کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز انجام گرفت

نماز عید سعید فطر در یاسوج (+ تصاویر)

15 خرداد 1398 ساعت 11:08

خطیب نماز عید سعید فطر یاسوج با بیان این که بعضی‌ها دنبال تسلیم شدن هستند خاطرنشان کرد: هزینه سازش بسیار ذلت‌بار و خفت‌بار است و با روحیه جهادی و مقاومت می‌توان دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.


خطیب نماز عید سعید فطر یاسوج گفت: هزینه سازش بسیار ذلت‌بار و خفت‌بار است و با روحیه جهادی و مقاومت می‌توان دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.
 حجت‌الاسلام سید جواد خاضع صبح امروز (چهارشنبه 15 خردادماه 98) در خطبه‌های عید سعید فطر، خداترسی و تقوا را مهم‌ترین فلسه ماه رمضان برشمرد و اظهار کرد: باید به این فلسفه که کسب تقوای الهی است دست یابیم و به این وسیله گناهان را که ریشه در غضب و شهوت دارند کنار بزنیم.
خطیب نماز عید سعید فطر شهر یاسوج ادامه داد: به همین خاطر است که در ماه رمضان شاهد کاهش مفسده‌ها و افزایش تقوا در میان مردم هستیم چرا که روزه سپری در برابر مفاسد است.
خاضع در ادامه و در خطبه دوم نماز عید سعید فطر شهر یاسوج که با حضور باشکوه مردم مرکز استان در محل بلوار عدل شهر یاسوج برگزار شد این روز را روز شکستن نفس اماره و پیروزی در جهاد اکبر برشمرد و گفت: انسان‌های با ایمان در این میدان از یکدیگر سبقت می‌گیرند و عده‌ای هم عقب می‌افتند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوعات روز کشور و دنیا اشاره کرد و با یادآوری روز 15 خرداد و پاسداشت این روز اظهار کرد: امروز سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 است که نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و روزشمار آن به شمار می‌رود.
خطیب نماز عید سعید فطر شهر یاسوج افزود: در این قیام مردمی همه اقشار یکپارچه علیه رژیم منحوس ستمشاهی قیام کردند و بزرگداشت آن به مثابه بزرگداشت و پاسداشت همه ارزشهاست.
خاضع همچنین به سخنان مهم مقام معظم رهبری در سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی اشاره کرد و گفت: شخصیت امام از دید رهبری معظم به گونه‌ای است که آن حضرت را عالمی شجاع و پارسا و دین‌محور و ظلم‌ستیز و طرفدار محرومان و صادق با مردم معرفی کردند و مهم‌ترین خصوصیت امام را مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن و استکبار برشمردند.
وی گفت: هر جا که مقاومت کردیم پیشروی بود و هر کجا که مذاکره و سازش بوده ضربه خورده‌ایم چرا که دشمن از مذاکره تنها به عنوان یک تاکتیک و عملیات روانی استفاده می‌کند و ملت هم نتیجه چنین مذاکره‌ای را در برجام دیدند.
خاضع از مقاومت به عنوان سپری در برابر همه تهدیدات یاد کرد و گفت: دشمن ابتدا شروط 12 گانه و ذلت‌باری را تعیین کرد اما وقتی مقاومت ملت و مسؤولان را دید از تهدیدهای چند وقت اخیر خود دست برداشت.
وی با بیان این که بعضی‌ها دنبال تسلیم شدن هستند خاطرنشان کرد: هزینه سازش بسیار ذلت‌بار و خفت‌بار است و با روحیه جهادی و مقاومت می‌توان دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.
خاضع همچنین از دستگاه قضایی خواست که با قاطعیت دست مفسدان اقتصادی را کوتاه کند.


کد مطلب: 410134

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410134/2/نماز-عید-سعید-فطر-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1