تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۰۳۱۸۱
با حضور نماینده کهگیلویه:

زنگ شکوفه‌ها در چرام به صدا درآمد (+عکس)

۰
کبنا ؛جشن آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان چرامی و آئین زنگ شکوفه‌ها با حضور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، امام جمعه چرام و فرماندار و جمعی از مسوولان محلی در مدرسه عصمت برگزار شد.
عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی در این آئین ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش و پرورش حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: آموزش و پرورش به بحث کیفیت‌ها و کمیت‌ها توجه داشته باشند، اگر این دانش‌آموزان مشکلات مالی نداشتند والدینشان آنها را در مدارس غیرانتفاعی ثبت‌نام می‌کردند، بنابراین بیاید و رقابت کنید از نظر کیفیت با مدارس غیرانتفاعی.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نظر کیفیت در آموزش و پرورش مشکل داریم و این به عدم امکانات برمی‌گردد، عنوان داشت: در بحث آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و مباحث فرهنگی همواره جدی بوده‌ام اما تنها با دولت نمی‌شود این مشکلات و  عقب‌ماندگی را در بحث فضاهای آموزشی جبران کرد.
وی به خدمات خیرین مدرسه ساز در حوزه انتخابیه خود اشاره داشت و گفت: مدرسه ۳ کلاسه مورخانی با کمک ۴۵۰ میلیونی یک خیر مدرسه ساز و خوابگاه شبانه‌روزی قلعه رئیسی با کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان انجام گرفت.
مدرسه سرپری، بیدمنجگان و سادات امامزاده علی از دیگر مواردی بود که هاشمی‌پور به آن اشاره داشت و متذکر شد: طی این ۲ سال حدود ۸ میلیارد تومان کمک از سوی خیرین در بحث مدرسه‌سازی داشته‌ایم.
وی به وضعیت مدرسه مسکن مهر چرام نیز اشاره داشت و گفت: بحث مسجد و مدرسه مسکن مهر این شهرستان در دست بررسی بوده و صورت وضعیت زیرسازی آن روی میز من بوده و می دانم که مدرسه نیاز آنجاست.
هاشمی‌پور با اظهار امیدواری از اینکه مجلس و دولت هر دو بتوانند مشکلات فرهنگیان را حل کنند، خاطرنشان کرد: بخشی از عدم کیفیت ما برمی‌گردد به مشکلات اقتصادی که فرهنگیان ما دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1