تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۰۸۴۸۸
کبنا از سفر وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد

تصاویر اختصاصی کبنا از سفر وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد / فیلی: 1342 میلیارد به استان خسارت وارد شد / به 155 پل آسیب رسید و 30 پل کاملاً تخریب شد

۰
کبنا ؛محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت از به استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف بررسی و بازدید از مناطق سیل زده و خسارت‌های که سیل به تأسیسات، راه‌ها و زیرساخت‌های این استان زده، سفر کرد.
وزیر راه صبح امروز (19 فروردین ماه 98) به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و بعد از استقبال مسوولان از مناطق سیل زده (منطقه تنگ سرخ، مله شوره، جاده شیراز یاسوج، پل مختار، پل سوم بشار و جاده پاتاوه-دهدشت) بازدید کرد.
او همچنین در جلسه ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد. و قرار است از گلزار شهدای روستای دارشاهی بویراحمد و جاده پاتاوه-دهدشت نیز بازدید کند.
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به میزان خسارت‌های که سیل به استان کهگیلویه و بویراحمد زد، اشاره کرد و گفت: سیل خسارت ۱۳۴۲ میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد کرد.
فیلی در خصوص خسارات وارده ناشی از دو بارش سنگین اخیر در استان اظهار کرد: بارش متوسط استان در این دو بارندگی ۲۰۰ میلی‌متر بوده که در مجموع این دو بارندگی ۳.۵ میلیارد متر مکعب روان آب تشکیل شده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به حداقل امکانات کارهای خوبی انجام شد و همه دستگاه‌ها پای کار بود که در مجموع خسارت وارد شده در بارش اول استان ۱۰۸۰ میلیارد تومان بود و در مرحله دوم نیز ۲۸۰ میلیارد تومان خسارت‌های وارده بود.
فیلی مجموع خسارت‌های برآورد شده را ۱۳۴۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در بخش کشاورزی استان خسارت وارده ۵۰۱ میلیارد تومان بود و خسارت به منازل مسکونی ما ۷۶ میلیارد تومان بود و به راه‌های استان به طول ۱۴۱۶ کیلومتر خسارتی معادل با ۳۲۰ میلیارد تومان وارد شد و در فصل سدها و سیل بندها  در ۸۰ مورد به میزان ۱۸۵ میلیارد تومان خسارت وارد شد.
وی از کشته شدن ۳ نفر در بارندگی‌های اخیر خبر داد و گفت: یک نفر از آن‌ها به دلیل رعد و برق و دو نفر دیر هم به صورت غیر مستقیم جان خود را از دست دادند یعنی برای تماشای سیل حضور پیدا کرده بودند و همچنین ۲۴ مجروح ناشی از سیل داشتیم.
این مسؤول همچنین از آسیب رسیدن به تعداد ۱۵۵ پل خبر داد و گفت: از این مجموع تعداد ۳۰ عدد از پل‌ها کاملا تخریب شدند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

mpana
Netherlands
عکس های زیادی گرفته اید! واقعآ نیاز به اینهمه عکس بود؟
این بارندگی ها مردم بسیاری را بی خانمان و یا عزادار دار کرد. مسئولین محترم حرف کافی است به داد سیلزدگان خوزستان، لرستان و گرگان برسید. ضمنآ این سیل ها دست بسیاری از ادارات و مشاورین و پیمانکاران را با عملکرد ضعیفشان نشان داد، باید درس عبرت بگیرید. ضمنآ هی از فراهم شدن آب در سدها اظهار خوشحالی نکنید چون مردم زیادی جان و مالشان را از دست داده اند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1