کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد / تکمیل می شود

آئین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد / عزت‌خواه: روح حاکم بر آموزش و پرورش استان خدمت است / نماینده ولی فقیه: بی‌ثباتی در حوزه مدیریتی وزارت آموزش و پرورش پسندیده نیست

16 ارديبهشت 1402 ساعت 11:24

آیین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤلان کشوری و استانی صبح امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه 1402) در سالن شهید مطهری اداره‌کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


آیین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤلان کشوری و استانی صبح امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه 1402) در سالن شهید مطهری اداره‌کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آئین آیت‌الله سید نصیر حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_، سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد_، سردار مصطفایی_ فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد_، سردار حکمتیان_ فرمانده تیپ 48 فتح_، مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_، ائمه جمعه، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مدیران‌کل سابق اداره‌کل آموزش و پرورش، معاونین و مدیران آموزش و پرورش سراسر استان حضور داشتند.
حسنعلی عزت‌خواه_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد_ در این آئین ضمن گرامی‌داشت مقام معلم، گفت: روح حاکم بر آموزش و پرورش استان روح خدمت برای پیشبرد اهداف متعالی این نهاد بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی افزود: معلمان معماران تمدن اسلامی هستند که برای ساختن این معماری به مصالحی همچون راهبری و مدیریت، برنامه درسی، فضا و تجهیزات، تأمین و تخصیص منابع مالی، پژوهش و ارزشیابی و موارد دیگر هستند.
عزت‌خواه افزود: برای نخستین بار از هفت نفر از مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده است که پیشرفت‌های امروز این اداره کل در استان محصول تلاش همین مدیران بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور رسیدن به اهداف متعالی که برای این نهاد در دولت سیزدهم مشخص شده از بهره‌گیری از نظر همه صاحبنظران برای داشتن آموزش و پرورش قوی و در تراز انقلاب اسلامی است.
عزت خواه تأکید کرد: آئین رونمایی از نخستین جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت در استان به زودی برگزار می‌شود تا از همه مطالب و نظرات همه صاحبنظران بهره برده شود تا به تعالی و توسعه در این نهاد برسیم.
شهید مطهری به واسطه داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد معلم انقلاب نام نهاده شده است
مصطفی عطاران_ نماینده عالی وزارت آموزش و پرورش_
در این آئین گفت: شهید مرتضی مطهری به واسطه داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله زمان‌شناسی، دارای احاطه علمی، اهل ضیانت از نفس، انسانی پخته، اهل پیش مطالعه و دیگر موارد معلم انقلاب نام نهاده شده است.
مصطفی عطاران اظهار داشت: هر ساله مقام معظم رهبری بر اهمیت و جایگاه شهید انقلاب تأکید می‌کند.
وی افزود: شهید مطهری با نشر کتاب‌های پرمحتوا و به دلیل زمان‌شناسی مناسب از انحراف بسیاری از افراد در آن دوران جلوگیری کرد.
نماینده وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اهل مبارزه با انحرافات، راستگویی، آزاده بودن، تواضع، شجاع بودن، با انصاف بودن و مشورت با شاگردانش از دیگر ویژگی های‌ایشان بود.
عطاران تأکید کرد: شهید مطهری در ابتدا خود را ساخت و سپس به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان پرداخت.
آیت اله سید نصیر حسینی_ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج_ گفت: برخی‌ها می‌خواستند آموزش و پرورش را کم اهمیت جلوه دهند، چنانچه بخواهیم در هر عرصه‌ای پیشرفت کنیم راهش از آموزش و پرورش است.
آیت اله سید نصیر حسینی روز شنبه در حاشیه آئین تجلیل از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: زیرساختی‌ترین مسأله آموزش و پرورش معلم است و اکنون سرمایه‌های عظیم ملت در دستان آموزش و پرورش است.
وی افزود: بی‌ثباتی در حوزه مدیریتی وزارت آموزش و پرورش پسندیده نیست زیرا همه سرمایه‌های ما در دستان آموزش و پرورش است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: باید همه مسئولان توجه ویژه‌ای به مقوله آموزش و پرورش داشته باشند و در این حوزه هر گونه هزینه سرمایه‌گذاری است.
آیت الله حسینی تأکید کرد: رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزانی در‌شان و تراز انقلاب اسلامی است و نباید بگذاریم دانش‌آموزان در فضای بی‌در و پیکر مجازی ر‌ها شوند.
وی ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران‌اندیشه‌های طاغوتی کنار رفته و‌اندیشه‌های الهی جایگزین شده است.
آیت اله حسینی تأکید کرد: آموزش و پرورش باید به اعتلای فرهنگی منجر شود و چنانچه آموزش و پرورش نباشد انسان‌ها به نقطه صفر و حتی عقب‌تر بر می‌گردند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: جامعه‌ای که در جهالت است به مقام انسانی راه نمی‌یابد و در رنج و ناآگاهی فرو خواهند رفت.
وی ابراز کرد: اولین معلم برای انسان خداست و خداوند انسان را عالم و‌اندیشمند می‌خواهد نه جاهل.


کد مطلب: 461993

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/461993/2/آئین-تجلیل-معلمان-نمونه-کهگیلویه-بویراحمد-عزت-خواه-روح-حاکم-آموزش-پرورش-استان-خدمت-نماینده-ولی-فقیه-بی-ثباتی-حوزه-مدیریتی-وزارت-پسندیده-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1