تاریخ انتشار
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۰۵۸۲۳
کبنا گزارش می دهد

حاشیه های جالب سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به گچساران(+تصاویر)

۱
کبنا ؛معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی در بازدید از بیمارستان در حال ساخت نرگسی گچساران که با حضور نماینده مردم شهرستان خای گچساران و باشت ، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی انجام شد، اظهار داشت: خوشبختانه بیمارستان 142 تختخوابی نرگسی گچساران  به مرحله نهایی رسیده  و 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
محمد جعفرعلیزاده افزود: طراحی این بیمارستان طوری می باشد که بسیاری از نیازهای تخصص شهرستان گچساران را پاسخ خواهد داد.
وی تصریح کرد: تخصص های کودکان، زنان و زایمان، داخلی در این بیمارستان پیش بینی شده است.
علیزاده عنوان کرد: در این بیمارستان 16 تخت برای مراقبت های ویژه و 13 تخت برای بخش اورژانس در نظر گرفته شده است.
 معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی خاطر نشان کرد: بخش زنان و زایمان این بیمارستان متناسب با نگاه ویژه بهداشت جهانی طراحی و ساخته می شود، بطوریکه معاینه، زایمان و تحویل نوزاد در یک سوئیت صورت می گیرد و شرایط حضور بستگان (درجه یک) زن زائو  هنگام بدنیا آمدن نوزاد مهیا و صورت می گیرد.
بیمارستان 142 نرگسی در دوماه آینده وارد فاز تجهیز خواهد شد و برای ساخت این بیمارستان مجموعا 70 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
در ادامه نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت اظهار داشت: بیمارستان 32 تختی باشت  فردا  و بیمارستان های 140 تختی نرگسی و 64 تختی نفت شهر دوگنبدان در سال 1398 افتتاح می شوند.
وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها تعداد تخت های بیمارستانی شهرستان های گچساران و باشت به 460 تخت می رسد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت یازدهم 140 تخت بیمارستانی فرسوده در گچساران وجود داشت افزود: تعداد تخت های بیمارستانی این 2 شهرستان نسبت به 6 سال پیش حدود سه برابر شده که بالاتر از سرانه کشوری است.
تاجگردون افزود: باروری به روش لقاح مصنوعی با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات پزشکی و کادر فوق تخصصی مجرب در 2 روز آینده در بیمارستان حضرت بی بی حکیمه (س) به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است: سفرو بازدید معاون وزیر از گچساران حاشیه های جالبی هم داشت.
در حین بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان از طرح زیباسازی خیابان بلادیان یکی ازشهروندان گچسارانی (خانم) به تاجگردون در خصوص بلک کردن وی در پیچ اینستاگرامی اش گلایه کرد وبه نماینده شهرستان گچساران و باشت گفت: شما شعار زنده باد مخالف من می دهید اما چرا انتقادات بنده را در پیچ اینستاگرامی خود تحمل نکردید و من را بلک کردید درادامه تاجگردون در جواب این شهروند اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: فکر نکنم چنین اتفاقی افتاده باشد.
اما حاشیه بعدی در بازدید معاون وزیر و تاجگردون از رینگ بافت فرسوده واقع محله لبنان و کیامرثی  بود.
بانوی میانسالی که با اجرای رینگ (بلوار) در بافت فرسوده منزل وی در پرتگاه بسیارخطرناکی قرار گرفته بود به نماینده گچساران و باشت گفت: آقای تاجگردون قرار بود از ما سرکشی کرده و مهمان ما باشید که تاجگردون  در جواب این شهروند عدم حضورش را مشغله شدید کاری عنوان کرد .
این شهروند  در ادامه  در حالیکه در بالای پرتگاه ایستاده بود به تاجگردون گفت: شما سالم و تندرست باشید ما چیزی از شما نمی خواهیم
  در حالی که معاون وزیر شاهد این صحبت ها بود از جملات این شهروند بافت فرسوده که در شرایط بسیار خطرناکی زندگی می کند به همراهان خود گفت:  دعا کردن این شهروند در حق نماینده اش واقعا صحنه زیبایی بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اشنا
Iran, Islamic Republic of
در حالی که یکی از طرفداران پر وپا قرص اقای دکتر تاجگردون هستم واکثر طرحهای بازدید شده در حوزه شهرداری بوده وشهردار را در باهمراهی انان بی خبر گذاشتند گلایه داریم. چون شهردار وشوری شهر حقشون بود در این بازدید ها حضور داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
شهردار شهرمون کجای این تصاویر بود؟!!!!!!!!
حقیقت خواه
Iran, Islamic Republic of
اون خانم درمورد بلاک کردنش تو اینستاگرام راست میگن.دقیقا همینکاررا بامن کردن
Iran, Islamic Republic of
همه مردم فقیر ومستضعف که ادعای سهم خواهی خاص ندارند دعاگو وقدر دان آقای تاجگردون هستند عده قلیلی فقط منفعت طلب و خود پرست مقام طلب بر طبل مخالفت با ایشان می کوبند و ره به جایی نخواهند برد
ایثارگران وعدالت دیل گچساران
Iran, Islamic Republic of
این طرها از قبیل بیمارستانها چند بانده کردن جادها و روشنای جادهاوسدها واوردن اب به دشت لیشتنر وامام زاده وغیره در زمان اقای دکتر احمدی نزاد ودر خواست اقای حاج علی مراد جعفری نما ینده بی ریا ودلسوز بوده است ما مردم گچساران وباشت باید انصاف داشته باشیم خداوند ناظر است
Iran, Islamic Republic of
این را هم بفرما که .دنبال این هست که بیمارستان نرگسی را به بستگان پزشک خویش قرارهست بعنوان بخش خصوصی واگذارنماید مسولی هوشیارباشیدکه زمزمه این قضیه راه افتاده ،،اگرقرارباشه بخش خصوصی درکارباشه واگذاری بیمارستان رجایی را برای دوستان وبستگان پزشک خود هموارکنه تا حق مردم محروم ضایع نشه این فقط حمایت ازسرمایه داریست والی بیماربی بضاعت روستایی که ازنفت فقط سهمیه اش یارانه هست کجا میتونه بیاددربخش خصوصی درمان کند
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1