تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۰۲۹۹۱
کبنا گزارش می دهد

جلسه شورای اداری گچساران برگزار شد/ از توصیه پزشکی فرماندار تا دوئل چشمی شهردار و رئیس شورای دوگنبدان (+تصاویر)

۰
کبنا ؛نشست شورای اداری با حضور فرماندار، امام جمعه، دبیر هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوولان شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست فرماندار گچساران با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم الحرام  و ایام عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش اظهار کرد: فلسفه قیام عاشورا ظلم‌ستیزی و مقابله با ظالمان و مستکبران بود.
عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه امام حسین (ع) با قیام خود در روز عاشورا درس آزادگی، سربلندی، ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموخت، افزود: امروز وظیفه ما الگو گرفتن از آن حرکت بزرگ عاشورا در راستای اعتلای اسلام،  توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.
 فرماندار گچساران در ادامه به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تاکید کرد: روسای ادارات در راستای حمایت از آمران به امر و ناهیان از منکر در مراسم راهپیمایی و نماز جمعه فردا حضور پررنگی داشته باشند.
 رحیمی  در ادامه به بازگشایی مدارس  و نواختن زنگ مهر به صورت نمادین در روز  31 شهریور ماه و مقارن گشتن آن با هفته دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد:  یکی از رکن‌های اصلی در جامعه تعلیم و تربیت است.
 وی با بیان اینکه اگر در جامعه‌ای دو اداره از جمله آموزش و پرورش و  ورزش و جوانان را تقویت و حمایت کرد، می‌توان از بسیاری آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری به عمل آورد، عنوان کرد: این دو اداره در رشد و تعالی جامعه تاثیر بسزایی دارد.
 بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران  افزود: خوشبختانه مدارس شهرستان گچساران از لحاظ سخت افزاریی و نرم افزاریی به 80 درصد پیشرفت رسیده است.
 فرماندار گچساران به هفته دفاع مقدس اشاره و ابراز کرد: ایجاد تنوع در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس ضروری است و بایستی  در برگزاری  این چنین مراسمات تا جایی که بتوان برنامه‌های متنوعی در جهت 8 سال دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان تبیین کرد.
رحیمی در ادامه به رصد بازار توسط ناظران اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی  و شبکه بهداشت و درمان اشاره و عنوان کرد: هرگونه تخلفی که از سوی بازرسان گزارش شود با این افراد برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
 وی در ادامه با بیان اینکه هر گونه استخدامی در ادارات وجود ندارد، اظهار کرد: متاسفانه ادارات شهرستان در جذب سرمایه‌گذار اقدامی انجام نمی‌دهند.
 رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی گچساران  در مجلس به تصویب رسیده است، عنوان کرد: این طرح موجب می‌شود که معضل بیکاری در  این شهرستان کاهش یابد.
وی ابراز کرد: مناطق ویژه اقتصادی از عوامل مهمی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که  می‌توان در زمینه‌های مختلف از جمله صنعتی و اقتصادی در این منطقه سرمایه گذاری کرد.
فرماندار گچساران  با بیان اینکه اجرای سیستم آبیاری نوین در بسیاری از اراضی گچساران صورت گرفته است، ابراز کرد: متاسفانه همه به دنبال کار دولتی هستند و اراضی خود را به کشاورزان استان‌های همجوار کرایه داده‌اند.
رحیمی به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اشاره و اظهار کرد:  برای دومین سال است که مبلغ 90 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی برای ایجاد اشتغال در این شهرستان تمدید شده است.
وی  در ادامه افزود:  مبلغ 177 میلیارد و 420 میلیون تومان برای پروژه‌های عمرانی این شهرستان از منابع استانی، نفت و متوازن، ارزش افزوده مالیات و ارتقای شاخص‌ها اختصاص داده شده که تا کنون 52 درصدتخصیص این اعتبارات موجود است.
