تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب : ۴۰۷۵۲۷
کبنا گزارش می‌دهد

قسمت دوم مستند سیاسی تاریخ شفاهی معاصر کهگیلویه و بویراحمد تولید شد / حرف‌های شنیدنی فعال دانشجویی دیروز و چهره‌ سیاسی امروز (+ تصاویر )

۲
۲
کبنا ؛به گفته بهنام ترکمان تهیه کننده و سردبیر مستند اینترنتی تاریخ شفاهی جریانات سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر روز دوشنبه 6 اسفند ماه 97 دومین قسمت از این مستند چالشی با حضور فعال دانشجویی دیروز و چهره سیاسی امروز تصویر برداری شد.
ترکمان با بیان اینکه این قسمت از برنامه در روز سه شنبه هفته آتی منتشر خواهد شد، به برخی از موضوعات و مطالب مورد مباحثه در این گفت‌وگو اشاره کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نقش جریانات دانشجویی در شکل گیری بلوغ سیاسی در استان از دهه هفتاد تا به امروز و تاثیر مردم و مدیران ارشد استانی و ملی در به وجود آمدن وضعیت فعلی جامعه اشاره کرد.
بنا بر این گزارش، اولین قسمت از مستند سیاسی تاریخ شفاهی جریانات سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد غفاری از چهره‌های معروف سال‌های نه چندان دور اصلاحات و مهره اثرگذار امروز جریان اصولگرایی، منتشر شد.[کلیک کنید] غفاری در گفت‌وگو خود به مسائل مهم سیاسی استان و کشور اشاره کرد و در باره سید باقر موسوی‌جهان آباد، تاجگردون، تفکیک قوا، عدل هاشمی‌پور  و ... حرف زد.
 لازم به ذکر است که این مستند سیاسی به تهیه کنندگی و سردبیری بهنام ترکمان و کارگردانی امید فاطمیان در حال تهیه و تدوین می‌باشد.
اعضاء این تیم رسانه‌ای به شرح زیر می‌باشند:
مجریان برنامه: داریوش ارجمند و محمد علوی تبار
دستیار سردبیر: سید مصطفی حسینی
مدیر تولید: مرشاد عرفانی منش
هیئت تحریریه برنامه: فرزانه میرفردی، علی حسن دانشور، سید رحیم وفانژاد، حمید آذربو، کوروش عزیزی، داریوش ارجمند، محمد علوی تبار
عکاس: مریم پرآور
جهت دریافت فایل کامل اولین قسمت از مستند اینترنتی تاریخ شفاهی جریانات سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به کانال تلگرام برنامه به نشانی iran49TV@ و یا سایت خبری کبنا نیوز مراجعه نمایید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا گنجه ای
Iran, Islamic Republic of
البته جناب غفاری نشان دادند چه خواسته ها و آرزوهایی دارند که محقق نشده است ؟؟ هرگز اندیشمند خوبی نخواهد بود و مردم و مخاطبان کمتر اعتمادی به او دارند . ایشان در مصاحبه از سید باقر موسوی گفتند !!! اما نیک میدانند تاریخ سیاسی و اجتماعی استان کمتر انسان فرهیخته و باثبات و رادمرد و واقع بینی مانند موسوی وجود دارد .
Iran, Islamic Republic of
زنده باد بهنام عزیز .به امید کارهای بیشتر.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1