تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۳۰۱۸۴
کبنا گزارش می‌دهد

بی تدبیری پاشنه آشیل ستاد کرونای کهگیلویه / ضرورت برخورد قانونی با کمیته امداد دهدشت(+تصاویر)

۰
کبنا ؛مصوبات ستاد ملی کرونا در حکم قانون هستند، مدیرانی که نسبت به اجرای این مصوبات بی توجه باشند، متخلف هستند که باید با انها برخورد قانونی شود.
به گزارش کبنا، در حالی که تنها ۲۴ ساعت از تذکرات دادستان کهگیلویه مبنی بر ترک فعل مدیران و برخورد قانونی با آنها در شورای اداری گذشت، شاهد توزیع بسته‌های معیشتی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دهدشت و فروشگاه رفاه در روز چهارشنبه ۸ بهمن در دهدشت بودیم.
بیش از پنج هزار خانوار مشمول دریافت بسته‌های معیشتی هستند اما تنها دو مرکز توزیع در نظر گرفته شده و همین باعث تجمع بیش از حد مددجویان شده است که می‌طلبید کمیته امداد پیشتر تدبیری می‌اندیشید.
فرماندار کهگیلویه هم در شورای اداری اظهار کرد: در تمام دنیامقابله با کرونا یک کار تیمی و بین بخشی است و از مدیران و بخشداران خواست قاطعا برخورد کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه نیز در شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: به تجربه دریافتیم که بازگشایی‌هایی که بی ضابطه بودند، مراسمات عروسی‌ها، عزاداری‌ها، بانک‌ها، ادارات، مراکز درمانی، صف‌های طولانی توزیع کالا و خدمات در ادارات یا کسبه و.... مهم‌ترین کانون شیوع کرونا هستند.
محمدطاهر طیب زادگان افزود: برای برخورد با متخلفان مصوبات و قوانین مشخص کردیم که اجرا می‌شوند  ولی گاها می‌بینیم در اجرای مصوبات مشکل داریم.
وی با بیان اینکه قابل پذیرش نیست  بعد از یکسال بخواهیم بگوییم وظیفه فلان نهاد چیست  تصریح کرد: هر کسی بر اساس مصوبات می‌تواند وظیفه خود را درباره کرونا بداند، انتظار می‌رود به مصوبات عمل کنیم و هر کاری از دستمان بر می‌آید برای کنترل بیماری  انجام دهیم.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1