 رحیمی اذعان کرد: اعتبارات عمرانی این شهرستان به نسبت سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است که این اعتبارات در 26 فصل 60 برنامه و بیش از 300 طرح تقسیم شده است.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: بیشتر این اعتبارات به فصل توسعه خدمات شهری و روستایی و عشایری، راه و شهرسازی، فرهنگ و هنر و آب شهری و روستایی اختصاص یافته است.
حاشیه‌ها:
فرماندار گچساران در حین جلسه به مدیران  گفت: دکتر سهراب صیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران پیامکی برایم ارسال کرده است که یک توصیه پزشکی می‌باشد که نشستن طولانی مدت در جلسات عوارض شدیدی برای بدن انسان دارد که بهتر است مدیران گاها در جلسات از جای خود بلند شده و مجدداً بنشینند که در این هنگام حاضرین در جلسه توصیه پزشکی فرماندار گچساران را انجام دادند.
اما حاشیه جالبی که نتوانستیم به سادگی از کنار آن بگذریم نگاه‌های معنادار و گاها خشمگین رئیس شورای شهر و شهردار دوگنبدان به همدیگر بود.
دوئل نفس گیر دو چهره خبر ساز این روزهای شهرستان گچساران و استان به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.
باید منتظر ماند و دید که آیا سید خندان و خطیب توانمند، ناصر حسینی رئیس شورای شهر دوگنبدان موفق می‌شود یا شهردارجوان و اکتیو، کاردان و دانش آموخته یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور دکتر مسعود ظفری (که شاید تنها نکته مبهم و اقدام سوال برانگیزش کنار گذاشتن مهندس علیرضا پناهپوری چهره شاخص، مردمی و محبوب از معاونت شهرداری دوگنبدان باشد) پیروز میدان می‌شود؟
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا جای حق نشسته مطمئنیم ظفری پیروز میشه حداقل اگه ... یه سواد درست و حسابی داشت ادم حرص نمیخورد این قیاص معل فارغه...
حق
Iran, Islamic Republic of
شورای منحل شود نبودنش بهتر از بودنشه.
کارگر
Iran, Islamic Republic of
مدیر فقط نمازی خداییش ایشان واقعا ادم فعال و دلسوزی هست
جعفری
Iran, Islamic Republic of
هر که به خدا و مردم نزدیکتر باشه پیروز است که در این بین سید که اولاد پیغمبر است اما خیلی از مردم و خدا دور است پس دکتر ظفری که هم با خداست هم از حمایت همه جانبه مردم برخوردار است هم در پیشگاه خداوند متعال و هم نزد مردم سرافراز است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کسانی که باید استخدام می شد استخدامش کردید
برداشت من
Iran, Islamic Republic of
چند وقتیه که اخبار شهردار و شورای شهر را دنبال میکنم. به چندتا موضوع رسیدم
1. اینکه شهردار صلاحیت ندارد. اونم بعد از گذشت این همه مدت و گذشتن از چنیدن فیلتر استانداری و وزارت کشور و وزارت اطلاعات نمیشه گفت شورا بی اطلاع بوده از سوابق و صلاحیت شهردار منتخب.
2. اینکه شهردار اشخاصی را در شهرداری جابجا و پست هایی رو تغییر داده چیزیه که حیطه اختیارات هر مدیریه که تیم خودش رو داشته باشه چه خوب و چه بد.
3. بنظر من ریشه این اختلافات فقط سخنچین ها هستن. یه عده توی شهرداری هستن که دنبال منافع خودشون هستن. میان پیش شهردار یه چیز میگن. پیش شورا چیز دیگه. کما اینکه شنیدیم حتی شخصی صدای ضبط شده هم برده و اورده. بنظرم نه شهردار مشکل داره. نه شورای شهر. ریشه تمام این مشکلات اشخاص پشت پرده ایی هستن که دنبال این هستن که اختلاف ایجاد کنند تا خودشون به جایی برسند.
