تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۰۸۳۵۶
لدنی‌نژاد مدیرعامل آب کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از تأسیسات شهری یاسوج مطرح کرد

برقراری آب تمامی شهرهای کهکیلویه و بویراحمد با وجود سیلاب (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛ظهر امروز (دوشنبه 12 فروردین ماه 98) مدیر عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از تاسیسات آبرسانی شهرهای یاسوج و مادوان  بازدید کردند.
سید علی لدنی نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه از دو روز گذشته جلسات مدیریت بحران در آبفای  استان برگزار شده است، اظهار کرد: تمامی گروه‌های اتفاقات، مدیران و معاونین برای مواجه با  هرگونه  اتفاق و آسیب به تاسیسات آبرسانی در آمادگی کامل به سر می‌برند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از بسیج تمامی امکانات  و تجهیزات آب و فاضلاب برای مواجه به شرایط بحرانی خبر داد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه‌ای که در این زمینه صورت گرفته به رغم بروز سیلاب و باران شدید از روز گذشته تا کنون هیچ گونه قطعی آب در  سطح شهرهای استان نداشته‌ایم.
لدنی نژاد با بیان اینکه تمامی معاونین و مدیران آب و فاضلاب تا پایان بارندگی‌ها و رفع اتفاقات احتمالی موظف به حضور شبانه روزی در  ادارات  محل خدمت خود هستند، تصریح کرد:  طی این مدت کدورت سنجی و نظارت مداوم بر بهداشت آب مخازن و چاه‌ها به صورت مداوم در حال انجام است.
وی با تقدیر از اهتمام جدی کلیه پرسنل آبفا طی بارندگی‌های اخیر عنوان کرد: تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان آب این است که با پایش شبانه روزی شرایط در سطح استان بتوانیم به سلامت از این آزمون بزرگ عبور نماییم.
به گزارش کبنا، سیل و طغیان رودخانه‌ها بخشی از تأسیسات آب را تخریب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1