تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۰۷۵۰۹
کبنا گزارش می‌دهد

بخشدار مارگون یک روز پر کار را پشت سر گذاشت / «نیسان» از گل درآمد (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛احسان دانشی‌اصل بخشدار مارگون کار خود را در این بخش آغاز کرده است. او جلسه شورای آموزش و پرورش را تشکیل داد و از اداره بهزیستی و بانک کشاورزی در 7 اسفند ماه 97 بازدید و سرکشی کرد.
بخشدار مارگون با اطلاع از وضعیت راه ارتباطی مناطق زیلایی ستاد بحران را تشکیل می‌دهد و با همراهی مدیران از مناطق مورزرد زیلایی، داربری، تاگ سیسه، شهنیز بازدید می‌کند.
هنگام بارندگی یک خودرو نیسان بیش از 4 روز در گل و لای مانده بود و راه ارتباطی روستاهای حوزه مورزرد زیلایی و حدود ۱۵ روستا را با مرکز بخش مارگون مسدود کرده بود.
دانشی‌اصل می‌گوید: در اولین روز کاری شب گذشته با تشکیل جلسه ستاد بحران مقرر شد امروز با حضور اعضای ستاد بحران میدانی از مسیر مارگون تا مورزرد زیلایی را بازدید و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و در جهت رفع آنها اقدام کنیم. و رفتیم با لودر راهداری و نسبت به بازگشایی محور از تاگ سیسه تا روستای شهید افروز را اقدام و همچنین این وانت نیسان را بعد از ۴ روز از میان گل و لای بیرون کشیدیم.
بخشدار ادامه می‌دهد که مشکلات روستاها در این محورها را از زبان مردم، شوراها و دهیاران شنیده و تصمیمات و مصوبات مربوطه را جهت پیگیری و ابلاغ و رفع آنها در دستور کار قرار دادیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت به دکتر احمدی و حاج زارع بابت این انتخاب خوبشون انصافا احسان دانشی در زمان تصدی بخشداری پاتاوه هم جهادی کار میکرد.
با تشکر از سایت وزین کبنا که بی طرفانه اطلاع رسانی میکنه.
شهریار
Iran, Islamic Republic of
قطعا فرماندار بویراحمد رزومه کاری مهندس احسان دانشی رو مطالعه کرده بود و برای بخش محروم مارگون دنبال نیرویی اصلح بود.و مسلما دانشی جواب این اعتماد رو به خوبی میده البته با حمایت رسانه های خوبی مثل کبنا نیوز
حلما
Iran, Islamic Republic of
درسته که خیلی دیر از توانمندی احسان دانشی در دولت استفاده شد ولی بازهم این کار استاندار محترم-حاج زارع -معاونت محترم سیاسی-فرماندار محترم قابل تقدیره
سپاس از سایت وزین کبنا نیوز
محمدسعید
Iran, Islamic Republic of
تبریک به مردم بخش مارگون
احسان دانشی نیروی خوبی است قدرش رو بدونین. ایشون یکسال بخشدار پاتاوه بود و همه مردم بخش بعد از گذشت چند سال هنوز از ایشون به نیکی یاد میکنن.
خدا پشت وپناه دانشی
دست مریزاد به دکتر احمدی و حاج زارع
احسنت به کبنا نیوز
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
دکتر کناری و دکتر احمدی و حاج زارعی انتخاب خوبی کرده اند و با جدیت و پیگیری احسان دانشی و حمایت سایتها و رسانه هایی مثل کبنا نیوز قطعا شهر وبخش مارگون دوره خوبی را تجربه خواهد کرد.ان شا اله
سالار
Iran, Islamic Republic of
باسلام.واقعآ مشخصه که اهل عمل و کار هست کسی که اینجوری پیگیر مشکلات مردم هست باید بهش خسته نباشید گفت اگه چندتا نیرو اینجوری باشه تمام روستها و مشکلات مردم کم میشه.شیر مادرت حلالت
احمد شريفى
United States
سلام
واقعا دانشى اصل نشون داده كه هميشه يك مدير لايق و توانمد و مردم دارو پرتلاشى هست ممنونم از نماينده مردم بويراحمد بخاطر حسن انتخابشون همچنين اقاى استاندار و معاون سياسى ايشان 🌸🙏🏻
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این پشتکار . احسنت.
یکی از دوستان نوشتن احتیاط کن مثل ملکی به روزت نیاد. این صندلی ها و این پست ها به هیشکی وفا نکردن و نمیکنن بالاخره یه روز عوض میشه چه رئیس جمهور چه وزیر چه نماینده مجلس چه استاندار چه شهردار. بالاخره یه روز باید برن.قرار نیست که شما همچی صحبتی بکنید.
✏محسن ح
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض تبریک خدمت همه هم استانی های عزیز و گرامی.
وقتی گفتی می شود کاری سه روز انجام نشده و مسولی با حضور خودش کار را انجام میدهد یعنی می تواند حلال مشکلات باشد.
خواهشمندم از این مدل انسان ها حمایت شود .از اینجا از استاندارای و از مسولینی که جناب آقای دانشی را انتخاب کرده اند تشکر و قدردانی کنم .
درود به غیریت این چنین مسولینی که پا در میدان جنگ می گذارند و معنای اصلی سخنان رهبرش را آتش به اختیار بودن را این چنین زیبا معنا می کند.الله اکبر از این مسولین انسان و انسان صفت.
تشکر از رسانه کبنا بابت انجام دادن رسالتش به نحوه احسنت.✏✏
بويراحمد
Greece
درود بر اقاى زارعى وفرماندار محترم از انتخاب بجا وشايسته احسان دانشى اصل به عنوان بخشدارمارگون ايشان واقعا مردى توانمند ودلسوز هستن انشاله كه موفق وسلامت باشن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1