کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لدنی‌نژاد مدیرعامل آب کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از تأسیسات شهری یاسوج مطرح کرد

برقراری آب تمامی شهرهای کهکیلویه و بویراحمد با وجود سیلاب (+ تصاویر )

12 فروردين 1398 ساعت 17:24

لدنی نژاد با بیان اینکه تمامی معاونین و مدیران آب و فاضلاب تا پایان بارندگی‌ها و رفع اتفاقات احتمالی موظف به حضور شبانه روزی در ادارات محل خدمت خود هستند، تصریح کرد: طی این مدت کدورت سنجی و نظارت مداوم بر بهداشت آب مخازن و چاه‌ها به صورت مداوم در حال انجام است.


ظهر امروز (دوشنبه 12 فروردین ماه 98) مدیر عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از تاسیسات آبرسانی شهرهای یاسوج و مادوان  بازدید کردند.
سید علی لدنی نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه از دو روز گذشته جلسات مدیریت بحران در آبفای  استان برگزار شده است، اظهار کرد: تمامی گروه‌های اتفاقات، مدیران و معاونین برای مواجه با  هرگونه  اتفاق و آسیب به تاسیسات آبرسانی در آمادگی کامل به سر می‌برند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از بسیج تمامی امکانات  و تجهیزات آب و فاضلاب برای مواجه به شرایط بحرانی خبر داد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه‌ای که در این زمینه صورت گرفته به رغم بروز سیلاب و باران شدید از روز گذشته تا کنون هیچ گونه قطعی آب در  سطح شهرهای استان نداشته‌ایم.
لدنی نژاد با بیان اینکه تمامی معاونین و مدیران آب و فاضلاب تا پایان بارندگی‌ها و رفع اتفاقات احتمالی موظف به حضور شبانه روزی در  ادارات  محل خدمت خود هستند، تصریح کرد:  طی این مدت کدورت سنجی و نظارت مداوم بر بهداشت آب مخازن و چاه‌ها به صورت مداوم در حال انجام است.
وی با تقدیر از اهتمام جدی کلیه پرسنل آبفا طی بارندگی‌های اخیر عنوان کرد: تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان آب این است که با پایش شبانه روزی شرایط در سطح استان بتوانیم به سلامت از این آزمون بزرگ عبور نماییم.
به گزارش کبنا، سیل و طغیان رودخانه‌ها بخشی از تأسیسات آب را تخریب کرد.


کد مطلب: 408356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408356/2/برقراری-آب-تمامی-شهرهای-کهکیلویه-بویراحمد-وجود-سیلاب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1