تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۷۱۷۷۹
کبنا گزارش می‌دهد

جشن تکلیف دانش‌آموزان مدرسه چتر دانش یاسوج برگزار شد / دبیقی معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: در حال رفتن به منزل بودم که متوجه مراسمی شدم ک دختران دانش‌آموز با چادر زیبای نماز در حال تردد هستند ، برخود وظیفه دانستم که در این مراسم شرکت کنم

۰
کبنا ؛جشن تکلیف دانش‌آموزان دبستان چتر دانش یاسوج همزمان باروز پدر و ولادت امام علی (ع) روز (چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲) طی آیینی در محل سالن همایش‌های آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این آیین دختران پایه سوم مدارس غیردولتی چتردانش شهر یاسوج با پوشیدن چادر‌های رنگی و با همراهی والدین و مربیان خود در فضای معنوی، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.

حجت‌الله دبیقی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تشکر از مدیر، کادر مدرسه و همچنین اولیاء به خاطر اهمیت به مسائل تربیتی و معنوی دانش‌آموزان و فرزندان، اظهار کرد: در مسائل تربیتی اگر هوای مدرسه و هوای خانه یکی نباشد دانش‌آموز در حوزه تربیتی دچار آسیب می‌شود، به عنوان مثال وقتی در مدرسه به دانش‌آموز قران و نماز یاد می‌دهیم اما در خانه خبری از این مسائل نباشد دانش‌آموز دو هوا و دچار تعارض می‌شود و این کار‌ها اثر تربیتی ندارد.
دبیقی با اشاره به مسئولیت‌پذیر کردن دانش‌آموزان در خانه و مدرسه عنوان کرد: وقتی به بچه‌ها مسئولیت واگذار می‌کنیم هم بچه‌ها احساس شخصیت می‌کنند و هم در آینده از لحاظ اجتماعی می‌توانند ارتباط خوبی با جامعه برقرار و احساس مسئولیت کنند.
   
پرویز حقیقت، معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با تبریک به نوجوانان خردسال که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند، گفت: خوشحالیم که در جلسه معنوی شرف حضور پیدا کردیم که جلسه مبارکی است و روز پدر و ولادت با سعادت بزرگ مرد تاریخ بشریت امام ومولای متقیان حضرت علی (ع).

حقیقت با بیان اینکه امام علی(ع)، بهترین الگو در شجاعت، تلاش و برقراری عدالت است گفت: امام علی(ع)، مظهر شجاعت، عدل، عدالت، حق و ایثار است و او با علم و فضیلتی که دارد الگوی بزرگی در زندگی مسلمان و حتی در بشریت می‌باشدو معلمان و مربیان باید به دانش‌آموزان درس عدالت بیاموزند تا در آینده بتوانند در جامعه عدالت را گسترش دهند.
معاون سیاسی فرماندار خانواده‌ها و والدین دانش‌آموزان را به آشناسازی آن‌ها با احکام و مسائل شرعی فراخواند و خواستار زمینه‌سازی خانواده‌ها برای رعایت دستورات دینی از سوی دانش‌آموزان شد.
به گزارش کبنانبوز، در این آیین دانش‌آموزان شرکت‌کننده، با اجرای دکلمه، مولودی سرود، نمایش، طنز و شعر به شادمانی پرداختند و با ادای نماز شکر، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند و همچنین با اهدای جوایز از پدرانی که نام مبارک آنها علی (ع) بود، تجلیل شد.
  
نام شما

آدرس ايميل شما

India
بسیار زیبا⚘️⚘️
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1