تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۱۰۱۳۴
صبح امروز انجام گرفت

سازش و مذاکره هزینه خفت‌باری دارد/برجام نتیجه خوبی برای ملت نداشت

۰
کبنا ؛خطیب نماز عید سعید فطر یاسوج گفت: هزینه سازش بسیار ذلت‌بار و خفت‌بار است و با روحیه جهادی و مقاومت می‌توان دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.
 حجت‌الاسلام سید جواد خاضع صبح امروز (چهارشنبه 15 خردادماه 98) در خطبه‌های عید سعید فطر، خداترسی و تقوا را مهم‌ترین فلسه ماه رمضان برشمرد و اظهار کرد: باید به این فلسفه که کسب تقوای الهی است دست یابیم و به این وسیله گناهان را که ریشه در غضب و شهوت دارند کنار بزنیم.
خطیب نماز عید سعید فطر شهر یاسوج ادامه داد: به همین خاطر است که در ماه رمضان شاهد کاهش مفسده‌ها و افزایش تقوا در میان مردم هستیم چرا که روزه سپری در برابر مفاسد است.
خاضع در ادامه و در خطبه دوم نماز عید سعید فطر شهر یاسوج که با حضور باشکوه مردم مرکز استان در محل بلوار عدل شهر یاسوج برگزار شد این روز را روز شکستن نفس اماره و پیروزی در جهاد اکبر برشمرد و گفت: انسان‌های با ایمان در این میدان از یکدیگر سبقت می‌گیرند و عده‌ای هم عقب می‌افتند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوعات روز کشور و دنیا اشاره کرد و با یادآوری روز 15 خرداد و پاسداشت این روز اظهار کرد: امروز سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 است که نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و روزشمار آن به شمار می‌رود.
خطیب نماز عید سعید فطر شهر یاسوج افزود: در این قیام مردمی همه اقشار یکپارچه علیه رژیم منحوس ستمشاهی قیام کردند و بزرگداشت آن به مثابه بزرگداشت و پاسداشت همه ارزشهاست.
خاضع همچنین به سخنان مهم مقام معظم رهبری در سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی اشاره کرد و گفت: شخصیت امام از دید رهبری معظم به گونه‌ای است که آن حضرت را عالمی شجاع و پارسا و دین‌محور و ظلم‌ستیز و طرفدار محرومان و صادق با مردم معرفی کردند و مهم‌ترین خصوصیت امام را مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن و استکبار برشمردند.
وی گفت: هر جا که مقاومت کردیم پیشروی بود و هر کجا که مذاکره و سازش بوده ضربه خورده‌ایم چرا که دشمن از مذاکره تنها به عنوان یک تاکتیک و عملیات روانی استفاده می‌کند و ملت هم نتیجه چنین مذاکره‌ای را در برجام دیدند.
خاضع از مقاومت به عنوان سپری در برابر همه تهدیدات یاد کرد و گفت: دشمن ابتدا شروط 12 گانه و ذلت‌باری را تعیین کرد اما وقتی مقاومت ملت و مسؤولان را دید از تهدیدهای چند وقت اخیر خود دست برداشت.
وی با بیان این که بعضی‌ها دنبال تسلیم شدن هستند خاطرنشان کرد: هزینه سازش بسیار ذلت‌بار و خفت‌بار است و با روحیه جهادی و مقاومت می‌توان دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.
خاضع همچنین از دستگاه قضایی خواست که با قاطعیت دست مفسدان اقتصادی را کوتاه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

منصور
United States
اگه بد بود وقتی لغو شد ما بدبخت نمی شدیم حاجی اگه امکانش هست، با پراید یه دوری بزنیم اشکالی نداره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1