کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| جشن تکلیف دانش‌آموزان مدرسه چتر دانش یاسوج برگزار شد

5 بهمن 1402 ساعت 10:44

جشن تکلیف دانش‌آموزان دبستان چتر دانش یاسوج همزمان باروز پدر و ولادت امام علی (ع) روز (چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲) طی آیینی در محل سالن همایش‌های آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


جشن تکلیف دانش‌آموزان دبستان چتر دانش یاسوج همزمان باروز پدر و ولادت امام علی (ع) روز (چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲) طی آیینی در محل سالن همایش‌های آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، در این آیین دختران پایه سوم مدارس غیردولتی چتردانش شهر یاسوج با پوشیدن چادر‌های رنگی و با همراهی والدین و مربیان خود در فضای معنوی، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.

حجت‌الله دبیقی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تشکر از مدیر، کادر مدرسه و همچنین اولیاء به خاطر اهمیت به مسائل تربیتی و معنوی دانش‌آموزان و فرزندان، اظهار کرد: در مسائل تربیتی اگر هوای مدرسه و هوای خانه یکی نباشد دانش‌آموز در حوزه تربیتی دچار آسیب می‌شود، به عنوان مثال وقتی در مدرسه به دانش‌آموز قران و نماز یاد می‌دهیم اما در خانه خبری از این مسائل نباشد دانش‌آموز دو هوا و دچار تعارض می‌شود و این کار‌ها اثر تربیتی ندارد.
دبیقی با اشاره به مسئولیت‌پذیر کردن دانش‌آموزان در خانه و مدرسه عنوان کرد: وقتی به بچه‌ها مسئولیت واگذار می‌کنیم هم بچه‌ها احساس شخصیت می‌کنند و هم در آینده از لحاظ اجتماعی می‌توانند ارتباط خوبی با جامعه برقرار و احساس مسئولیت کنند.
   
پرویز حقیقت، معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با تبریک به نوجوانان خردسال که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند، گفت: خوشحالیم که در جلسه معنوی شرف حضور پیدا کردیم که جلسه مبارکی است و روز پدر و ولادت با سعادت بزرگ مرد تاریخ بشریت امام ومولای متقیان حضرت علی (ع).

حقیقت با بیان اینکه امام علی(ع)، بهترین الگو در شجاعت، تلاش و برقراری عدالت است گفت: امام علی(ع)، مظهر شجاعت، عدل، عدالت، حق و ایثار است و او با علم و فضیلتی که دارد الگوی بزرگی در زندگی مسلمان و حتی در بشریت می‌باشدو معلمان و مربیان باید به دانش‌آموزان درس عدالت بیاموزند تا در آینده بتوانند در جامعه عدالت را گسترش دهند.
معاون سیاسی فرماندار خانواده‌ها و والدین دانش‌آموزان را به آشناسازی آن‌ها با احکام و مسائل شرعی فراخواند و خواستار زمینه‌سازی خانواده‌ها برای رعایت دستورات دینی از سوی دانش‌آموزان شد.
به گزارش کبنانبوز، در این آیین دانش‌آموزان شرکت‌کننده، با اجرای دکلمه، مولودی سرود، نمایش، طنز و شعر به شادمانی پرداختند و با ادای نماز شکر، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند و همچنین با اهدای جوایز از پدرانی که نام مبارک آنها علی (ع) بود، تجلیل شد.
  


کد مطلب: 471779

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471779/2/فیلم-تصاویر-جشن-تکلیف-دانش-آموزان-مدرسه-چتر-دانش-یاسوج-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1