تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب : ۴۲۳۱۴۰
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع فعالین اقتصادی:

بازاری که حال مردم را درک نکند، خداوند آنها را تحقیر می‌کند ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه کار صنعت، معدن و تجارت مهم بوده و زمان مشخصی ندارد، گفت: سرمایه گذاران نباید با بی مهری مواجه شوند، بلکه باید موانع سر راه آنها و تولید را تسهیل کرد.
به گزارش کبنا، آیت الله «سید نصیر حسینی» روز (شنبه 21 تیر ماه 99) در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران وابسته به این سازمان و فعالین اقتصادی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: کار صنعت، معدن و تجارت در عرصه زندگی مردم مهم و حیاتی است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بازار نتواند نیازمندی‌های مردم را تأمین کند، زندگی و معیشت مردم مختل می‌شود.
 وی به اهمیت مسئله معیشت و اقتصاد مردم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ضرورت‌ها چندسالی است که مقام معظم رهبری شعار سال خود را بحث «اقتصادی» و «تولید» نام گذاری کردند.
 آیت الله حسینی این تدبیر مقام معظم رهبری را نشانه مهم بودن این عرصه‌ها دانست و اضافه کرد: اگر اقتصاد یک کشور شکوفا شد، در ابعاد مختلف می‌توان شاهد رشد و بالندگی آن جامعه باشیم.
 امام جمعه یاسوج با بیان اینکه مشکلات بخش‌های تولید یک کشور را دچار عقب ماندگی می‌کند، یادآور شد: اگر اشتغال و تولید وجود نداشته باشد، تولید و زندگی مردم مختل می‌شود.
 وی ضمن تاکید بر اینکه باید خالصانه وسط میدان خدمت به کشور و مردم باشیم، اظهار کرد: تلاش‌ها باید مطالعه شده و در مسیر اصولی باشند تا شاهد رشد و بالندگی در جامعه باشیم.
آیت الله حسینی به راه اندازی جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی دشمنان بر علیه نظام، انقلاب و مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و ملت و با اهداف خاص صورت می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار صنعت، معدن و تجارت مهم بوده و زمان مشخصی ندارد، ادامه داد: سرمایه گذاران نباید با بی مهری مواجه شوند، بلکه باید موانع سر راه آنها و تولید را تسهیل کرد.
  وی ضمن تاکید بر حوزه کارآفرینی و مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: باید ضمن توجه به کارآفرینی، فرهنگ کار و تلاش را در جامعه گسترش داد.
 آیت الله حسینی گریزی به گرانی‌های اخیر در بازار زد و گفت: گرانی و بازار باید کنترل شود، ضمن اینکه اصناف در زمینه کاهش گرانی‌ها تلاش کرده و فشار را بر گرده مردم کم کنند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خداوند به بازاری که انصاف داشته باشد خیر و برکت می‌دهد، گفت: بازار و بازاری که حال مردم را درک نکند، خداوند آنها را تحقیر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1