تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۶۱۹۹۳
کبنا گزارش می‌دهد / تکمیل می شود

آئین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد / عزت‌خواه: روح حاکم بر آموزش و پرورش استان خدمت است / نماینده ولی فقیه: بی‌ثباتی در حوزه مدیریتی وزارت آموزش و پرورش پسندیده نیست

۳
کبنا ؛آیین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤلان کشوری و استانی صبح امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه 1402) در سالن شهید مطهری اداره‌کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آئین آیت‌الله سید نصیر حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_، سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد_، سردار مصطفایی_ فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد_، سردار حکمتیان_ فرمانده تیپ 48 فتح_، مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_، ائمه جمعه، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مدیران‌کل سابق اداره‌کل آموزش و پرورش، معاونین و مدیران آموزش و پرورش سراسر استان حضور داشتند.
حسنعلی عزت‌خواه_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد_ در این آئین ضمن گرامی‌داشت مقام معلم، گفت: روح حاکم بر آموزش و پرورش استان روح خدمت برای پیشبرد اهداف متعالی این نهاد بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی افزود: معلمان معماران تمدن اسلامی هستند که برای ساختن این معماری به مصالحی همچون راهبری و مدیریت، برنامه درسی، فضا و تجهیزات، تأمین و تخصیص منابع مالی، پژوهش و ارزشیابی و موارد دیگر هستند.
عزت‌خواه افزود: برای نخستین بار از هفت نفر از مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده است که پیشرفت‌های امروز این اداره کل در استان محصول تلاش همین مدیران بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور رسیدن به اهداف متعالی که برای این نهاد در دولت سیزدهم مشخص شده از بهره‌گیری از نظر همه صاحبنظران برای داشتن آموزش و پرورش قوی و در تراز انقلاب اسلامی است.
عزت خواه تأکید کرد: آئین رونمایی از نخستین جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت در استان به زودی برگزار می‌شود تا از همه مطالب و نظرات همه صاحبنظران بهره برده شود تا به تعالی و توسعه در این نهاد برسیم.
شهید مطهری به واسطه داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد معلم انقلاب نام نهاده شده است
مصطفی عطاران_ نماینده عالی وزارت آموزش و پرورش_
در این آئین گفت: شهید مرتضی مطهری به واسطه داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله زمان‌شناسی، دارای احاطه علمی، اهل ضیانت از نفس، انسانی پخته، اهل پیش مطالعه و دیگر موارد معلم انقلاب نام نهاده شده است.
مصطفی عطاران اظهار داشت: هر ساله مقام معظم رهبری بر اهمیت و جایگاه شهید انقلاب تأکید می‌کند.
وی افزود: شهید مطهری با نشر کتاب‌های پرمحتوا و به دلیل زمان‌شناسی مناسب از انحراف بسیاری از افراد در آن دوران جلوگیری کرد.
نماینده وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اهل مبارزه با انحرافات، راستگویی، آزاده بودن، تواضع، شجاع بودن، با انصاف بودن و مشورت با شاگردانش از دیگر ویژگی های‌ایشان بود.
عطاران تأکید کرد: شهید مطهری در ابتدا خود را ساخت و سپس به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان پرداخت.
آیت اله سید نصیر حسینی_ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج_ گفت: برخی‌ها می‌خواستند آموزش و پرورش را کم اهمیت جلوه دهند، چنانچه بخواهیم در هر عرصه‌ای پیشرفت کنیم راهش از آموزش و پرورش است.
آیت اله سید نصیر حسینی روز شنبه در حاشیه آئین تجلیل از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: زیرساختی‌ترین مسأله آموزش و پرورش معلم است و اکنون سرمایه‌های عظیم ملت در دستان آموزش و پرورش است.
وی افزود: بی‌ثباتی در حوزه مدیریتی وزارت آموزش و پرورش پسندیده نیست زیرا همه سرمایه‌های ما در دستان آموزش و پرورش است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: باید همه مسئولان توجه ویژه‌ای به مقوله آموزش و پرورش داشته باشند و در این حوزه هر گونه هزینه سرمایه‌گذاری است.
آیت الله حسینی تأکید کرد: رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزانی در‌شان و تراز انقلاب اسلامی است و نباید بگذاریم دانش‌آموزان در فضای بی‌در و پیکر مجازی ر‌ها شوند.
وی ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران‌اندیشه‌های طاغوتی کنار رفته و‌اندیشه‌های الهی جایگزین شده است.
آیت اله حسینی تأکید کرد: آموزش و پرورش باید به اعتلای فرهنگی منجر شود و چنانچه آموزش و پرورش نباشد انسان‌ها به نقطه صفر و حتی عقب‌تر بر می‌گردند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: جامعه‌ای که در جهالت است به مقام انسانی راه نمی‌یابد و در رنج و ناآگاهی فرو خواهند رفت.
وی ابراز کرد: اولین معلم برای انسان خداست و خداوند انسان را عالم و‌اندیشمند می‌خواهد نه جاهل.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
روز وداع نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بلای بدی بر سر آموزش و پرورش آوردند آموزش و پروش را مثل این که تصرف کردند خبری از خدمت در آموزش و پرورش نیست آموزش و پرورش باید در دست آدم های به تمام معنا توانمند و قوی باشد امروز دو الا سه تا نیروی کم تجربه برای آموزش و پرورش تصمیم می گیرند یک قلم و یک برگه در دستشان است فلانی به فلانی رای نداده باید برود فلانی به فلانی رای داده باید بماند همه ی این کارها خلاف قانون و رضای پروردگار است این کارها بد آموزی دارد شهرستان ما در حال پسرفت است چرا؟ نماینده ی محترم ولی فقیه باید با اقتدار عمل ‌کند و جلوی این فجایع را بگیرد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1