تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۳۸۲۲۱
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه کمربندی یاسوج / حادثه‌خیز ترین محور یاسوج لنگ اعتبار / در خواست مردم از روشنفکر

۱
کبنا ؛پژمان نیک‌اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه احداث باند دوم  محور بابامیدان - کمربندی یاسوج - سمیرم بازدید کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 3 شهریورماه 1400) پژمان نیک‌اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه احداث باند دوم محور بابامیدان - کمربندی یاسوج - سمیرم بازدید کرد. 
سید مهدی عدالت‌خواه پیمانکار این پروژه در ابتدا ضمن قدردانی و تشکر از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی وی، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی و معاونین وی، همواره کمک کار و کنار ما بودند برای به سرانجام رساندن این پروژه، صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی افزود: این پروژه 32 درصد از برنامه زمان بندی خود جلوتر است و امیدوارم مسئولان توجه بیشتری کنند. 
عدالت‌خواه کمبود نقدینگی، سیمان و برخی معارضات منابع طبیعی و ... را مشکل این پروژه خواند و گفت: در صورت تأمین نقدینگی این پروژه مهم که آبستن حوادث تلخی است خیلی زودتر از موعد مقرر به سرانجام خواهد رسید.

     

در این بازدید، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد معاون وی، قول دادند که مشکل نقدینگی، سیمان و ... این پروژه را هر چه سریعتر برطرف کنند و اظهار داشت: عملکرد پیمانکار قابل تقدیر است.
 اهالی یکی از روستاهای کنار محور کمربندی یاسوج از مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و سایر مسئولان خواستار تسریع در انجام این پروژه شدند. 
علی احمد نظری یکی از اهالی این منطقه بیان کرد: معمولاً در این محور تصادفات زیادی رخ می‌دهد و افراد زیادی جان شان را از دست می‌دهند که امید می‌رود هر چه سریعتر این پروژه تمام شود تا مردم نفس راحت بکشند.
فردی دیگری که عصبانیت در چهره‌ و لحنش مشخص بود، می‌گفت: چرا نباید این کمربندی توسعه داده شود تا عزیزان‌مان جانشان را از دست ندهند. این محور یکی از شلوغ‌ترین جاده‌ها است و روزانه بیش از صدها ماشین سنگین و سبک عبور می‌کنند و گاهی سرعت بیش از حد دارند و امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند.
او ادامه داد: شنیده‌ایم که معاون عمرانی استاندار فردی پای کار و پیگیری هستند که امیدوارم در این خصوص اقدام بهتری انجام بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران اباد
Iran, Islamic Republic of
یه چهار تا ترک بیارن تو این استان اباد میشه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1