تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۰۶۸۳۲
صبح امروز در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

همایش همدلی با حضور بزرگان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / آیت‌الله ملک‌حسینی، تاجگردون، هدایت‌خواه، هاشمی‌پور، زارعی، روشنفکر و استاندار (+ تصاویر )

۱
کبنا ؛همایش همدلی در سایه سار چله عزت با حضور نخبگان، فرهنگیان، نمایندگان مردم در مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی، چهره‌های سیاسی و شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این همایش که به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه، سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، دادستان یاسوج و معاونین وی، ستار هدایت‌خواه، مهدی روشنفکر، قادر لاهوتی، علی خرامین، ائمه جمعه استان، مدیران دستگاه‌های دولتی، معاونین استاندار و همه حضور داشتند.
سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به مهمانان این همایش، اظهار کرد: این همایش در راستای اتحاد معیشت و اقتصاد استان برگزار می‌شود و استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود مواهب الهی در بحث اقتصادی ضعف داریم.
وی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود این همه منابع طبیعی می‌بینیم، هنوز مردم مشکل معیشتی دارند.
خوب‌های و بدهای امروز استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به همین جمع به عنوان مسوولان استان هست. مسائل سیاسی خودتان جای خودش، اما در بحث معیشت و اقتصاد مردم بیاییم کنار هم باشیم و میثاق نامه‌ی منعقد شود تا مردم را ببینیم. همه استعدادها و فکر و هر چه خداوند در اختیار ما گذاشته بیاید کنار هم بگذاریم و برای توسعه این استان گام برداریم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مسوولان و حاضرین خواستار شد که علاوه بر اینکه برای معیشت مردم تلاش می‌کنیم، از تبعیض، و تخریب همدیگر در محافل عمومی دست برداریم و گفت: باید مصالح و منافع مردم را بر مسائل قومی و قبیله‌گرایی ترجیح دهیم و این همایش نقطه عطفی در تاریخ فرهنگ و اقتصاد مردم خواهد بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود، پیشنهاد داد که قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار تشکیل شود. و همه برای توسعه استان گرد این برادر عزیز جمع آئیم.
خرمدل در ادامه با اشاره به راهکارهایی در خصوص برون رفت استان از این وضعیت، اظهار کرد: باید مشوق‌های را برای سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم.
وی با بیان این که تحولات استان قابل قیاس با گذشته نیست افزود: اما در زمینه معیشت مردم مشکل داریم و همچنین باید برای قشر تحصیل کرده در زمینه اشتغال هم اندیشی کنیم و فرهنگ‌سازی در زمینه اشتغال داشته باشیم و نگاه قبیله‌ای به استان را برداریم و مسائل عمومی مردم را بر مسائل قومی و قبیله‌ای ترجیح دهیم.
وی با بیان آماری از جمعیت ایثارگری استان گفت: در زمان جنگ به تناسب هر ۱۸۵ نفر یک شهید دادیم و هر ۴ نفر در استان یک نفر رزمنده داشتیم و استانی در کشور نداریم که این حجم به جبهه رفته باشند.
فرمانده سپاه فتح استان به امنیت خوب استان اشاره کرد و گفت: بعد از کیش دومین منطقه امن کشور هستیم در حالی که معیشت می‌تواند در ایجاد ناامنی کارساز باشد.
خرمدل به پیشنهادات خود در این همایش اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌دهم که یک قرارگاه پیشرفت و آبادانی به ریاست استاندار انجام شود و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به استان دعوت کرد و معافیت‌های مالی ویژه برای آن ها وضع کنیم.
فرمانده سپاه فتح به برخی از مشکلاتی که در استان از جمله حاشیه‌نشینی وجود دارد به برخی پیشنهادات دیگر خود اشاره کرد و گفت: ایجاد بازار در یاسوج یکی دیگر از ملزوماتی است که باید به آن توجه شود.
وی ایجاد پنجره واحد برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری را از دیگر الزامات دانست و گفت: در مجموعه سپاه از همه ظرفیت‌ها برای کمک به قرارگاه پیشرفت و آبادانی استفاده می‌کنیم.
