تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۱۸۹۴۶
کبنا گزارش می دهد

جلسه ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در گچساران حاشیه ساز شد/ از حرف های عجیب و غریب رییس اداره پست تا ترک جلسه توسط خانم رئیس و واکنش فرماندار/ مغازه های گچساران تا کی تعطیل می باشند؟(+تصاویر)

۱
کبنا ؛جلسه ستاد کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس با حضور علی خوانپایه فرماندار گچساران، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه،دکتر سهراب صیدی مدیر شیکه بهداشت و درمان گچساران و جمعی از مدیران ادارات درسالن کنفرانس فرمانداری گچساران در این نشست مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار داشت: از شهروندان گچسارانی درخواست می کنم که از پذیرش میهمانان نوروزی در این ایام جدا خودداری کنند حتی اگر این میهمانان بستگان درجه یکشان ( از شهرهای آلوده به این ویروس کرونا باشد) چون شیوع و گسترش این بیماری، بسیارخطرناک و کشنده می باشد.
صیدی خاطر نشان کرد: شهروندان گچسارانی توجه داشته باشند  که  شهروندان شهرهای(قم و رشت و...) که هم اکنون درگیر این بیماری خطرناک هستند ابتداء مثل گچساران یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا داشته اند که توصیه ها و هشدارهای بهداشتی را جدی نگرفته اند و بی تفاوت بوده اند که این موضوع به یک بحران بزرگ در این شهرها تبدیل شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان  اینکه  ویروس کرونا فوق العاده سریع، شیوع و منتشر پیدا می کند به شهروند توصیه جدی کرد: که برای مقابله با این ویروس با رعایت بهداشت کامل فردی از خارج شدن غیرضروری از خانه هایشان جدا خودداری کنند و در مراکز تجمعی و اجتماعات حاضر نشوند. برگزارشد.
 در ادامه رئیس اداره پست شهرستان گچساران اظهار داشت: در صورتی که در این شرایط بحرانی، اقلام بهداشتی در شهرستان گچساران به سختی فراوان و به ندرت یافت می شود اما افرادی به اداره پست گچساران مراجعه می کنند و خواهان ارسال محموله های قابل توجه ای( چندین کارتن) از قبیل ماسک، دستکش و الکل به استان های دیگر می باشند.
ایمان حضرتی نژاد با انتقاد از بعضی از مدیران عنوان کرد: به نظر می رسد بعضی ازبازدیدها و بازرسی ها  نمادین است که در این شرایط خاص نیاز می باشد که بازرسی ها شدت و با دقت بیشتری انجام شود.
در ادامه فرماندار گچساران اظهار داشت: اداره پست موظف است که محموله های پستی دریافتی را با توجه به بیماری کرونا کاملا ضدعفونی کند بعد به دست افراد دهد.
علی خوانپایه افزود: تمام ادارات شهرستان موظف هستند که بهداشت عمومی و فردی را بطور کامل رعایت کنند.
خوانپایه بیان کرد: اداره پست باید از خروج اقلام بهداشتی به استان های دیگر کاملا جلوگیری کند.
فرماندار گچساران در ادامه ازشهروندان گچسارانی که به توصیه های بهداشتی توجه کرده اند و در خانه هایشان مانده اند بسیار تشکر و قدردانی کرد و خواستارادامه رعایت این توصیه تا عادی شدن وضعیت(شکست ویروس کرونا) شد.
خوانپایه در خصوص عدم رعایت بهداشت عمومی بعضی از صنوف(نانوایی ها، سوپرمارکت ها و..) در گچساران عنوان کرد: مردم از فروشگاه ها، نانوایی ها، سوپرمارکت ها و... که بهداشت عمومی را رعایت نمی کنند خرید نکنند و از صنوفی که بهداشت عمومی را رعایت می کنند خرید کنند این بهترین راه حل است.
وی در پایان از کسبه و بازاریان شهرستان گچساران( با توجه به شرایط اقتصادی) که برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا با اقدامی قابل تحسین و ارزشمند با بستن مغازه خود سلامتی همشهریان و منافع عمومی را در نظر گرفته اند تقدیر و تشکرکرد.
در ادامه فرماندار در خصوص اینکه مغازه ها در شهرستان گچساران تا چه زمانی تعطیل می باشد؟ اظهار داشت:بستگی به وضعیت بیماری کرونا دارد و تا عادی شدن وضعیت این بیماری مغازه ها تعطیل می باشد.
گفتنی است: این جلسه حاشیه جالبی داشت:
دکتر پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران در اواسط نشست ستاد کنترل و پیشگیری  از ویروس کرونا، جلسه را ترک کرد که فرماندار گچساران نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و خطاب به دکتر بخشایی عنوان کرد: خانم دکتر بخشایی (شما) از اعضای اصلی ستاد کنترل وپیشگیری از ویروس کرونا شهرستان گچساران هستید خوب بود که با هماهنگی ما جلسه را ترک می کردید که خانم دکتردر جواب فرماندار گچساران گفت: بیمار بدحال و اورژانسی دارم که باید خودم را هر چه سریعتر به بیمارستان برسانم و برای ترک جلسه به شما پیامک فرستادم و اجازه گرفته بودم که در ادامه فرماندار گچساران با خنده گفت: متوجه پیامک شما نشدم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام واحتر ام حداقل به این منطقه گردشگری دشتک دیل ودهستان بویر احمد گرمسیری بازدیدی بکردید ببینید مشکل این منطقه را پیگیری بکردید نه اینکه شورای اسلامی با دست خالی چه کند وتماس با ادارات گرفته میشود ولی پاسخ دریافت نمیشود شما مسولین باید به فکر این روستانشین باشید نه همین شهر چون شهرستانها الحمد همه چیز دارند ولی در روستا هیچ ندارند خدا وکیلی قضاوت فرماید
باشتی
Iran, Islamic Republic of
جلسات آبکی و بدون نتیجه ...
مرادی
Iran, Islamic Republic of
سلام
با احترام
جناب خان پایه مغازه دارها نمیتونن بیشتر از این طاقت بیارن چک ها داره مرتب فرم میخوره اداره برق به راحتی داره برق منازلی که پول ندادن و قطع میکنه من ماهانه ۲/۶۰۰/۰۰۰ کرایه دارم میدم۱/۰۰۰/۰۰۰ کرایه خونه میدم ۳/۰۰۰/۰۰۰ خرج خانواده میدم. دولت روحانی هیچگونه کمکی به مشاغل ازاد نکرده کارخانه ها راحت با نرخ توروم افزایش قیمت دادن ما ضرر میلیونی داریم میکنیم بخلاطر نبودن تو بازار شما ماهانه حقوق دریافت میکنید,ازکجا میتونی من کاسب رو درک کنی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1