کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حادثه‌خیز ترین محور یاسوج لنگ اعتبار / در خواست مردم از روشنفکر

3 شهريور 1400 ساعت 13:02

پژمان نیک‌اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه احداث باند دوم  محور بابامیدان - کمربندی یاسوج - سمیرم بازدید کرد.


پژمان نیک‌اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه احداث باند دوم  محور بابامیدان - کمربندی یاسوج - سمیرم بازدید کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 3 شهریورماه 1400) پژمان نیک‌اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه احداث باند دوم محور بابامیدان - کمربندی یاسوج - سمیرم بازدید کرد. 
سید مهدی عدالت‌خواه پیمانکار این پروژه در ابتدا ضمن قدردانی و تشکر از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی وی، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی و معاونین وی، همواره کمک کار و کنار ما بودند برای به سرانجام رساندن این پروژه، صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی افزود: این پروژه 32 درصد از برنامه زمان بندی خود جلوتر است و امیدوارم مسئولان توجه بیشتری کنند. 
عدالت‌خواه کمبود نقدینگی، سیمان و برخی معارضات منابع طبیعی و ... را مشکل این پروژه خواند و گفت: در صورت تأمین نقدینگی این پروژه مهم که آبستن حوادث تلخی است خیلی زودتر از موعد مقرر به سرانجام خواهد رسید.

     

در این بازدید، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد معاون وی، قول دادند که مشکل نقدینگی، سیمان و ... این پروژه را هر چه سریعتر برطرف کنند و اظهار داشت: عملکرد پیمانکار قابل تقدیر است.
 اهالی یکی از روستاهای کنار محور کمربندی یاسوج از مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و سایر مسئولان خواستار تسریع در انجام این پروژه شدند. 
علی احمد نظری یکی از اهالی این منطقه بیان کرد: معمولاً در این محور تصادفات زیادی رخ می‌دهد و افراد زیادی جان شان را از دست می‌دهند که امید می‌رود هر چه سریعتر این پروژه تمام شود تا مردم نفس راحت بکشند.
فردی دیگری که عصبانیت در چهره‌ و لحنش مشخص بود، می‌گفت: چرا نباید این کمربندی توسعه داده شود تا عزیزان‌مان جانشان را از دست ندهند. این محور یکی از شلوغ‌ترین جاده‌ها است و روزانه بیش از صدها ماشین سنگین و سبک عبور می‌کنند و گاهی سرعت بیش از حد دارند و امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند.
او ادامه داد: شنیده‌ایم که معاون عمرانی استاندار فردی پای کار و پیگیری هستند که امیدوارم در این خصوص اقدام بهتری انجام بدهند.


کد مطلب: 438221

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/438221/2/حادثه-خیز-ترین-محور-یاسوج-لنگ-اعتبار-خواست-مردم-روشنفکر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1