کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

همایش همدلی با حضور بزرگان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / آیت‌الله ملک‌حسینی، تاجگردون، هدایت‌خواه، هاشمی‌پور، زارعی، روشنفکر و استاندار (+ تصاویر )

11 بهمن 1397 ساعت 9:38

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود، پیشنهاد داد که قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار تشکیل شود. و همه برای توسعه استان گرد این برادر عزیز جمع آئیم.


همایش همدلی در سایه سار چله عزت با حضور نخبگان، فرهنگیان، نمایندگان مردم در مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی، چهره‌های سیاسی و شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این همایش که به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه، سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، دادستان یاسوج و معاونین وی، ستار هدایت‌خواه، مهدی روشنفکر، قادر لاهوتی، علی خرامین، ائمه جمعه استان، مدیران دستگاه‌های دولتی، معاونین استاندار و همه حضور داشتند.
سرهنگ خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به مهمانان این همایش، اظهار کرد: این همایش در راستای اتحاد معیشت و اقتصاد استان برگزار می‌شود و استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود مواهب الهی در بحث اقتصادی ضعف داریم.
وی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود این همه منابع طبیعی می‌بینیم، هنوز مردم مشکل معیشتی دارند.
خوب‌های و بدهای امروز استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به همین جمع به عنوان مسوولان استان هست. مسائل سیاسی خودتان جای خودش، اما در بحث معیشت و اقتصاد مردم بیاییم کنار هم باشیم و میثاق نامه‌ی منعقد شود تا مردم را ببینیم. همه استعدادها و فکر و هر چه خداوند در اختیار ما گذاشته بیاید کنار هم بگذاریم و برای توسعه این استان گام برداریم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مسوولان و حاضرین خواستار شد که علاوه بر اینکه برای معیشت مردم تلاش می‌کنیم، از تبعیض، و تخریب همدیگر در محافل عمومی دست برداریم و گفت: باید مصالح و منافع مردم را بر مسائل قومی و قبیله‌گرایی ترجیح دهیم و این همایش نقطه عطفی در تاریخ فرهنگ و اقتصاد مردم خواهد بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود، پیشنهاد داد که قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار تشکیل شود. و همه برای توسعه استان گرد این برادر عزیز جمع آئیم.
خرمدل در ادامه با اشاره به راهکارهایی در خصوص برون رفت استان از این وضعیت، اظهار کرد: باید مشوق‌های را برای سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم.
وی با بیان این که تحولات استان قابل قیاس با گذشته نیست افزود: اما در زمینه معیشت مردم مشکل داریم و همچنین باید برای قشر تحصیل کرده در زمینه اشتغال هم اندیشی کنیم و فرهنگ‌سازی در زمینه اشتغال داشته باشیم و نگاه قبیله‌ای به استان را برداریم و مسائل عمومی مردم را بر مسائل قومی و قبیله‌ای ترجیح دهیم.
وی با بیان آماری از جمعیت ایثارگری استان گفت: در زمان جنگ به تناسب هر ۱۸۵ نفر یک شهید دادیم و هر ۴ نفر در استان یک نفر رزمنده داشتیم و استانی در کشور نداریم که این حجم به جبهه رفته باشند.
فرمانده سپاه فتح استان به امنیت خوب استان اشاره کرد و گفت: بعد از کیش دومین منطقه امن کشور هستیم در حالی که معیشت می‌تواند در ایجاد ناامنی کارساز باشد.
خرمدل به پیشنهادات خود در این همایش اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌دهم که یک قرارگاه پیشرفت و آبادانی به ریاست استاندار انجام شود و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به استان دعوت کرد و معافیت‌های مالی ویژه برای آن ها وضع کنیم.
فرمانده سپاه فتح به برخی از مشکلاتی که در استان از جمله حاشیه‌نشینی وجود دارد به برخی پیشنهادات دیگر خود اشاره کرد و گفت: ایجاد بازار در یاسوج یکی دیگر از ملزوماتی است که باید به آن توجه شود.
وی ایجاد پنجره واحد برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری را از دیگر الزامات دانست و گفت: در مجموعه سپاه از همه ظرفیت‌ها برای کمک به قرارگاه پیشرفت و آبادانی استفاده می‌کنیم.
خرمدل با بیان این که هر چه خوبی و بدی در استان صورت گیرد این جمع در آن دخیل است افزود: بیاییم برای کمک به معیشت مردم همه اختلافات را کنار بگذاریم و به شما التماس می‌کنم که این مردم را ببینید و امروز حجت بر همه ما تمام است و برای توسعه استان کنار هم بایستیم.
آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از تدبیر فرمانده سپاه فتح در برگزاری این همایش تقدیر کرد.

 


کد مطلب: 406832

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/406832/2/همایش-همدلی-حضور-بزرگان-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-آیت-الله-ملک-حسینی-تاجگردون-هدایت-خواه-هاشمی-پور-زارعی-روشنفکر-استاندار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1