کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد بحران و پدافند غیرعامل لنده مطرح شد

کم‌کاری در پروژه بزرگ دشت بن قابل بخشش نیست

4 آبان 1401 ساعت 19:54

نشست ستاد بحران، پدافند غیرعامل و هماهنگی دستگاه‌های خدمت رسان با حضور فرماندار.جانشین سپاه، نیروی انتظامی، شهردار،دبیر بنیاد علوی و اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


نشست ستاد بحران، پدافند غیرعامل و هماهنگی دستگاه‌های خدمت رسان با حضور فرماندار، جانشین فرمانده سپاه، نیروی انتظامی، شهردار، دبیر بنیاد علوی و اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.



به گزارش کبنانیوز، در این نشست فرماندار شهرستان لنده گفت: یکی از چالش‌های مهم بحث رفع مشکلات حوزه بحران در خصوص تامین آب شرب لنده در ایستگاه آبرزگه است که باید هرچه سریعتر حل شود.
جلال دانش گفت: ادارات خدمات رسان بدون اغماض نسبت به پرداخت بدهی خود باید پاسخگو باشند.
وی گفت: مردم از این جلسات انتظار دارند در خدمات رسانی به آنان جدیت و تسهیل صورت گیرد و موانع سد راه بر طرف شود.
فرماندار شهرستان لنده گفت: همکاری و هماهنگی بین بخشی در ادارات برای رفع مشکلات مردم می‌تواند راهگشا و گره گشایی صورت گیرد.
وی گفت: کارهای کوچک می‌تواند امیدبخش باشد و باید از همین کارهای کوچک تحول آفرین و امیدبخش را حل کرد تا به کارهای بزرگ برسیم.
دانش گفت: عملی که به هرکسی سپرده می شود باید به نحو احسن با رویکرد تحول آفرینی اجرایی شود تا مشکل مردم حل شود.
فرماندارشهرستان لنده گفت: توجه به مشکلات ناچیز مردم در یک روستا مثل نصب دو چراغ روشنایی، می تواند مشکلات چندین ساله یک روستا را حل کند.
وی گفت: رفع سریع مشکلات مردم با هم افزایی بین بخشی می تواند از مشکلات انبوه گره گشایی کند و روی هم رفته، این مهم باید با میدانداری یک دستگاه صورت گیرد.
دانش گفت: شهرداری و همه دستگاه ها باید برای خدمت بی منت به مردم همکاری و از ظرفیت های بنیادعلوی و بنیاد مسکن در رفع مشکلات زیرساختی تلاشی مضاعف داشته باشند.
وی گفت: نباید بی‌مسئولیتی یک اداره باعث وارد شدن خسارت جدی به مردم شود لذا باید همه پای کار باشند و خیلی ها هم به دنبال تراشیدن مشکلات هستند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: روند اجرایی پروژه دشت بن از سرعت کمتری برخوردار است و باید تا قبل از زمستان مشکل لوله گذاری در کانال حفر شده جانمایی شود و اگر روزهای آینده که بارندگی آغاز شود اتفاقی بیافتد باید جهادکشاورزی به عنوان مسوول به دستگاه‌های نظارتی معرفی شود.
وی گفت: برای کار مردم با هیچ مسوولی تعارف نداریم لذا به جهت رفع مشکلات مردم اگر اداره‌ای همکاری نکند بدون اغماض برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.
دانش تاکید کرد: در بحث آبرسانی به روستای دم تنگ عروه باید هرچه سریعتر این مهم صورت گیرد تا زمینه مهاجرت معکوس مردم ایجاد شود.
وی گفت: منابع طبیعی و امور عشایری باید نسبت به تغییر زمان کوچ هرچه سریعتر اقدام کنند و ظرف هفته آینده باید مناطق عشایری را ترک کنند.
وی گفت: شبکه بهداشت جهت حضور گروه جهادی پزشکی وزارت نفت در شهرستان باید هماهنگی لازم را صورت دهد.
دانش گفت: در بحث شیوع بیماری آنفلوانزای جدید باید تمام تمهیدات لازم صورت گیرد و جهادکشاورزی نیز باید در خصوص تنظیم بازار و ساماندهی نانوایی ها اقدامات لازم را انجام دهد.
وی تاکید کرد: در بحث قاچاق آرد نیز باید نظارت کافی داشته باشند و تعزیرات حکومتی نسبت به برخورد با کسبه متخلف اقدام کند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: هیچ دلیلی در تاخیر پروژه راه تراب_لنده وجود ندارد و باید اقدامات اساسی صورت پذیرد و فاز اول آن باید اجرایی شود.
وی گفت: بیش از ۴٠میلیارد تومان برای جاده لنده_تراب تامین شده که باید این مهم اجرایی شود.
دانش گفت: تعریض جاده لنده_لیکک یکی از مهمترین مطالباتی است که باید هرچه سریعتر اجرایی شود و عرض جاده به طول ٣متر باید بازگشایی شود.
وی در خصوص بحث پدافند غیرعامل نیز گفت: باید تلاش‌ها برای پیش بینی اقدامات پیشگیرانه در خصوص بارندگی‌ها و اقدامات اجرایی صورت گیرد.
فرماندار شهرستان لنده گفت: برگزاری مانور سراسری بحران و مقابله با زلزله در شهرستان باید با همه دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.
وی گفت: زیرسازی روستای قیام مورد تایید نیست وباید اقدامات لازم در خصوص اصلاح زیرسازی صورت گیرد.
دانش گفت: بحث تحول آفرینی در روستای ایدنک به یکی از روستای هدف گردشگری می‌تواند عاملی برای پیشرفت و آبادانی شود.


کد مطلب: 453769

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/453769/2/کم-کاری-پروژه-بزرگ-دشت-بن-قابل-بخشش-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1