تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۵۳۷۶۹
در نشست ستاد بحران و پدافند غیرعامل لنده مطرح شد

کم کاری در پروژه بزرگ دشت بن قابل بخشش نیست / تامین اعتبار ۴۰میلیارد تومانی برای پروژه جاده لنده تراب / مردم از جلسات انتظار خدمت رسانی دارند

۰
کبنا ؛نشست ستاد بحران، پدافند غیرعامل و هماهنگی دستگاه‌های خدمت رسان با حضور فرماندار، جانشین فرمانده سپاه، نیروی انتظامی، شهردار، دبیر بنیاد علوی و اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.



به گزارش کبنا نیوز، در این نشست فرماندار شهرستان لنده گفت: یکی از چالش‌های مهم بحث رفع مشکلات حوزه بحران در خصوص تامین آب شرب لنده در ایستگاه آبرزگه است که باید هرچه سریعتر حل شود.
جلال دانش گفت: ادارات خدمات رسان بدون اغماض نسبت به پرداخت بدهی خود باید پاسخگو باشند.
وی گفت: مردم از این جلسات انتظار دارند در خدمات رسانی به آنان جدیت و تسهیل صورت گیرد و موانع سد راه بر طرف شود.
فرماندار شهرستان لنده گفت: همکاری و هماهنگی بین بخشی در ادارات برای رفع مشکلات مردم می‌تواند راهگشا و گره گشایی صورت گیرد.
وی گفت: کارهای کوچک می‌تواند امیدبخش باشد و باید از همین کارهای کوچک تحول آفرین و امیدبخش را حل کرد تا به کارهای بزرگ برسیم.
دانش گفت: عملی که به هرکسی سپرده می شود باید به نحو احسن با رویکرد تحول آفرینی اجرایی شود تا مشکل مردم حل شود.
فرماندارشهرستان لنده گفت: توجه به مشکلات ناچیز مردم در یک روستا مثل نصب دو چراغ روشنایی، می تواند مشکلات چندین ساله یک روستا را حل کند.
وی گفت: رفع سریع مشکلات مردم با هم افزایی بین بخشی می تواند از مشکلات انبوه گره گشایی کند و روی هم رفته، این مهم باید با میدانداری یک دستگاه صورت گیرد.
دانش گفت: شهرداری و همه دستگاه ها باید برای خدمت بی منت به مردم همکاری و از ظرفیت های بنیادعلوی و بنیاد مسکن در رفع مشکلات زیرساختی تلاشی مضاعف داشته باشند.
وی گفت: نباید بی‌مسئولیتی یک اداره باعث وارد شدن خسارت جدی به مردم شود لذا باید همه پای کار باشند و خیلی ها هم به دنبال تراشیدن مشکلات هستند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: روند اجرایی پروژه دشت بن از سرعت کمتری برخوردار است و باید تا قبل از زمستان مشکل لوله گذاری در کانال حفر شده جانمایی شود و اگر روزهای آینده که بارندگی آغاز شود اتفاقی بیافتد باید جهادکشاورزی به عنوان مسوول به دستگاه‌های نظارتی معرفی شود.
وی گفت: برای کار مردم با هیچ مسوولی تعارف نداریم لذا به جهت رفع مشکلات مردم اگر اداره‌ای همکاری نکند بدون اغماض برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.
دانش تاکید کرد: در بحث آبرسانی به روستای دم تنگ عروه باید هرچه سریعتر این مهم صورت گیرد تا زمینه مهاجرت معکوس مردم ایجاد شود.
وی گفت: منابع طبیعی و امور عشایری باید نسبت به تغییر زمان کوچ هرچه سریعتر اقدام کنند و ظرف هفته آینده باید مناطق عشایری را ترک کنند.
وی گفت: شبکه بهداشت جهت حضور گروه جهادی پزشکی وزارت نفت در شهرستان باید هماهنگی لازم را صورت دهد.
دانش گفت: در بحث شیوع بیماری آنفلوانزای جدید باید تمام تمهیدات لازم صورت گیرد و جهادکشاورزی نیز باید در خصوص تنظیم بازار و ساماندهی نانوایی ها اقدامات لازم را انجام دهد.
وی تاکید کرد: در بحث قاچاق آرد نیز باید نظارت کافی داشته باشند و تعزیرات حکومتی نسبت به برخورد با کسبه متخلف اقدام کند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: هیچ دلیلی در تاخیر پروژه راه تراب_لنده وجود ندارد و باید اقدامات اساسی صورت پذیرد و فاز اول آن باید اجرایی شود.
وی گفت: بیش از ۴٠میلیارد تومان برای جاده لنده_تراب تامین شده که باید این مهم اجرایی شود.
دانش گفت: تعریض جاده لنده_لیکک یکی از مهمترین مطالباتی است که باید هرچه سریعتر اجرایی شود و عرض جاده به طول ٣متر باید بازگشایی شود.
وی در خصوص بحث پدافند غیرعامل نیز گفت: باید تلاش‌ها برای پیش بینی اقدامات پیشگیرانه در خصوص بارندگی‌ها و اقدامات اجرایی صورت گیرد.
فرماندار شهرستان لنده گفت: برگزاری مانور سراسری بحران و مقابله با زلزله در شهرستان باید با همه دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.
وی گفت: زیرسازی روستای قیام مورد تایید نیست وباید اقدامات لازم در خصوص اصلاح زیرسازی صورت گیرد.
دانش گفت: بحث تحول آفرینی در روستای ایدنک به یکی از روستای هدف گردشگری می‌تواند عاملی برای پیشرفت و آبادانی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1