تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۰۷۶۷۸

آغاز پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در گچساران / شهیدی که در کنار همکلاسی هایش نبود(+تصاویر)

۱
کبنا ؛ پنجمین دوره جشنواره خوارزمی، نمایشگاه  دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی گچساران  با محوریت  بازارچه با رویکرد کار آفرینی و طرح ایران مهارت با حضور ایوب رضایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش، محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش، دیگر مسوولان  در دبیرستان شهید جهان آرا گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: در حاشیه افتتاح این  بازارچه محمد شهبازی اظهار کرد: نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزی فرصتی مناسب برای بروز و ظهور استعدادهای نهفته دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف است.
وی با بیان اینکه در سطح تمامی مدارس این شهرستان نمایشگاه‌های دست ساخته دانش آموزی برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه با آثاری از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه  گچساران برگزار شد.
سرپرست آموزش و پرورش  با بیان اینکه  این آثار برترین دست ساخته های دانش آموزان  است، ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت پنج هزار و  400 دانش آموزش  دوره اول متوسطه در قالب 51 آموزشگاه  در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
وی مدت برپایی این نمایشگاه را پنج روز عنوان و بیان کرد: خلاقانه ترین آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه انتخاب خواهد شد.
شهبازی تصریح کرد: نمایشگاه دست ساخته دانش آموزان گچسارانی در 40 غرفه آماده بازدید علاقه مندان است.
وی ابراز داشت: در این نمایشگاه دانش آموزان تولیدات صنایع دستی شامل گلیم ،غذاهای سنتی،ظروف سفالی،لباس های محلی و وسایل تزئینی را عرضه و به فروش می رسانند.
گفتنی است: یکی از حاشیه های این نمایشگاه تصویر  شهید گرانقدر دانش آموز اروجعلی قره قانی بود که به تنهایی بر سر در غرفه مدرسه روستای تلخاب شیرین( بشکل بسیار زیبایی با دست بافته شده بود) نصب شده بود این در حالی بود که  دست اندر کاران این نمایشگاه تصاویر بقیه شهدای  گرانقدر دانش آموز شهرستان را بروی یک بنر چاپ و در این نمایشگاه نصب کرده بودند که در این بین تصویر شهید قره قانی در کنار همکلاسی هایش نبود و فراموش شده بود که جا دارد دست اندرکاران در خصوص مورد ذکر شده اقدام کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به جای توجه به این جشنوارهای که هیچ مشکلی را حل نمی گند به فکر تعطیلی زود هنگام مدارس ور سطح شهرستان باشید که متاسفانه حتی به مدارس ابتدایی هم سرایت کرده است امروز بعضی از مدیران و معاوینین و حتی دبیران و اموزگاران مدارس در دیلم و گناوه مشعول حرید بودند بیشتر مداریس از ۸ اسفند ماه تعطیل شده است هزینه این تعطیلی را چه کسی باید پرداخت کند
والدین
Iran, Islamic Republic of
چرا دانش اموزان به تحریک معلمان کلاسها را تعطیل نموده اند بازدید از مدارس را زیاد کنید هر صبح یکی از معاونین و یا کارشناسان را به مدارس بفرستید هر روز تعطیلی خسارتی معادل ۱۲۰ میلیارد تومان دارد جناب شهبازی در این زمینه تلاش کنید نگدارید گچساران در تعطیلی مدارس پیش قدم شود و عامل اصلی خود دبیران است ابروی امو زش پرورش را حفظ کنید.هاشیه ای را نخورید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1