بنظرم نمیشه دیگه اینجور پیش رفت. چون نه شهردار کوتاه میاد و نه شورای شهر. شهر بی مصوبه هم هیچ کاری نمیتونه پیش بره توش.چند ماه اولی که شهردار و شورا منسجم بودن.حل مشکلات شهر عالی پیش میرفت.جوری که حس میکردم با این نماینده و این شورای شهر و این شهردار و این همه تحرک توی ماه های اولیه شورا و شهردار قطعا دوگنبدان پیشرفت چشمگیری میکنه. اما الان ترجیح میدهم زیر دکل انتن تپه لبنان بنشیم و به شهری نگاه کنم که داره به عقب برمیگرده و اهی از ته دل برای حال روز شهر بکشم...
سید
Iran, Islamic Republic of
ای . این شوراء که بعضی از اعضاء آن تو عزای امام حسین(ع )باپیراهن قرمزحاضرشدن...البته ای.
Iran, Islamic Republic of
الر.
Iran, Islamic Republic of
سلام من نمی‌دونم ظفری تا دیروز کی می‌شناخت که امروز شده با بعضی ها ...حاج سید ناصر حسینی رییس شورای شهر حق به حق دار میرسه و انشالله شهر گچساران از این شهردار ... خلاص میشه ثانیه ها به صدا در آمدن به قول بهروز وثوقی هنرپیشه معروف بازم خواهیم دید
محسن محمدی
Iran, Islamic Republic of
ظفری جز محدود با سوادایی هست ک روی صندلی که مرتبط به رشتشه نشسته و متخصص و کاردانه خدایی شفاف سازی کنید چرا باید مهندس ظفری کنار بره
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
مدیری که. حرف ومشکلات بعضی از روستاهای که هم خط دولت نیستند مطرح کنند چه فایده داره
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا تو اسمت را نوشتی بی طرف ولی ۱۸۰درجه بر عکسش حتی حاضر نیستی تعدادی از روستا های شهرت اسمشون هم برده بشه تو چگونه بیطرفی هستی بگو .
Iran, Islamic Republic of
ای مردم شریف غیر بومی و غیر باشتی گچساران به نظر شما کسانی که به همشهری خودشون . میکنند کی میخواهید از خواب مطلق بیدار شوید
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
کبنا خودتو. از بس ظفری رو حمایت کردی اگه ظفری چیزی بارش بود ی شغلی داشت و ی سابقه اجرایی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خارج از مبحث اختلاف شورا و شهردار،لطفا نگارنده مطلب و رسانه ها روشن نمایند که جناب اقای ظفری از کجا دکتری گرفته اند که دکتر مورد خطاب قرار میگرد.همچنین لفظ دکتر برای دانشجوی دکتری زمانی صدق مینماید که امتحان جامع را داده باشند.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
سوالی از نویسنده محترم دارم اینکه بفرمایند اقای ظفری چه سالی و کدوم دانشگاه دکترا گرفته اند.ایشان ترم اول یا دوم دکترای هستند.چرا..بعد هم از کی تا حالا..شده اند که ما نمیدونیم.خواهش میکنم حرمت قلم را حداقل نگه داریداین همه.
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
دکتر به کسی میگن که مدرک دکترایش را گرفته و فارغ التحصیل شده است.
دیل
Iran, Islamic Republic of
به نظرم هم شورا منحل بشه و هم کلید شهرداری رو به شخص دیگری دهند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جای بیعت اصل خالیه خداوکیلی..........
Iran, Islamic Republic of
دکتر ظفری واقعا مرد شریف و باسوادی هستش از اون طرف ناصر حسینی ...
ایثارگران
Iran, Islamic Republic of
علت اصلی اختلاف شورای شهر با شهردار دخالت بیجا بعضی از اقایان سیاسیون ومسولینمیباشد چون طبق قانون شوراها حرف نمیزنند
ناشناس
Canada
حضور ظفري براي. و كساني كه مثل پول سكه اي فقط صدا دارن مثل دندان شير بر مسير تنفس شكاره.
ظفري و امثال ظفري بايد باشن تا اين مسيرهاي آلوده به دسيسه و پول كثيف،عاري بشه از آلودگي.
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1