون در استان مشهور شده عده‌ای دارند حسادت می‌کنند موفق باشد دکتر شفابخش
الی
Iran, Islamic Republic of
یاسلام وخسته نباشید کجا میتونیم مراجعه کنیم..شماره تمتس یا ادرسی دارند خانم دکتر
سهیلا گلستانی
Romania
دکتر خوش قلب مایه افتخاری برای کشور واستان ودر حال مسیر پیشرفت و ترقی هستی حتما کوته نظران وبی عقل هایی هستند که دارند جنابعالی را می خواهند تخریب کنند و انشاالله که پیش خداوند شرمنده نشویم بهترین قضاوت را مردم انجام میدهند موفق باشی وپایدار
Romania
عشقی خانم دکتر موفق و سربلند باشی
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
هیچ دکتری نیازمند حمایت یا بی حمایتی نیست ایشون اگر کارشون درست و قانونی باشه نیاز به حمایت ندارن.ایشون هیچ گونه مجوز مورد تایید وزارت بهداشت ندارن و اصلا دکتر نیستند /.کبنای عزیز شما که مردم تو حول و ولا انداختی چرا از معاونت درمان صحت و سیم مدارک ایشون رو جویا نمیشین چرا از معاونت درمان یه مصاحبه نمیگیرین که دوستان بدونن با کی و چی طرفن .تو کشور ما همه قانون ها مشخص هست اگر ایشون چیزی اختراع کردن چرا روال عادی ثبت پتنت و اختراع انجام نمیدن و می‌خوان با هوچی گری راه به جایی ببرن .مگه هرکی ادعا کرد دانشجوی فلان دانشگاه از دارقوز آباد میتونه در امر درمان دخالت کنه
نسرین
Romania
خانم دکتر عاطفی خوش قلب جواب ابلهان خاموشی است
دکتر پناهی
Iran, Islamic Republic of
شهر یاسوج فقط یک متخصص طب سنتی ایرانی داره اون هم خانم دکتر حمیده اشراف هستند که پزشک عمومی بودن و پی اچ دی طب ایرانی رو از دانشگاه علوم پزشکی شیراز گرفتن الان رییس اداره طب سنتی دانشگاه هستند روزهای یک شنبه و دوشنبه صبح کلنیک شهید مفتح مریض میبینن و عصر ها هم مطبشون سر سه جو ویزیت می‌کنن.روزهای سه شنبه هم مرکز ناباوری جلیل بیماران نابارور رو ویزیت می‌کنن بدون هیچ کدوم از این ....
رستگار
Iran, Islamic Republic of
//من مریضشون شدم ۱۰۰ هزارتومن ازم ویزیت گرفتن به عنوان متخصص و زمانی که ازشون فاکتور خواستیم کلی باهامون دعوا کرد واصلا مهر و مجوزی نداشتن که بخوان فاکتور بدن
کارمند بیمه سلامت
Iran, Islamic Republic of
من بعد از اینکه بنراین خانم نصب شد در سطح شهر مریضشون شدم و گول تبلیغات رو خوردم ۴نفر با هم رفتیم داخل این خانم نه معاینه ای انجام دادن نه آزمایشی ازم خواستن فقط میگفت این پک رو داریم اینقدر مایون پول اون پک رو داریم اونقدر ملیون خدا رویکرد من زود فهمیدم چه خبره و فقط همون ۱۰۰ تومن ویزیت رو ضرر کردم
کارگر
Iran, Islamic Republic of
من شوهرم کارگر ۵ میلیون پول سودی کرد از این خانم عواطفی دارو خریدم هنوز شوهرم هر روز نفرینی می‌کنه نداره اصل پول رو پس بده تازه سود پول هم هست
Iran, Islamic Republic of
شماکه هنوزفامیلی دکتری که رفتین پیشش رونمیدونیدچراالکی حرف میزنی؟؟
Iran, Islamic Republic of
خب پول نداری چ ربطی به خ عاطفی داره
Iran, Islamic Republic of
خب پول نداری چ ربطی به خ عاطفی داره
هوو
Iran, Islamic Republic of
من مریض دکتر /بودم برا کاشت تو بیمارستان جلیل نوبت داشتم
خیلی جاها رفتم برا کاشت نتیجه نگرفتم یکی از فامیل های این خانم عواطفی که همسایمون بود از بس تبلیغ کرد اومدم پیشش نوبتم تو بیمارستان جلیل عقب افتاد اون ته مونده جیبم که گذاشته بودم برا هزینه کاشت هم این خانم به باد داد و از جنگم درمورد نتیجه هم نگرفتم
سجاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام آیا یاسوج مطب دارند
بختیاری زراسوند
United Kingdom
دخترمگه بدبختی توراگرفته اومدی ایران اونم ک.ب. فردا باتودرگیرمیشن که دارو کم نوشتی یاچرامن رادیربردی داخل اتاق پزشک بی کاری خدایی حداقل حالاکه اومدی ایران یه شهرخوبی برو دکترخانم افتخارایران وایرانی 👌👋👋♥️♥️🌹
شیرزاد صالحی
Canada
درود خدا بر شما بانوی نجیب و بااصالت ایل و تبارم بهت افتخار می کنم
آرزوی سلامتی و توفیق روزاَفزون همراه با موفقيت های بیشتر از خدای سُبحان دارم
امیدوارم همیشه تندرست باشی و به مردم و هموطنان خویش خدمت و آنها را درمان کنی
متأسفانه در استان ما نخبه کشی داره رواج پیدا می کنه بجای اینکه چنین نخبه های را حمایت کنن بیشتر براشون سنگ اندازی و گاها دست به تخریب آنها می زنند

اما نگران نباش دست خدا از همه دست ها بالاتر است
رضا
Russian Federation
ای کاش این حس حسادت رو کنار بزارید و کاری کنید که باعث پیشرفت شهرمون بشید
دقیقا کارتون جز تخریب نیست ذات خدایی داشته باشین
خیلی هارو دیدم رفتن برای هر چیزی نتیجه دیدن
پس تخریب نکنید دست در دست هم بدین بزارین شهرمون رشد کنه

من میدونم کمتر از دوسال دیگه این خانم یا به تهران میره یا خارج از کشور
دیگه اون موقع یاد این بیفتین که فقط ادمهای حسود نمیخواستن ایشون اینجا بمونن چون فک میکردن بهشون لطمه میزنه
در صورتی که رزق وروزی هرکسی دست الله هست
کمی وجدان داشته باشین
رفتم مطبش ۴نفر از شهرهای دیگه اومده بودن که گفتن اقوامشون نتیجه دیده اینها هم اومدن
واقعا خانم بسیار متشخص و خوش برخوردی بود خدا شاهده
پس برای اینکه کسی رو خراب کنید هر حرفی رو نزنید
خدا میبینه و این کارتون خوب نیست
بدرود
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
1