کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع فعالین اقتصادی:

بازاری که حال مردم را درک نکند، خداوند آنها را تحقیر می‌کند ( + تصاویر )

22 تير 1399 ساعت 2:29

آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه کار صنعت، معدن و تجارت مهم بوده و زمان مشخصی ندارد، گفت: سرمایه گذاران نباید با بی مهری مواجه شوند، بلکه باید موانع سر راه آنها و تولید را تسهیل کرد.


آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه کار صنعت، معدن و تجارت مهم بوده و زمان مشخصی ندارد، گفت: سرمایه گذاران نباید با بی مهری مواجه شوند، بلکه باید موانع سر راه آنها و تولید را تسهیل کرد.
به گزارش کبنا، آیت الله «سید نصیر حسینی» روز (شنبه 21 تیر ماه 99) در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران وابسته به این سازمان و فعالین اقتصادی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: کار صنعت، معدن و تجارت در عرصه زندگی مردم مهم و حیاتی است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بازار نتواند نیازمندی‌های مردم را تأمین کند، زندگی و معیشت مردم مختل می‌شود.
 وی به اهمیت مسئله معیشت و اقتصاد مردم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ضرورت‌ها چندسالی است که مقام معظم رهبری شعار سال خود را بحث «اقتصادی» و «تولید» نام گذاری کردند.
 آیت الله حسینی این تدبیر مقام معظم رهبری را نشانه مهم بودن این عرصه‌ها دانست و اضافه کرد: اگر اقتصاد یک کشور شکوفا شد، در ابعاد مختلف می‌توان شاهد رشد و بالندگی آن جامعه باشیم.
 امام جمعه یاسوج با بیان اینکه مشکلات بخش‌های تولید یک کشور را دچار عقب ماندگی می‌کند، یادآور شد: اگر اشتغال و تولید وجود نداشته باشد، تولید و زندگی مردم مختل می‌شود.
 وی ضمن تاکید بر اینکه باید خالصانه وسط میدان خدمت به کشور و مردم باشیم، اظهار کرد: تلاش‌ها باید مطالعه شده و در مسیر اصولی باشند تا شاهد رشد و بالندگی در جامعه باشیم.
آیت الله حسینی به راه اندازی جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی دشمنان بر علیه نظام، انقلاب و مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و ملت و با اهداف خاص صورت می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار صنعت، معدن و تجارت مهم بوده و زمان مشخصی ندارد، ادامه داد: سرمایه گذاران نباید با بی مهری مواجه شوند، بلکه باید موانع سر راه آنها و تولید را تسهیل کرد.
  وی ضمن تاکید بر حوزه کارآفرینی و مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: باید ضمن توجه به کارآفرینی، فرهنگ کار و تلاش را در جامعه گسترش داد.
 آیت الله حسینی گریزی به گرانی‌های اخیر در بازار زد و گفت: گرانی و بازار باید کنترل شود، ضمن اینکه اصناف در زمینه کاهش گرانی‌ها تلاش کرده و فشار را بر گرده مردم کم کنند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خداوند به بازاری که انصاف داشته باشد خیر و برکت می‌دهد، گفت: بازار و بازاری که حال مردم را درک نکند، خداوند آنها را تحقیر می‌کند.


کد مطلب: 423140

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/423140/2/بازاری-حال-مردم-درک-نکند-خداوند-تحقیر-می-کند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1