تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۰۰۴۱۴
گزارش تصویری:

ضیافت افطاری مهرجویان خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در گچساران+تصاویر

۱
کبنا ؛ مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها شهرستان گچساران از برگزاری آیین ضیافت افطاری ۱۵۰ نفر از مهرجویان زیرپوشش این نهاد مردمی خبر داد.
سهیلا باشتویی در گفت‌وگو با کبنا نیوز افزود: در این ضیافت افطاری و همزمان با شب میلاد کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ۱۵۰ نفر از مهرجویان زیر چتر حمایتی این نهاد مردمی در محل خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه گچساران با کمک خیرین اطعام شدند.
وی اظهار کرد: مرحله دوم این طرح نیز به منظور اطعام ۱۳۰ نفر دیگر از مهرجویان شامگاه شانزدهم خرداد ماه شب شهادت امام علی(ع) در محل خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه گچساران برگزار می شود.
باشتویی عنوان کرد: ۲۵۰ خانوار نیازمند در نقاط مختلف این شهرستان زیرپوشش حمایت های موسسه آبشار عاطفه ها هستند.
وی تصریح کرد: این افراد از سوی این موسسه برای تحصیل، ازدواج آسان، اکرام ایتام و هزینه های درمانی حمایت می شوند.
مسئول خیریه سازمان مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌ها در شهرستان گچساران اضافه کرد: این سازمان یازدهم خردادماه بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، رب‌گوجه فرنگی، حبوبات و ماکارونی بین ۲۵۰ خانوار از افراد نیازمند تحت پوشش در سطح شهرستان گچساران توزیع خواهد کرد.
باشتویی تاکید کرد: یکی از رسالت‌های سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها ایجاد توانمندی فکری و فرهنگی خانواده‌هایی است که تحت حمایت این نهاد هستند.
مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه گچساران بیان کرد که از ابتدای تشکیل این موسسه در سال ۱۳۹۲ تاکنون ۳۷۵ پرونده برای حمایت از نیازمندان در این شهرستان تشکیل شده است که تاکنون یکهزار و ۵۰۰ نفر زیر پوشش قرار گرفته اند.
باشتویی کمک به تامین هزینه های ایتام، زنان سرپرست خانوار و جهیزیه دختران را از مهمترین فعالیت های موسسه آبشار عاطفه ها در گچساران ذکر کرد.
گفتنی است: موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها در سال ۱۳۸۰ در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تاسیس شد و این موسسه 200 شعبه در سراسر کشور در حال فعالیت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1