خرمدل با بیان این که هر چه خوبی و بدی در استان صورت گیرد این جمع در آن دخیل است افزود: بیاییم برای کمک به معیشت مردم همه اختلافات را کنار بگذاریم و به شما التماس می‌کنم که این مردم را ببینید و امروز حجت بر همه ما تمام است و برای توسعه استان کنار هم بایستیم.
آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از تدبیر فرمانده سپاه فتح در برگزاری این همایش تقدیر کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنازمت دستت درد نکند خدا قوت فرمانده خدا میداند سپاه یادگار ماندگار امام وشهداست نباید اینقدر خدشه دار بشه آنقدر سیاسیکاری کن انقدر تضعیف بشود که مردم احساس کنند در اختیار قبیله وطیف خاص حتی شخص خاصی است سردار به گزینشهای چند سال اخیر توجه کن متوجه خواهید شد که گزینش . که کرده سپاه قلب مردم بود جان مردم بود متاسفانه در این چند سال اخیر مقداری مورد مناقشه وبحث صد درصد سیاسی که نه سیاسی کاری شده استاگر کشور استان سپاه مقتدر داشته باشد انقلاب مقتدر میماند دخالتهای وبیش از ح.ه در حقیقت در سپاه یکی از عوامل بود ضمن حرمت وکرامت امامان جمعه به عنوان پدران معنوی شهر که باید روشنگری کنند .خود حضرتعالی میدانید که در این چند سال اخیر وضعیت در جامعه بوجود آمد که دچار شعار زدگی و تظاهر شدیم وخیلی از این عمل پل ترقی وبالا رفتن برای خود پیدا کردند دچار افراط وتفریط شده ایم باید رعایت حال مردم را داشته باشند و هزاران هزار مشکل دیگر که خیلی از این مشکلات را حوزه وافراد دور بر.. برای مردم درست می کنند
Iran, Islamic Republic of
روشنفكر شير زمينه
بيراحمي داغشه نبينه
Germany
روشنفكر شير زمينه
بيراحمي داغشه نبينه
گوورزی
Iran, Islamic Republic of
.اول بره .تربیت بکنه....چطور نخودهرآشیه
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
درود وسلام به سردار خرمدل جوان که آدم رایاد فرماندهان بیست سال پیش سپاه می انداد که بسیجی کارمیکنند ایمان دارم که تحول عظیم دراستان راه می افتد دعای خانواده شهدا وایثارگران وامداران اصلی انقلاب بدرقه راهت باد برادر
الف
Iran, Islamic Republic of
تو این جمع .را برای چی .....
نگین تاج
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی
فصل تغییر در راه است
حامی_روشنفکر_هستم
رضا
Iran, Islamic Republic of
هر چه مشکل هست زیر سر ه
France
تا زمانی که تشنه قدرت هست همدلی به وجود نمی آید
محمد
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم منظور این همایش چه بود؟اگر شورای اداری دعوت بودند چه لزومی به این همه تبلیغات و اتلاف وقت بود.در جلسات ماهانه استان همین نکات گفته میشد.واگر تاثیر گذاران دعوت بودند چرا بعضی از دیگر تاثیرگذاران دعوت نشدند.
افتو
Iran, Islamic Republic of
از انتخاب و چیدمان عکسهاتون مشخصه که دارید چطوری طرفداری چ مهرهای سوخته ای را می کنید.از شما مدیر کبنا بعیده که در چیدمان عکسهاتون چه کسیو از قلم انداختید.شما رسانه همه هستید ن گروه و ادم خاصی
حامی روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا شما می بایست عدالت رسانه ای را بدرستی رعایت فرمایید.
با تیتر بزرگ هدایتخواه نام میبرید اما اسمی از روشنفکر نمی برید. در صفحه تصاویر هم تصویری از ایشان منتشر نمیکنید..
روشنفکر با تقابل ها از صحنه حذف نمیگردد بلکه خود و حامیان ش انگیزه مضاعف جهت موفقیت ایشان در انتخابات اینده پیدا میکنند
جوان بیکار
Iran, Islamic Republic of
وقتی مسئولان از مردم سخن میگن آدم خنده اش میگیره!البته خنده تلخ!!!
