تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۰۳۱۸۱
با حضور نماینده کهگیلویه:

زنگ شکوفه‌ها در چرام به صدا درآمد (+عکس)

۰
کبنا ؛جشن آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان چرامی و آئین زنگ شکوفه‌ها با حضور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، امام جمعه چرام و فرماندار و جمعی از مسوولان محلی در مدرسه عصمت برگزار شد.
عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی در این آئین ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش و پرورش حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: آموزش و پرورش به بحث کیفیت‌ها و کمیت‌ها توجه داشته باشند، اگر این دانش‌آموزان مشکلات مالی نداشتند والدینشان آنها را در مدارس غیرانتفاعی ثبت‌نام می‌کردند، بنابراین بیاید و رقابت کنید از نظر کیفیت با مدارس غیرانتفاعی.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نظر کیفیت در آموزش و پرورش مشکل داریم و این به عدم امکانات برمی‌گردد، عنوان داشت: در بحث آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و مباحث فرهنگی همواره جدی بوده‌ام اما تنها با دولت نمی‌شود این مشکلات و  عقب‌ماندگی را در بحث فضاهای آموزشی جبران کرد.
وی به خدمات خیرین مدرسه ساز در حوزه انتخابیه خود اشاره داشت و گفت: مدرسه ۳ کلاسه مورخانی با کمک ۴۵۰ میلیونی یک خیر مدرسه ساز و خوابگاه شبانه‌روزی قلعه رئیسی با کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام گرفت.
مدرسه سرپری، بیدمنجگان و سادات امامزاده علی از دیگر مواردی بود که هاشمی‌پور به آن اشاره داشت و متذکر شد: طی این ۲ سال حدود ۸ میلیارد تومان کمک از سوی خیرین در بحث مدرسه‌سازی داشته‌ایم.
وی به وضعیت مدرسه مسکن مهر چرام نیز اشاره داشت و گفت: بحث مسجد و مدرسه مسکن مهر این شهرستان در دست بررسی بوده و صورت وضعیت زیرسازی آن روی میز من بوده و می دانم که مدرسه نیاز آنجاست.
هاشمی‌پور با اظهار امیدواری از اینکه مجلس و دولت هر دو بتوانند مشکلات فرهنگیان را حل کنند، خاطرنشان کرد: بخشی از عدم کیفیت ما برمی‌گردد به مشکلات اقتصادی که فرهنگیان ما دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1