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
زارعی کجاش نخبه است ضرری که حاج زارع به شهرستان دنا زد بخصوص سی سخت جبران نشدنی است
Iran, Islamic Republic of
باید تیتر میزدن نشست برای حمایت ...
حمایت از سرمایه گذاز
رسا
Iran, Islamic Republic of
اگه این مسعولین توانایی داشتند در زمان مدیریتشون کاری میکردند یا میکنند و نیازی به این جلسات توخالی نبود
Iran, Islamic Republic of
آقا جان توسعه راه خودشو داره. تا دخالت نماینده ها و نّبود شایسته سالاری هست و تا فساد اداری و اقتصادی هست این جلسات جوابگو نیست. که نتیجه عکس هم داره
Iran, Islamic Republic of
خداوند عالی مرتبه پشت و پناه حضرت مزارعی باشد که با این جمع غریبه اند و برای عدالت تلاش میکنند
کنجکاو
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا وقتی معاون دادستان و حاج آقا با هم یواش صحبت میکنند ... فال گوش وایستاده
Iran, Islamic Republic of
یه عکاس استخدام کنید..
عکسهای تکراری و بی کیفیت.
حالا چرا اینقدر زیاد؟؟؟
کم گوی و گزیده گوی چون در.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدای مظلومان
چراچهره آقای روشنفکر،پدیده انتخابات سال ۹۶رابدنشان داده اید.؟تاکی باید تبعیض باشه.دست بردارید اصحاب رسانه.آخرت خودتان را باچندروز خوش دنیاخراب نکنید
Iran, Islamic Republic of
اخ سی زارع
علی
Iran, Islamic Republic of
حرکت خوبی بود اما ظاهرا عده ای خاص حضور دارند . اگر دعوت کردن و نیامدن ، خوب حرفی نبست . اما اگر همین عده خاص را دعوت گردن ، پس هیچ تاثیری نداره بلکه شکافها را بیشتر میکنه .
همشهري
Iran, Islamic Republic of
بجاي بزرگتر عبارت مسؤلين فعلي و قبلي بهترين عبارت بود
Firooz nasiri
Romania
آفرین بر این شور و شعور .
همدلی یعنی این ، دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان سلام
امیدوارم کامنت مه قلی را کامل بگذارید.
استفاده از لفظ بزرگان استان کاری غلط و نابخشودنیه.
بزرگان استان کسانی هستند که در چرخه ی تولید و کار و کار افرینی فعالیت دارند. بزرگان استان کسانی هستند که خیابانهای شهر را نیمه شب جارو میکنند.
بزرگان استان کسانی هستند که نویسنده هستند و بی ادعا و کار فرهنگی میکنند.
بزرگان استان اون پزشکیه که تومور مغزی اون کودک فقیر را عمل میکند.
بزرگان استان کسانی نیستند که با رانت و لابی سیاسی و قدرت پول و پیمانکاری و رای مردم گرسنه در دید قرار گرفته اند.
خداوکیل بجز یع دو نفر در این جمع کدام را میتوان بزرگ نامید؟
خداو کیل بجز یه دو نفر کدام یک سواد علمی و سیاسی یک بزرگ را دارند؟
البته بخیل نیستیم بین این افراد هستند کسانی که زیربنای خانه مسکونی شان به اندازه یع طرح کشاورزیه.
یا عده ای که بساز بفروش و برج دارند و داعیه مردمی بودن و فرهنگی بودن دارند.
بین این افراد هستند که حساب بانکیشان را ورزا هم نمیکشد.
از این بزرگان زیاد داریم.
در این وا نفسای اقتصادی بزرگ کسی است که راهکار اقتصادی دهد و استان را نجات دهد.
ن کسی که کت و شلوار و انکادر بشود و برای جمع اوری رای و رانت دوباره حرف زیبا و زیبا حرف بزند.
تشکر
تناسخ
Iran, Islamic Republic of
لطفا اشتباه نکنید
بزرگان ن
بنویسید مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1